SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
GefeliciteerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sneller dingen bedenken gaat gewoon niet met alle kapers op de kust. 1x in 1000 topics lukt het.quote:Lach met een schone bips![]()
Over fruitsmaak gesproken, ben wel aardig aan de watermeloen de laatste tijd.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik doe er ook niks mee en hoop dat mensen het vergeten, meestal ga ik op vakantie met mijn verjaardagquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks aangedaan![]()
Voor mij is het een gewone dag
Lach met een schone bips![]()
Ah, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks aangedaan![]()
Voor mij is het een gewone dag![]()
![]()
Dat is ook veel leuker dan thuis je verjaardag 'vieren'quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe er ook niks mee en hoop dat mensen het vergeten, meestal ga ik op vakantie met mijn verjaardag
My age is very
Inappropriate
for my behaviorsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik vier mijn verjaardag altijd bij wie dan toevallig een oud & nieuw feestje geeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker dan thuis je verjaardag 'vieren':')![]()
Maak er een mooie dag van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag altijd bij wie dan toevallig een oud & nieuw feestje geeft.![]()
Als het leuke feestjes zijn dan wel uiteraard
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als kind kon ik niet wachten tot m'n verjaardag, maar hoe ouder je wordt hoe minder je ernaar uitkijkt haha.quote:sinterklaaskapoentje
![]()
Op de planning staat:quote:
Escape room in de buurt
Bier drinken in de kroeg
Patat eten met een goeie vriendin
Oud en nieuw feestje
Zin in
:')![]()
Dat had ik ook!!quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Als kind kon ik niet wachten tot m'n verjaardag, maar hoe ouder je wordt hoe minder je ernaar uitkijkt haha.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Morgen nog paar uurtjes werken en dan de rest van de week vrijNou ja morgen is al vandaag
Lach met een schone bipssinterklaaskapoentje
![]()
Als kind had het iets magisch. Cadeaus krijgen en een taart. Bowlen of zwemmen bij het kinderfeestje.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Als kind kon ik niet wachten tot m'n verjaardag, maar hoe ouder je wordt hoe minder je ernaar uitkijkt haha.:')![]()
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Morgen nog paar uurtjes werken en dan de rest van de week vrijNou ja morgen is al vandaag
Ik gewoon morgen hele dag werken en ook donderdag en vrijdag.![]()
Ik vond het als kind al niks, bij ooms en tantes op schoot voor lelijke foto's die ze in de jaren 80 maakten. Tijdens mijn tiener jaren werden de verjaardagen tof! Toen stuurden ooms en tantes gewoon geld waarmee ik naar de kroeg en disco gingquote:Ja dat mochten wij nog op die leeftijd jonge meelezers hier
Ja is ook mooi toch dat je als kind daar zo naar uit keek. In de klas kreeg je ook aandacht en ging je trakteren. Het is nu nog wel leuk om er iets speciaals aan te doen, maar cadeautjes en zo is dan toch niet meer echt belangrijk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als kind had het iets magisch. Cadeaus krijgen en een taart. Bowlen of zwemmen bij het kinderfeestje.![]()
Ik kom uit een hippie gezin, lekker vrijquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vond het als kind al niks, bij ooms en tantes op schoot voor lelijke foto's die ze in de jaren 80 maakten. Tijdens mijn tiener jaren werden de verjaardagen tof! Toen stuurden ooms en tantes gewoon geld waarmee ik naar de kroeg en disco gingJa dat mochten wij nog op die leeftijd jonge meelezers hier
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dat klinkt goedquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op de planning staat:
Escape room in de buurt
Bier drinken in de kroeg
Patat eten met een goeie vriendin
Oud en nieuw feestje
Zin in
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je mag wel komen, we zeggen niet wat we gaan doen maar neem wel zwemkleding meequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als kind had het iets magisch. Cadeaus krijgen en een taart. Bowlen of zwemmen bij het kinderfeestje.Dan wilde ik al niet meer gaan en met andere vriendjes gewoon gaan voetballen op trapveldje. Maar moest toch van mijn moeder want ik was uitgenodigd.
@Dr.Mikey met de eerste 5 minuten kijken weet je al dat dit een indrukwekkende film gaat worden.
Benieuwd of ik 'm afkijk nu![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zwemmen is toch leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je mag wel komen, we zeggen niet wat we gaan doen maar neem wel zwemkleding meeDan wilde ik al niet meer gaan en met andere vriendjes gewoon gaan voetballen op trapveldje. Maar moest toch van mijn moeder want ik was uitgenodigd.
:')![]()
En eigenaar van de stoelendans ?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom uit een hippie gezin, lekker vrijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn ouders hebben mij als kind van jaar of 7 ergens in zo'n commune gedropt omdat daar vriendinnetje van school woonde waar ik altijd mee speelde al was ik daar al 2 jaar weg. Maar ze wilden ff samen op vakantie, broer bij opa en oma, zusje bij andere tante. Ik vond dat toen wel tof, lange tafels om aan te eten met elkaar. Alleen ik was echt een melkmuil en die blagen daar wilden allemaal geen melk. Moesten ze ipv van bij de boer melk halen bij de supermarkt want de tank waar zij het van de boer kregen was al leeggehaald door de melkfabriekquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kom uit een hippie gezin, lekker vrijHoorde ik ook pas jaren later hoor.
ik ken alleen Frans maar daar was ik toen nog te jong voorquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En eigenaar van de stoelendans ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
In een warme blauwe zee welquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zwemmen is toch leuk
Ik herken een gedeelte van je verhaal.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij als kind van jaar of 7 ergens in zo'n commune gedropt omdat daar vriendinnetje van school woonde waar ik altijd mee speelde al was ik daar al 2 jaar weg. Maar ze wilden ff samen op vakantie, broer bij opa en oma, zusje bij andere tante. Ik vond dat toen wel tof, lange tafels om aan te eten met elkaar. Alleen ik was echt een melkmuil en die blagen daar wilden allemaal geen melk. Moesten ze ipv van bij de boer melk halen bij de supermarkt want de tank waar zij het van de boer kregen was al leeggehaald door de melkfabriekHoorde ik ook pas jaren later hoor.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Succes ik moest er ook eerst even inkomen wel blij dat ik hem niet vlak voor het slapengaan heb gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
@:Dr.Mikey met de eerste 5 minuten kijken weet je al dat dit een indrukwekkende film gaat worden.
Benieuwd of ik 'm afkijk nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet er ook niet meer alles van, wel nog dat mijn ouwelui me later vertelden dat ze me kwamen ophalen en ik niet mee wildequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik herken een gedeelte van je verhaal.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet meer alles van, wel nog dat mijn ouwelui me later vertelden dat ze me kwamen ophalen en ik niet mee wilde![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Krijgt hele goede reviews.. kan zoiets niet kijken voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes ik moest er ook eerst even inkomen wel blij dat ik hem niet vlak voor het slapengaan heb gezien.Smile, it's free therapy.![]()
Ik weet ook niet eens meer waar het precies was, maar zal ergens bij Griendtsveen, Helenaveen geweest zijn omdat we daar ervoor woonden. Dus Noord limburg ergens zal het geweest zijn.quote:Lach met een schone bips![]()
Knibbel comics is niet meer van Pieter he maar van zijn dochter en heeft een nieuwe locatie , op een gegeven moment vroeg ik waar zijn de Amerikaanse comics, Die liggen in de opslag was het antwoord ze gaan nú alleen nog maar strips verkopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik ken alleen Frans maar daar was ik toen nog te jong voorToch een stukje jeugdsentiment weg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Welke film gaat het nou overquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijgt hele goede reviews.. kan zoiets niet kijken voor het slapen gaan.
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: