NEEE, FREE BIRD KOMT ZOquote:Op dinsdag 31 december 2024 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga er een eind aan maken.Tot morgen
Pff, nog een uur. Live gezien, daar kan het toch niet aan tippen.quote:
Tegenstrijdig bericht.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga er een eind aan maken.Tot morgen
Morgen ben je nuchterder dan nu. Dus zal je het wel vergetenquote:Op dinsdag 31 december 2024 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna 222.222 posts trouwens. Moet ik eigenlijk even onthouden en een printscreentje maken. Maar goed, dat zal ik wel weer vergeten morgen.
Die vorige nam er wel genoegen mee?quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker.
Dit is niet uit te leggen aan mijn huidige vrouw.
Just vriendinnetjes met benefits.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vorige nam er wel genoegen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel heb ik ook jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 02:58 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt ook als saturday night
Best wel jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 02:58 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt ook als saturday night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |