Ik snap die dwarsverbanden ook niet goed, ook die nieuwsberichten afgeleid van Hart van Nederlandquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ze maken bij het nieuw ook al reclame… als het over Darts gaat, zeggen ze altijd dat het te zien was op Viaplay. Waarom die toevoeging?
Jij bent de eerste die er niet intraptquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn er nu ook nietMeestal eind maart of in april.
verrek ik trapte er inquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn er nu ook nietMeestal eind maart of in april.
Kantoor met Skyradio is al reden genoeg om een nieuwe baan te zoekenquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niet als je naar kantoor moet en dan je collega sky radio aan hoort zetten met alleen maar kerstmeuk inclusief Wham.
Ik was snel af.
GODVER WEER GERICKROLLED
Ja, dat mag ik zeggen.quote:
Ik neem ook het andere biertje nu.quote:
Ik vind het echt totaal niet interessant om te kijken, gaat me iets te traag allemaal of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darts is serieus leuk, alleen jammer dat er alleen dikke lelijke Britten aan meedoen
Oh Arnequote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Isorden het volgende:
Ondertussen even een genotssamenvatting van WHU-LIV gekeken.
SLOTGOD
quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oeh ik zag voorbij komen dat we nog een rowwen heze krijgen. Leuk.
ook een spijk blond?quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem ook het andere biertje nu.
ow.... ja..... keken ze daar allemaal naar viaplay natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar denk je dat die supporters zitten?
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb fuet met roquefort OMG dit is de lekkerste worst die ik ooit gehad heb
Straks kom ik in Ademnoodquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
ik zou ermee uitkijken. Voor je het weet krijg je geen adem meer. Dan kan Rob de Nijs nog zoveel alles wat ademt zingen maar dat helpt dan ook niks meer.
Geconcentreerde hartaanval, maar wel heel lekkere geconcentreerde hartaanval!quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een worst van 30cm neem ik aanquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is ook wel een van de irritantere collega's op mijn verdieping. Verder zijn het wel echt leukerdsquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Kantoor met Skyradio is al reden genoeg om een nieuwe baan te zoeken
Ik ben nog nuchter…quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die er niet intrapt
Grappig, want itt voetbal waarin soms weinig tot niet wordt gescoord, heb je hier elke 2 minuten een climax als een leg moet worden uitgegooidquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind het echt totaal niet interessant om te kijken, gaat me iets te traag allemaal of zo.
Gewoon laptop niet dichtklappenquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan mijn laptop niet meer dichtklappen zonder dat ie definitief kapot gaat. Dat wordt dus op de valreep van 2024 nog een extra uitgave morgen
Volgende keer in de wc pot plassenquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wtf, waarom is de vloer van mijn badkamer nat?
Enige wat ik me kan bedenken is dat het komt door het koken eerder, omdat de luchtafvoer van de keuken en badkamer op dezelfde afvoer uitkomen, maar normaal gesproken slaat het niet zo neer
Die man zit op real life football manager onze kale vriendquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef Isorden het volgende:
Ondertussen even een genotssamenvatting van WHU-LIV gekeken.
SLOTGOD
In 2025 11 van de 12 maanden campagne voeren voor artiesten die schandalig genoeg nog niet in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿquote:
doe je het dansje er ook bij?quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks kom ik in Ademnood
Want de kans js groot
Breathequote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want de kans js groot
SPIJK CITY genotquote:
Die van mij is ook natquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wtf, waarom is de vloer van mijn badkamer nat?
Enige wat ik me kan bedenken is dat het komt door het koken eerder, omdat de luchtafvoer van de keuken en badkamer op dezelfde afvoer uitkomen, maar normaal gesproken slaat het niet zo neer
quote:
trusten!quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
maar goed ladies en gentlepiepel
ik ga mn bed bezoeken anders krijg ik mn ogen echt niet open en ben ik te laat met werken.
Op zich leuk denk ik, maar misschien ook niet.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan mijn laptop niet meer dichtklappen zonder dat ie definitief kapot gaat. Dat wordt dus op de valreep van 2024 nog een extra uitgave morgen
Het is al laat.quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die er niet intrapt
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... ja..... keken ze daar allemaal naar viaplay natuurlijk
Ooit op kantoor gewerkt waar ook sky opstond, toen met een collega de zender veranderd, helaas is het q geworden toen. En ik haat mattie en marieke.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is ook wel een van de irritantere collega's op mijn verdieping. Verder zijn het wel echt leukerds
Reeds benoemdquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Lubach natuurlijk
Wie spreekt daar?quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is super herkenbaar voor me helaas.
Ik krijg ook nooit antwoord.
Voor mij ook.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Mwah, je hebt voor een paar honderd euro al wel een nieuwe, maar dit zijn van die dingen die nu niet echt meteen in mijn plan zaten om mijn spaarrekening weer op pijl te brengen nadat ons huis is opgeleverdquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich leuk denk ik, maar misschien ook niet.
Ja waarom staan Linda, Roos & Jessica er eigenlijk niet inquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want de kans js groot
Slaap lekker en werkze morgenquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
ik ga mn bed bezoeken anders krijg ik mn ogen echt niet open en ben ik te laat met werken.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Mijn zwangere vrouw ligt nog in de kofferbak.
Toen zij jonger was ook.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dido was wel lekker toen ik jonger was ja
quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Origineel van Slimme Schemer feat. Tido
quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slimme Schemer is de enige juiste versie en zou er in moeten.
quote:
Nederland is een....quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom staan Linda, Roos & Jessica er eigenlijk niet in
Jij stelt ook vaak de verkeerde vragen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind teamsporten met een bal vaak de enige leuke sporten om te kijken op een paar uitzonderingen na. Ik vind het samenspel en die dynamiek leuk om te zien. Ook als er weinig gebeurt in een voetbalwedstrijd kan ik nog wel geinige dingen zien af en toe in de formatie of tactiek. Dus iets als darts gaat me gewoon een beetje voorbij.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig, want itt voetbal waarin soms weinig tot niet wordt gescoord, heb je hier elke 2 minuten een climax als een leg moet worden uitgegooid
Zelfs dan zou het raar zijn, want het is alleen vochtig op een willekeurige plek, en niet rondom de wasbak en de douchequote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij is ook nat
Maar ik heb gedoucht
nummer is te ingewikkeld voor NLquote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sleep well Niznoquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
Opblaaspop genotquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Mijn zwangere vrouw ligt nog in de kofferbak.
Waarom heet modelspoorformaat H0 eigenlijk zo?quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij stelt ook vaak de verkeerde vragen.
Omdat H6 te veel associaties met een dikke volkszanger zou gevenquote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom heet modelspoorformaat H0 eigenlijk zo?
Die naam wil je toch in je trouwboekjequote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Dido Florian Cloud De Bounevialle O'Malley Armstrong.
Gek, het is al drie uur 's nachts!quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef ok01 het volgende:
Update van dronken ok01, probeer om 12 uur weer thuis te zijn
Die hebben ademnood?quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je typt nog ok01, dus het valt mee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef ok01 het volgende:
Update van dronken ok01, probeer om 12 uur weer thuis te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop