Nee, ik ga niet mee in het frame dat Rusland zich gedwongen voelde om zich met Oekraïne te bemoeien omdat Kiev toenadering zocht tot het westen (en het westen het land met open armen verwelkomde).quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op. Bij jou weet ik zeker dat jij wel beter weet en dat het genuanceerder is.
Je denkt dingen te zien die er niet zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op. Bij jou weet ik zeker dat jij wel beter weet en dat het genuanceerder is.
Erg jammerquote:Op donderdag 2 januari 2025 13:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet mee in het frame dat Rusland zich gedwongen voelde om zich met Oekraïne te bemoeien omdat Kiev toenadering zocht tot het westen (en het westen het land met open armen verwelkomde).
Dat stuk dat ik hierboven postte slaat de spijker op de kop. Het westen is in deze niet de boosdoener, deze oorlog komt geheel op het conto van Rusland.
Niet eens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beetje het niveau Roel van Duijn en Mient Jan Faber toen ze nog overtuigd pacifist waren.
Poetin was dronken, keek op zijn wereldkaart, en dacht nou laat ik Oekraiene maar eens aanvallen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je denkt dingen te zien die er niet zijn.
Waarschijnlijk. En daarna heeft hij er een mooi verhaal over de geschiedenis van Rusland en Oekraïne bij verzonnen wat hij voorafgaand aan de driedaagse speciale militaire operatie heeft uit laten zenden op tv en later weer heeft herhaald voor Cucker Carlson.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
]Poetin was dronken, keek op zijn wereldkaart, en dacht nou laat ik Oekraiene maar eens aanvallen.
Da's dom, want het is niet eens een hypothese meer.quote:Ik ga niet meer in dat soort theorieën.
En van wie heb jij dat? Zeker gehoord van Halbe Zijlstra toen hij op bezoek was bij Poetin in zijn Datsja en hij Poetin hoorde praten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. En daarna heeft hij er een mooi verhaal over de geschiedenis van Rusland en Oekraïne bij verzonnen wat hij voorafgaand aan de driedaagse speciale militaire operatie heeft uit laten zenden op tv en later weer heeft herhaald voor Cucker Carlson.
[..]
Da's dom, want het is niet eens een hypothese meer.
Poetin zelf. Je hebt in 2021-begin 2022 maar slecht op zitten letten dus.quote:
Dat is ook retoriek van hem. Dat nazi geneuzel van hem gaat nergens over.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
Oh. En dan vergat ik nog dat belachelijke idee over nazi's in Oekraïne.![]()
Ik dacht dat je dat had van Halbe Zijlstra.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Poetin zelf. Je hebt in 2021-begin 2022 maar slecht op zitten letten dus.
Precies, en tussen het serial-liegen wat ze daar doen, haalt meneer php er een paar puntjes uit, en die zijn ineens "waar", is het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is ook retoriek van hem. Dat nazi geneuzel van hem gaat nergens over.
Gelukkig zijn wij, het Westen zonder retoriek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, en tussen het serial-liegen wat ze daar doen, haalt meneer php er een paar puntjes uit, en die zijn ineens "waar", is het niet.
Mooi whataboutisme.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij, het Westen zonder retoriek.
Dacht wel die andere gangmakers schreeuwlelijken Lavrov en Medvedev.quote:
Er zaten wel wat gewapende groepen met een nazi-fetisj in Oekraïne.Utkin, Azov om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
Oh. En dan vergat ik nog dat belachelijke idee over nazi's in Oekraïne.![]()
Zeer goed stuk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Mogelijk is dit stuk al voorbijgekomen. Maar een sterk betoog, als reactie op een ingezonden stuk van Ewald Engelen en Marianne Thieme:
[..]
Jammer dat ze Asma dan niet ook 'Astma' noemen.quote:
Niet weten dat je in moskou geen thee moet drinkenquote:
Ja precies, is ook duidelijk op beeld.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:32 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er zaten wel wat gewapende groepen met een nazi-fetisj in Oekraïne.Utkin, Azov om maar wat te noemen.
Tijd niets van Ponomarev vernomen.
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |