SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
GefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sneller dingen bedenken gaat gewoon niet met alle kapers op de kust. 1x in 1000 topics lukt het.quote:Lach met een schone bips![]()
Over fruitsmaak gesproken, ben wel aardig aan de watermeloen de laatste tijd.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik doe er ook niks mee en hoop dat mensen het vergeten, meestal ga ik op vakantie met mijn verjaardagquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks aangedaan![]()
Voor mij is het een gewone dag
Lach met een schone bips![]()
Ah, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks aangedaan![]()
Voor mij is het een gewone dag![]()
![]()
Dat is ook veel leuker dan thuis je verjaardag 'vieren'quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe er ook niks mee en hoop dat mensen het vergeten, meestal ga ik op vakantie met mijn verjaardag
My age is very
Inappropriate
for my behaviorsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik vier mijn verjaardag altijd bij wie dan toevallig een oud & nieuw feestje geeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker dan thuis je verjaardag 'vieren':')![]()
Maak er een mooie dag van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag altijd bij wie dan toevallig een oud & nieuw feestje geeft.![]()
Als het leuke feestjes zijn dan wel uiteraard
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als kind kon ik niet wachten tot m'n verjaardag, maar hoe ouder je wordt hoe minder je ernaar uitkijkt haha.quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Op de planning staat:quote:
Escape room in de buurt
Bier drinken in de kroeg
Patat eten met een goeie vriendin
Oud en nieuw feestje
Zin in
:')![]()
Dat had ik ook!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Als kind kon ik niet wachten tot m'n verjaardag, maar hoe ouder je wordt hoe minder je ernaar uitkijkt haha.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Morgen nog paar uurtjes werken en dan de rest van de week vrijNou ja morgen is al vandaag
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Als kind had het iets magisch. Cadeaus krijgen en een taart. Bowlen of zwemmen bij het kinderfeestje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Als kind kon ik niet wachten tot m'n verjaardag, maar hoe ouder je wordt hoe minder je ernaar uitkijkt haha.:')![]()
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Morgen nog paar uurtjes werken en dan de rest van de week vrijNou ja morgen is al vandaag
Ik gewoon morgen hele dag werken en ook donderdag en vrijdag.![]()
Ik vond het als kind al niks, bij ooms en tantes op schoot voor lelijke foto's die ze in de jaren 80 maakten. Tijdens mijn tiener jaren werden de verjaardagen tof! Toen stuurden ooms en tantes gewoon geld waarmee ik naar de kroeg en disco gingquote:Ja dat mochten wij nog op die leeftijd jonge meelezers hier
Ja is ook mooi toch dat je als kind daar zo naar uit keek. In de klas kreeg je ook aandacht en ging je trakteren. Het is nu nog wel leuk om er iets speciaals aan te doen, maar cadeautjes en zo is dan toch niet meer echt belangrijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als kind had het iets magisch. Cadeaus krijgen en een taart. Bowlen of zwemmen bij het kinderfeestje.![]()
Ik kom uit een hippie gezin, lekker vrijquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het als kind al niks, bij ooms en tantes op schoot voor lelijke foto's die ze in de jaren 80 maakten. Tijdens mijn tiener jaren werden de verjaardagen tof! Toen stuurden ooms en tantes gewoon geld waarmee ik naar de kroeg en disco gingJa dat mochten wij nog op die leeftijd jonge meelezers hier
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dat klinkt goedquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op de planning staat:
Escape room in de buurt
Bier drinken in de kroeg
Patat eten met een goeie vriendin
Oud en nieuw feestje
Zin in
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je mag wel komen, we zeggen niet wat we gaan doen maar neem wel zwemkleding meequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als kind had het iets magisch. Cadeaus krijgen en een taart. Bowlen of zwemmen bij het kinderfeestje.Dan wilde ik al niet meer gaan en met andere vriendjes gewoon gaan voetballen op trapveldje. Maar moest toch van mijn moeder want ik was uitgenodigd.
@Dr.Mikey met de eerste 5 minuten kijken weet je al dat dit een indrukwekkende film gaat worden.
Benieuwd of ik 'm afkijk nu![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zwemmen is toch leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je mag wel komen, we zeggen niet wat we gaan doen maar neem wel zwemkleding meeDan wilde ik al niet meer gaan en met andere vriendjes gewoon gaan voetballen op trapveldje. Maar moest toch van mijn moeder want ik was uitgenodigd.
En eigenaar van de stoelendans ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom uit een hippie gezin, lekker vrijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn ouders hebben mij als kind van jaar of 7 ergens in zo'n commune gedropt omdat daar vriendinnetje van school woonde waar ik altijd mee speelde al was ik daar al 2 jaar weg. Maar ze wilden ff samen op vakantie, broer bij opa en oma, zusje bij andere tante. Ik vond dat toen wel tof, lange tafels om aan te eten met elkaar. Alleen ik was echt een melkmuil en die blagen daar wilden allemaal geen melk. Moesten ze ipv van bij de boer melk halen bij de supermarkt want de tank waar zij het van de boer kregen was al leeggehaald door de melkfabriekquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom uit een hippie gezin, lekker vrijHoorde ik ook pas jaren later hoor.
ik ken alleen Frans maar daar was ik toen nog te jong voorquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En eigenaar van de stoelendans ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In een warme blauwe zee welquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwemmen is toch leuk
Ik herken een gedeelte van je verhaal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij als kind van jaar of 7 ergens in zo'n commune gedropt omdat daar vriendinnetje van school woonde waar ik altijd mee speelde al was ik daar al 2 jaar weg. Maar ze wilden ff samen op vakantie, broer bij opa en oma, zusje bij andere tante. Ik vond dat toen wel tof, lange tafels om aan te eten met elkaar. Alleen ik was echt een melkmuil en die blagen daar wilden allemaal geen melk. Moesten ze ipv van bij de boer melk halen bij de supermarkt want de tank waar zij het van de boer kregen was al leeggehaald door de melkfabriekHoorde ik ook pas jaren later hoor.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Succes ik moest er ook eerst even inkomen wel blij dat ik hem niet vlak voor het slapengaan heb gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Dr.Mikey met de eerste 5 minuten kijken weet je al dat dit een indrukwekkende film gaat worden.
Benieuwd of ik 'm afkijk nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet er ook niet meer alles van, wel nog dat mijn ouwelui me later vertelden dat ze me kwamen ophalen en ik niet mee wildequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik herken een gedeelte van je verhaal.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet meer alles van, wel nog dat mijn ouwelui me later vertelden dat ze me kwamen ophalen en ik niet mee wilde![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Krijgt hele goede reviews.. kan zoiets niet kijken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes ik moest er ook eerst even inkomen wel blij dat ik hem niet vlak voor het slapengaan heb gezien.Smile, it's free therapy.![]()
Ik weet ook niet eens meer waar het precies was, maar zal ergens bij Griendtsveen, Helenaveen geweest zijn omdat we daar ervoor woonden. Dus Noord limburg ergens zal het geweest zijn.quote:Lach met een schone bips![]()
Knibbel comics is niet meer van Pieter he maar van zijn dochter en heeft een nieuwe locatie , op een gegeven moment vroeg ik waar zijn de Amerikaanse comics, Die liggen in de opslag was het antwoord ze gaan nú alleen nog maar strips verkopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ken alleen Frans maar daar was ik toen nog te jong voorToch een stukje jeugdsentiment weg.
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Welke film gaat het nou overquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijgt hele goede reviews.. kan zoiets niet kijken voor het slapen gaan.
Ik gok Smilequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke film gaat het nou overLach met een schone bips![]()
https://www.moviemeter.nl/film/1143663quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Welke film gaat het nou over
skunk
Plot Skunk
Liam heeft een vreselijke jeugd, wordt verwaarloosd en misbruikt. Hij wordt een puber met duistere gedachten en daden: als afweermechanisme poept hij zichzelf onder. Vanwege zijn thuissituatie plaatst de Sociale Dienst hem in een gesloten inrichting waar hij begeleidster Paulien ontmoet die een positieve invloed lijkt te hebben. Als Liam verkracht wordt, ziet hij geen uitweg meer...Smile, it's free therapy.![]()
Ha ik kan heftige films wel hebben maar met het einde gaat het een tikkeltje te ver.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijgt hele goede reviews.. kan zoiets niet kijken voor het slapen gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ow toch andere film. Lijkt me heftig en niet soort films wat ik wil of kan kijken. Fictie in horror of actie enzo kan ik beter verdragenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/1143663
skunk
Plot Skunk
Liam heeft een vreselijke jeugd, wordt verwaarloosd en misbruikt. Hij wordt een puber met duistere gedachten en daden: als afweermechanisme poept hij zichzelf onder. Vanwege zijn thuissituatie plaatst de Sociale Dienst hem in een gesloten inrichting waar hij begeleidster Paulien ontmoet die een positieve invloed lijkt te hebben. Als Liam verkracht wordt, ziet hij geen uitweg meer...
lol! Daar gingen wij als kind ook wel heen, mijn moeder studeerde toen in Nijmegen en die leerde mensen kennen die in Simpelveld woonden , wij kwamen daar als kind vaak ,ook een soort van commune waar ook van die Baghwanezen zaten, zwevers in het rood met houten ketting om hun nek.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet ook niet eens meer waar het precies was, maar zal ergens bij Griendtsveen, Helenaveen geweest zijn omdat we daar ervoor woonden. Dus Noord limburg ergens zal het geweest zijn.
Die tijd was ook heel anders...alles was vrijheid .. nu zijn we weer terug bij preuts en nog meer hokjes waar je in moet passen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oei.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha ik kan heftige films wel hebben maar met het einde gaat het een tikkeltje te ver.
Ben op zich wel wat gewend door het kijken van veel filmhuis films.. maar dit thema moet ik niet gaan kijken voor het slapen gaan..denk dat het een rauwe , heftige film is..
niet voor niets dat de film een 3.8 op Moviemeter krijgt.
Beetje in de reviews gelezen..Smile, it's free therapy.![]()
Frans was van de Blikken deur, de eerste shop waar ik kwamquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Knibbel comics is niet meer van Pieter he maar van zijn dochter en heeft een nieuwe locatie , op een gegeven moment vroeg ik waar zijn de Amerikaanse comics, Die liggen in de opslag was het antwoord ze gaan nú alleen nog maar strips verkopenToch een stukje jeugdsentiment weg.
My age is very
Inappropriate
for my behaviorsinterklaaskapoentje
![]()
Zo dat klinkt me een potje heftig...quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/1143663
skunk
Plot Skunk
Liam heeft een vreselijke jeugd, wordt verwaarloosd en misbruikt. Hij wordt een puber met duistere gedachten en daden: als afweermechanisme poept hij zichzelf onder. Vanwege zijn thuissituatie plaatst de Sociale Dienst hem in een gesloten inrichting waar hij begeleidster Paulien ontmoet die een positieve invloed lijkt te hebben. Als Liam verkracht wordt, ziet hij geen uitweg meer...:')![]()
Geeft wel een goed beeld neer van de jeugd psychiatrie en waar het daarin vaak mis gaat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow toch andere film. Lijkt me heftig en niet soort films wat ik wil of kan kijken. Fictie in horror of actie enzo kan ik beter verdragenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja dat vind ik ook anders.. bij een film als Skunk ga ik me niet fijn voelen erna. Juist omdat het realistisch is kijk ik het wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow toch andere film. Lijkt me heftig en niet soort films wat ik wil of kan kijken. Fictie in horror of actie enzo kan ik beter verdragenSmile, it's free therapy.![]()
ja dat las ik ook.. dat het een goed beeld geeft van de falende jeugdzorg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geeft wel een goed beeld neer van de jeugd psychiatrie en waar het daarin vaak mis gaat.Smile, it's free therapy.![]()
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol! Daar gingen wij als kind ook wel heen, mijn moeder studeerde toen in Nijmegen en die leerde mensen kennen die in Simpelveld woonden , wij kwamen daar als kind vaak ,ook een soort van commune waar ook van die Baghwanezen zaten, zwevers in het rood met houten ketting om hun nek.
Die tijd was ook heel anders...alles was vrijheid .. nu zijn we weer terug bij preuts en nog meer hokjes waar je in moet passen![]()
Lol, wat ik me ervan herinner was daar dus ook alles in de jaren 60 blijven hangen en iedereen deed zijn eigen ding. En ik en de andere kinderen speelden lekker rond. Dat weet ik nog. Mijn liefde voor jaren 60 en 70 muziek is denk ik daarom en omdat mijn pa dat altijd op cassette bandjes had in de auto later weer blijven hangen. Ik herinner me er helaas echt te weinig van. Weet wel dat ik daar werd neergepleurd bij Merel mijn vriendinnetje 2 jaar voor we daar vertrokken en haar ouders en veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol! Daar gingen wij als kind ook wel heen, mijn moeder studeerde toen in Nijmegen en die leerde mensen kennen die in Simpelveld woonden , wij kwamen daar als kind vaak ,ook een soort van commune waar ook van die Baghwanezen zaten, zwevers in het rood met houten ketting om hun nek.
Die tijd was ook heel anders...alles was vrijheid .. nu zijn we weer terug bij preuts en nog meer hokjes waar je in moet passenIk vond het leuk toen.
Alles herhaalt zich ... is dat circle of life dan misschien?quote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je wakker wordt ben je weer jarig. Welterusten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ik ga proberen te slapen.
Tot later allemaal![]()
![]()
even een set van mysteryland beluisteren van afgelopen zomer om zomergevoel te krijgenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blikken deur paar jaar geleden wel gezeten en bij die coffeeshop achter de Hema. Begon eigenlijk vast met Blowen na Deventer in Zwolle zat ik altijd in the new balance.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Frans was van de Blikken deur, de eerste shop waar ik kwamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het is wel zo. En tolerantie is soms ver te zoeken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles herhaalt zich ... is dat circle of life dan misschien?
![]()
Maar toen leefden ze wel in het nu , en nu zijn we toch weer terug bij afquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lol, wat ik me ervan herinner was daar dus ook alles in de jaren 60 blijven hangen en iedereen deed zijn eigen ding. En ik en de andere kinderen speelden lekker rond. Dat weet ik nog. Mijn liefde voor jaren 60 en 70 muziek is denk ik daarom en omdat mijn pa dat altijd op cassette bandjes had in de auto later weer blijven hangen. Ik herinner me er helaas echt te weinig van. Weet wel dat ik daar werd neergepleurd bij Merel mijn vriendinnetje 2 jaar voor we daar vertrokken en haar ouders en veel plezierIk vond het leuk toen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hebben jullie suggesties om O&N te vieren over de grens?Uw ADH vitamine Worst
Snap ik, maar ik kan gewoon niet zo goed tegen shit die tegen realiteit aan zit of wanneer het een verfilming is van daadwerkelijke gebeurtenissen op dit vlak. Dat is ook puur persoonlijk voor mij, zal ongetwijfeld een goeie film zijn. Ik heb teveel van dichtbij gezien dat ik van zulke zaken rillingen op de rug krijg. Daarom liever fictie en horror.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geeft wel een goed beeld neer van de jeugd psychiatrie en waar het daarin vaak mis gaat.
Ik heb serieus een kind van jaar of 15 met een ketting vast gelegd gezien aan een paal "anders loopt ie weg en doet ie rare dingen". En nog wel een paar andere zaken.Lach met een schone bips![]()
Nee helaas. Wil je weg uit Nederland?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
hebben jullie suggesties om O&N te vieren over de grens?![]()
Ik heb er ook niks op tegen, integendeel. Ik vind dat juist mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar toen leefden ze wel in het nu , en nu zijn we toch weer terug bij af
zo te zien verkeerde moment binnen komen rollen, serieuze gesprekken terwijl ik niet in een al te serieuze bui benUw ADH vitamine Worst
dit jaar niet, maar volgend jaar welquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee helaas. Wil je weg uit Nederland?Uw ADH vitamine Worst
Kan gewoon zeurpietquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
zo te zien verkeerde moment binnen komen rollen, serieuze gesprekken terwijl ik niet in een al te serieuze bui ben
Ik vind het echt een gemiste kans dat we zo beperkt denken en handelen. ik heb daar wel moeite meequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks op tegen, integendeel. Ik vind dat juist mooiMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Plaspauze! Ik kom straks wel even uithuilen hierquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijgt hele goede reviews.. kan zoiets niet kijken voor het slapen gaan.![]()
![]()
Ben maar 1 keer buiten NL geweest tijdens Oud & Nieuw en dat is gelijk Oud en Nieuw waar ik meeste plezier aan hadUw ADH vitamine Worst
Ja het laat goed zien wanneer je een groep beschadigde jongeren bij elkaar zet en er maar drie begeleiders zijn die de hele groep moeten begeleiden met 3 man. En dan zijn dit nog begeleiders die hart voor het werk hebben want ook daar gaat het te vaak mis in het echt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat las ik ook.. dat het een goed beeld geeft van de falende jeugdzorg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk juist dat de mogelijkheden er gewoon nog steeds zijn, maar juist DOOR de invloed van buitenaf en hoe mensen er naar kijken het langzaam helemaal verdwijnt. En wel jammer, want het zijn geen sektes hoe velen daar wel zo naar kijken. Er is niks mis met samen een leven op te bouwen in een community, en nee die mensen betaalden toen ook gewoon belastingen. Maar nu zou je meteen weggezet worden als autonoom terwijl dat er weer helemaal niks mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gemiste kans dat we zo beperkt denken en handelen. ik heb daar wel moeite meeLach met een schone bips![]()
Mooie van DTS is dat er bijna altijd wel iemand is.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Plaspauze! Ik kom straks wel even uithuilen hier
Sterkte
Smile, it's free therapy.![]()
Het fijne vond ik, wat ik me ervan herinner. En dat is echt niet veel, dat ik ook voor ik daar gedropt werd ik er al vaak was en het gewoon echt leuk vond als kleine LYLT. Dat ik niet mee terug wilde hoorde ik echt pas veel laterquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gemiste kans dat we zo beperkt denken en handelen. ik heb daar wel moeite mee
Geen luchtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dus heeft het ook een grote invloed op je eigen leven en handelen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de mogelijkheden er gewoon nog steeds zijn, maar juist DOOR de invloed van buitenaf en hoe mensen er naar kijken het langzaam helemaal verdwijnt. En wel jammer, want het zijn geen sektes hoe velen daar wel zo naar kijken. Er is niks mis met samen een leven op te bouwen in een community, en nee die mensen betaalden toen ook gewoon belastingen. Maar nu zou je meteen weggezet worden als autonoom terwijl dat er weer helemaal niks mee te maken heeft.
Voor een groot deel heb ik daar schijt aan, ik kan voor een deel prima meegaan in wat anderen bepalen of voorschrijven, ik leef volgens mijn eigen normen en waarden
Oh wacht je hebt het over Bagwan?
in het begin was daar ook helemaal niets mis mee, het mooie was dat iedereen daar in principe langs kon komen , mijn moeder is ooit weleens midden in de nacht in zo'n 'huis' terecht gekomen omdat ze niet meer naar huis kon, en zij vond het een leuke ervaring.
Een vriendin van mijn moeder was streng antroposofisch en dat was behoorlijk sektarisch
Mijn broertje en ik moesten daar iedere woensdag slapen als mijn moeder naar Nijmegen moest en voor ons was het maar een nacht maar ik heb wel dingen gezien wat niet echt leuk was.
Ook wel tegen mijn moeder vertelt , maar begin jaren 80, net gescheiden alleen met kinderen en een eigen leven opbouwen mensen leren kennen,.. Ze kwam er uiteindelijk zelf achter hoe toxic dat gezin was en ik vond het vooral erg voor die kinderen .
Vrijheid zit in je hart en ik ben zo dankbaar voor hoe mijn moeder ons heeft opgevoed
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dus heeft het ook een grote invloed op je eigen leven en handelen.
Voor een groot deel heb ik daar schijt aan, ik kan voor een deel prima meegaan in wat anderen bepalen of voorschrijven, ik leef volgens mijn eigen normen en waarden
in het begin was daar ook helemaal niets mis mee, het mooie was dat iedereen daar in principe langs kon komen , mijn moeder is ooit weleens midden in de nacht in zo'n 'huis' terecht gekomen omdat ze niet meer naar huis kon, en zij vond het een leuke ervaring.
Een vriendin van mijn moeder was streng antroposofisch en dat was behoorlijk sektarisch
Mijn broertje en ik moesten daar iedere woensdag slapen als mijn moeder naar Nijmegen moest en voor ons was het maar een nacht maar ik heb wel dingen gezien wat niet echt leuk was.
Ook wel tegen mijn moeder vertelt , maar begin jaren 80, net gescheiden alleen met kinderen en een eigen leven opbouwen mensen leren kennen,.. Ze kwam er uiteindelijk zelf achter hoe toxic dat gezin was en ik vond het vooral erg voor die kinderen .
Vrijheid zit in je hart en ik ben zo dankbaar voor hoe mijn moeder ons heeft opgevoed![]()
![]()
Nee nee, waar ik over praat was echt serieus een commune van vrijheid, nee ze liepen er nog net niet naakt want kinderen erbij. Denk anders welquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dus heeft het ook een grote invloed op je eigen leven en handelen.
Vrijheid zit in je hart en ik ben zo dankbaar voor hoe mijn moeder ons heeft opgevoedMaar het was meer een vrije commune van geloof en vrijheid en vooral alles samen doen wat ik me ervan herinner. Ik had dat 10 jaar later mee moeten maken. Maar goed ik ben 1981 geboren, mijn ouders waren zelf wel hippie style dus die vonden het prima me daar te droppen
![]()
Ik zou datzelfde liever later in mijn leven meegemaakt hebben rond mijn 15e tot 17e ofzo. Om er ook meer van te herinneren en te begrijpen wanneer je er een poos bij bent.Lach met een schone bips![]()
Dit soort dingen herken ik niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Logisch als je er nooit mee te maken mee hebt gehad. Mijn Moeke heeft zelfs nog een poos in Israël in zo'n hoe heet dat Kiboets ofzo gewoond voor een jaar. Dat waren hippies.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja daarom kwam ik er op terugquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, waar ik over praat was echt serieus een commune van vrijheid, nee ze liepen er nog net niet naakt want kinderen erbij. Denk anders welMaar het was meer een vrije commune van geloof en vrijheid en vooral alles samen doen wat ik me ervan herinner. Ik had dat 10 jaar later mee moeten maken. Maar goed ik ben 1981 geboren, mijn ouders waren zelf wel hippie style dus die vonden het prima me daar te droppen
![]()
Ik zou datzelfde liever later in mijn leven meegemaakt hebben rond mijn 15e tot 17e ofzo. Om er ook meer van te herinneren en te begrijpen wanneer je er een poos bij bent.![]()
ik was al verder in het hele verhaal![]()
Ik kom uit 67 en dat was toch wel een periode waar heel veel veranderde doordat mensen opkwamen voor idealen, liefde , vrijheid en een eerlijker leven. Geweldig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Volgens mij is dit de gruwelijker versie van Ciske de Ratquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooie van DTS is dat er bijna altijd wel iemand is.
Sterkte![]()
Klaar wel mee even.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2024 01:19:50 ]![]()
Ff wat anders dan nu... om op andere gedachten te komen..quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij is de gruwelijker versie van Ciske de Rat![]()
Klaar wel mee even.
Naja, we hebben dan de muziek de jaren 60 en 70 niet (jij de latere jaren 70 dan wel) niet meegemaakt. Maar ik luister dat nog steedsquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja daarom kwam ik er op terug![]()
ik was al verder in het hele verhaal![]()
Ik kom uit 67 en dat was toch wel een periode waar heel veel veranderde doordat mensen opkwamen voor idealen, liefde , vrijheid en een eerlijker leven. GeweldigIk ben wel een beetje in die gedachten van mijn ouders ook blijven hangen. En heb zoals velen weten ook mensen in mijn huis gehad die er misbruik van maakten van het openstellen van het huis. Tot aan broer aan toe. Dus wat dat aan gaat, ben ik nu wel wat voorzichtiger
Maar het hele gedachtengoed is
Hoever ben je gekomen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de gruwelijker versie van Ciske de Rat![]()
Klaar wel mee even.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even lezen....oh wachtquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ff wat anders dan nu... om op andere gedachten te komen..![]()
![]()
![]()
Krijg toch allemaal de klere
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even lezen....oh wacht![]()
[ link | afbeelding ]En Jeroentje
Jeroentje ligt erbij als blije Caviaquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even lezen....oh wacht![]()
[ link | afbeelding ]
Snap de vergelijking wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toch niet gek dat ik daar een beetje aan moet denken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben ook opgevoed met die muziek , okay een klein persoonlijk dingetje In de periode dat ik werd geboren had je het nummer 'Rosetta are you better' En ik geef je een Roosje mijn Roosje.Mijn namenquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naja, we hebben dan de muziek de jaren 60 en 70 niet (jij de latere jaren 70 dan wel) niet meegemaakt. Maar ik luister dat nog steedsIk ben wel een beetje in die gedachten van mijn ouders ook blijven hangen. En heb zoals velen weten ook mensen in mijn huis gehad die er misbruik van maakten van het openstellen van het huis. Tot aan broer aan toe. Dus wat dat aan gaat, ben ik nu wel wat voorzichtiger
Maar het hele gedachtengoed is
Ik snapte die naam nooit , iedereen riep dat altijd naar me,. Prima![]()
En ik was ook nog een kleine rooie![]()
Ik weet sinds kort pas dat mijn naam is gekozen Door The Rosetta Stone, terwijl ik heel lang heb gedacht dat ik door die naam zo in de pizzeria kon werken (toeval wil dat er nog een meisje was met die naam en zij was Italiaans![]()
Vond ik toch wel bijzonder
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tja ik ben alleen maar gelukkig dat de ambtenaar oplettend was. Mijn pa gaf me aan met 'je achter mijn naam en vroeg weet u dat zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook opgevoed met die muziek , okay een klein persoonlijk dingetje In de periode dat ik werd geboren had je het nummer 'Rosetta are you better' En ik geef je een Roosje mijn Roosje.Mijn namen
Ik snapte die naam nooit , iedereen riep dat altijd naar me,. Prima![]()
En ik was ook nog een kleine rooie![]()
Ik weet sinds kort pas dat mijn naam is gekozen Door The Rosetta Stone, terwijl ik heel lang heb gedacht dat ik door die naam zo in de pizzeria kon werken (toeval wil dat er nog een meisje was met die naam en zij was Italiaans![]()
Vond ik toch wel bijzonderAnders had ik als volwassen kerel Gijsje geheten
quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja ik ben alleen maar gelukkig dat de ambtenaar oplettend was. Mijn pa gaf me aan met 'je achter mijn naam en vroeg weet u dat zeker?Anders had ik als volwassen kerel Gijsje geheten
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach was ik als meisjes geboren dan Debbie'tje Dingen kunnen altijd ergerquote:
Mijn broertje kreeg Jan als tweede naam . Toen was het nog de 'verplichting' dat je je kinderen vernoemde naar opa's en weet ik wie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach was ik als meisjes geboren dan Debbie'tje Dingen kunnen altijd erger
Mijn moeder had daar geen trek in.. zij had mijn naam al klaar voordat ze zwanger raakte![]()
mijn![]()
Als het aan mijn oma had gelegen had ik Elze geheten , oid, Had ik wel meer erfenis gekregen zei ze altijd![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh maar dat is wel zo liefquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja ik ben alleen maar gelukkig dat de ambtenaar oplettend was. Mijn pa gaf me aan met 'je achter mijn naam en vroeg weet u dat zeker?Anders had ik als volwassen kerel Gijsje geheten
Gijsje
♡♡♡♡![]()
Mijn is een mooie naamquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn broertje kreeg Jan als tweede naam . Toen was het nog de 'verplichting' dat je je kinderen vernoemde naar opa's en weet ik wie.
Mijn moeder had daar geen trek in.. zij had mijn naam al klaar voordat ze zwanger raakte![]()
mijn![]()
Als het aan mijn oma had gelegen had ik Elze geheten , oid, Had ik wel meer erfenis gekregen zei ze altijd![]()
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel zo lief
Gijsje![]()
Vind het sowieso al een kutnaam! Maar met 'je erachter had ik het laten veranderen.Lach met een schone bips![]()
Maar je heet dus echt rosetta? Naar die steen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer content met mijn naam!
♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar je heet dus echt rosetta? Naar die steen?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gijsje stavermanquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Godver![]()
Vind het sowieso al een kutnaam! Maar met 'je erachter had ik het laten veranderen.
♡♡♡♡![]()
Wisten zij veel dat ik veel ging reizen en niemand in het buitenland ook maar geen kut snapt van hoe deze naam uit te sprekenquote:
Guys?quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wisten zij veel dat ik veel ging reizen en niemand in het buitenland ook maar geen kut snapt van hoe deze naam uit te spreken♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gais of Gay roepen ze vaak... Lekker dan.![]()
Dan stel je je voortaan voor als Dick♡♡♡♡![]()
Ze snappen er allemaal geen kut van daar van het Engels buiten de gebaande paden. Heb in Afrika meegemaakt half dronken komt serveerster naar me toe en slaat arm om me heen en vraagt. What you do for work. Dus ik zeg I'm a space traveler searching for UrAnus.... Ook dat kwartje viel niet. En ze bleef aan me zitten. Voortaan zal ik wel zeggen mijn naam is Dick, Ik Schoof alles door je strot Nederlandquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Dan stel je je voortaan voor als Dick
lolquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wisten zij veel dat ik veel ging reizen en niemand in het buitenland ook maar geen kut snapt van hoe deze naam uit te spreken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sleep time, morgen nog paar uurtjes niks doen op kantoor![]()
![]()
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze snappen er allemaal geen kut van daar van het Engels buiten de gebaande paden. Heb in Afrika meegemaakt half dronken komt serveerster naar me toe en slaat arm om me heen en vraagt. What you do for work. Dus ik zeg I'm a space traveler searching for UrAnus.... Ook dat kwartje viel niet. En ze bleef aan me zitten. Voortaan zal ik wel zeggen mijn naam is Dick, Ik Schoof alles door je strot Nederland
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dan is het toch de bedoeling dat ze aan jou bleef zittenquote:Op dinsdag 31 december 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze snappen er allemaal geen kut van daar van het Engels buiten de gebaande paden. Heb in Afrika meegemaakt half dronken komt serveerster naar me toe en slaat arm om me heen en vraagt. What you do for work. Dus ik zeg I'm a space traveler searching for UrAnus.... Ook dat kwartje viel niet. En ze bleef aan me zitten. Voortaan zal ik wel zeggen mijn naam is Dick, Ik Schoof alles door je strot Nederland
Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
@kreequote:Op dinsdag 31 december 2024 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
Ik wil meer sterke verhalen horen. Wie begint?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze noemen me Big Will.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wilde ik eerst zeggen maar Killie klonk logischerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
KilliWilliquote:Op dinsdag 31 december 2024 02:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wilde ik eerst zeggen maar Killie klonk logischerUw ADH vitamine Worst
Dat is uhhhhh............ uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik luister wel naar filmpjes met Opstelten![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Trusten!quote:Op dinsdag 31 december 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sleep time, morgen nog paar uurtjes niks doen op kantoor♡♡♡♡![]()
Hier kijkt niemand van op.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:17 schreef HappyCharly het volgende:
Vind @:kree zijn verhalen wel leukProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Vind vuurwerk best meevallen dit jaar, ook al is er twee jaar lang al een verbod in de stad, was vorig jaar veel meerUw ADH vitamine Worst
Ze hebben alles gebruikt om portieken op te blazen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
Vind vuurwerk best meevallen dit jaar, ook al is er twee jaar lang al een verbod in de stad, was vorig jaar veel meer
Hier lijkt het ook minder vooral minder harde knallen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
Vind vuurwerk best meevallen dit jaar, ook al is er twee jaar lang al een verbod in de stad, was vorig jaar veel meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4588 / +72 / +0 / 16760 / 17693
2. FreshFruit / 1747 / +3 / +0 / 3917 / 4723
3. Dr.Mikey / 1320 / +38 / +16 / 1954 / 2473
4. mario390 / 847 / +10 / +0 / 775 / 1143
5. KillemWieft / 757 / +32 / +5 / 611 / 941
6. hemarookworst / 614 / +28 / +2 / 2044 / 2442
7. _UserName_ / 603 / +6 / +0 / 730 / 927
8. HappyCharly / 588 / +31 / +5 / 2668 / 3002
9. gebrokenglas / 559 / +22 / +0 / 3233 / 3657
10. AardappelSchotel / 467 / +24 / +0 / 2586 / 2910
11. MizzezAmy / 427 / +35 / +0 / 2121 / 2474
12. greysbones / 423 / +12 / +0 / 3688 / 3910
13. Lovely / 419 / +11 / +0 / 3374 / 3782
14. ToT / 413 / +16 / +0 / 4158 / 4473
15. loveyoulongtime / 327 / +3 / +18 / 1545 / 1720
16. kree / 320 / +50 / +0 / 1430 / 1635
17. Rob / 315 / +1 / +0 / 299 / 399
18. mascara-klodder / 305 / +5 / +2 / 918 / 1102
19. Pinnenmutske / 216 / +4 / +0 / 979 / 1162
20. Fogel / 209 / +15 / +0 / 783 / 960SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwjaar 2023. Rotterdam. Met vuurwerkverbod.
Hopelijk doen ze er morgen nog een schepje bovenop.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Succesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Dr.Mikey ....stil van.
Met 4 pauzes om op adem te komen was dit een film die iedereen moet kijken eigenlijk.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2024 02:54:40 ]![]()
Hoe heet de film ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:54 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Dr.Mikey.....stil van.
Met 4 pauzes om op adem te komen was dit een film die iedereen moet kijken eigenlijk.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Yupquote:Op dinsdag 31 december 2024 02:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kom je er zo moeilijk doorheen?![]()
Ha ja toch wel he.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:54 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Dr.Mikey ....stil van.
Met 4 pauzes om op adem te komen was dit een film die iedereen moet kijken eigenlijk.
Hoe denk je over het einde binnen het geheel ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is een Belgische schrijver. Is het waargebeurd in Nederland? En waarom zou iedereen het moeten kijken?![]()
Voorspelbaar wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha ja toch wel he.
Hoe denk je over het einde binnen het geheel ?![]()
Die naam heeft ‘ie trouwens van Stargate SG-1. Vond het een leuke serie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb je meer delen voor nodig dan
Moeten niet per se maar het is een pareltje m.i.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:59 schreef Shii het volgende:
Is een Belgische schrijver. Is het waargebeurd in Nederland? En waarom zou iedereen het moeten kijken?![]()
Het is gebaseerd op echte ervaringen binnen de psychiatrie maar aangedikt door de regisseur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 02:59 schreef Shii het volgende:
Is een Belgische schrijver. Is het waargebeurd in Nederland? En waarom zou iedereen het moeten kijken?Dat momo nog teruggepakt ging worden had ik ook wel verwacht maar het leek verder de goeie kant op te gaan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij skunk denk ik aan smokenquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die naam heeft ‘ie trouwens van Stargate SG-1. Vond het een leuke serie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had recensies al gelezen voordat jij er gisteren mee kwam dus wist wel dat het kut ging eindigen. Maar dat gaf de hele film toch al mee.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op echte ervaringen binnen de psychiatrie maar aangedikt door de regisseur.
[..]
Dat momo nog teruggepakt ging worden had ik ook wel verwacht maar het leek verder de goeie kant op te gaan.
Komt niks goeds van. Net als met Ciske de Rat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2024 03:04:11 ]![]()
Kreeg je ook American history x vibes ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had recensies al gelezen voordat jij er gisteren mee kwam dus wist wel dat het kut ging eindigen. Maar dat gaf de hele film toch al mee.
Komt niks goeds van. Net als met Ciske de Rat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit wilde ik posten en met uitleg en alles verwijderd omdat ik dacht dat je die misschien niet zou begrijpen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kreeg je ook American history x vibes ?![]()
Hehequote:Op dinsdag 31 december 2024 03:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit wilde ik posten en met uitleg en alles verwijderd omdat ik dacht dat je die misschien niet zou begrijpen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik in eerste instantie trans.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las daar rechtsboven in je gif gewoon trains
Wat zegt dit over ons?quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie trans.![]()
![]()
Is het meest logische waarschijnlijk ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:19 schreef Puzzie het volgende:
Ik Travis , dus het zegt vast wat over jullie![]()
![]()
Jij hebt dus wél je bril op?quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:19 schreef Puzzie het volgende:
Ik Travis , dus het zegt vast wat over jullie
Anders had ik de kleine letters hier niet eens kunnen lezenquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kleine letters, waar dan?quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Anders had ik de kleine letters hier niet eens kunnen lezenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat zijn juist de letters die ik wél kan lezen. Voor ondertiteling etc heb ik een bril.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Anders had ik de kleine letters hier niet eens kunnen lezen![]()
We hebben het toch nog steeds over wat er in het gifje staat?quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat zijn juist de letters die ik wél kan lezen. Voor ondertiteling etc heb ik een bril.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ook, zonder bril. Als ik m’n bril opzet kan ik niks lezen. Ik heb vari/multifocale glazen nodig.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee over Killem zijn geheimschrift.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben het toch nog steeds over wat er in het gifje staat?![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook, zonder bril. Als ik m’n bril opzet kan ik niks lezen. Ik heb vari/multifocale glazen nodig.![]()
![]()
Travis it isquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee over Killem zijn geheimschrift.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ook blijkbaar maar omdat ik een bril nodig heb voor ondertiteling, de borden op een vliegveld en de treinborden waar ik zelden gebruik van maak, zet ik mijn bril dus echt zelden opquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ook, zonder bril. Als ik m’n bril opzet kan ik niks lezen. Ik heb vari/multifocale glazen nodig.![]()
Kan je niet wennen aan die bril of gewoon geen zin?quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ook blijkbaar maar omdat ik een bril nodig heb voor ondertiteling, de borden op een vliegveld en de treinborden waar ik zelden gebruik van maak, zet ik mijn bril dus echt zelden opProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo weinig nodigquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je niet wennen aan die bril of gewoon geen zin?![]()
En zet 'm echt wel op hoor in het bijzijn van iemand![]()
MogguuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nog even squid game aflevering afkijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sp3c is ergens waar er sneeuw ligt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb thuis geen kleren nodig, maar toch loop ik niet naakt door het huis.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo weinig nodig![]()
En zet 'm echt wel op hoor in het bijzijn van iemandProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet? Bloot is altijd leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen kleren nodig, maar toch loop ik niet naakt door het huis.![]()
![]()
I wishquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sp3c is ergens waar er sneeuw ligt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee, niet eens naakt in bed. Zo’n lul moet je gewoon in bedwang houden.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet? Bloot is altijd leukProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh wat tofquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sp3c is ergens waar er sneeuw ligt.♡♡♡♡![]()
Niet echt. In de zomer is het hier lekker koel maar in de 'winter' is het gewoon koud.quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker dan voor je vrouwquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, niet eens naakt in bed. Zo’n lul moet je gewoon in bedwang houden.![]()
![]()
Ik had vroeger totaal geen moeite met de kou, maar kan er nu echt niet meer tegen. Geen zin meer in.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet echt. In de zomer is het hier lekker koel maar in de 'winter' is het gewoon koud.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had vroeger totaal geen moeite met de kou, maar kan er nu echt niet meer tegen. Geen zin meer in.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb er nog steeds geen moeite mee maar ook nog steeds geen zin inquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik had vroeger totaal geen moeite met de kou, maar kan er nu echt niet meer tegen. Geen zin meer in.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nog een paar winters en ik ga terug naar Suriname!quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen moeite mee maar ook nog steeds geen zin inProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
oeh ik kom ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nog een paar winters en ik ga terug naar Suriname!
waar in surinameOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan zie ik je morgennacht wel in DTS als je weer eens aan de schijt bent.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:45 schreef roos94 het volgende:
Vandaag helemaal voleten aan oliebollen met slagroomProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Roosquote:Op dinsdag 31 december 2024 03:45 schreef roos94 het volgende:
Vandaag helemaal voleten aan oliebollen met slagroom![]()
![]()
das aan de andere kant van waar ik moet zijn manquote:
ik kom paar dagen dan ga ik verderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vanaf nu noem ik je boesie waka.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
das aan de andere kant van waar ik moet zijn man
ik kom paar dagen dan ga ik verderProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zal wel terecht zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
KoudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Soms moet datOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 31 december 2024 04:01 schreef KillemWieft het volgende:
Anders is straks half Rotterdam zwanger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@sp3c is de lul. Klodder gaat een kuisheidsgordel voor hem kopen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is om een lul in bedwang te houden.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lolwhut.quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
@:sp3c is de lul. Klodder gaat een kuisheidsgordel voor hem kopen.![]()
BrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeger had je nog ivoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En een burgemeester die de tunnels niet door moffen geopend wilde hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En het ijsbaantje bij weenaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
MogelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OepsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: