Toen zij jonger was ook.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dido was wel lekker toen ik jonger was ja
quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Origineel van Slimme Schemer feat. Tido
quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slimme Schemer is de enige juiste versie en zou er in moeten.
quote:
Nederland is een....quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom staan Linda, Roos & Jessica er eigenlijk niet in
Jij stelt ook vaak de verkeerde vragen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is super herkenbaar voor me helaas.
Ik krijg ook nooit antwoord.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind teamsporten met een bal vaak de enige leuke sporten om te kijken op een paar uitzonderingen na. Ik vind het samenspel en die dynamiek leuk om te zien. Ook als er weinig gebeurt in een voetbalwedstrijd kan ik nog wel geinige dingen zien af en toe in de formatie of tactiek. Dus iets als darts gaat me gewoon een beetje voorbij.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Grappig, want itt voetbal waarin soms weinig tot niet wordt gescoord, heb je hier elke 2 minuten een climax als een leg moet worden uitgegooid
Zelfs dan zou het raar zijn, want het is alleen vochtig op een willekeurige plek, en niet rondom de wasbak en de douchequote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van mij is ook nat
Maar ik heb gedoucht
nummer is te ingewikkeld voor NLquote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sleep well Niznoquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
maar goed ladies en gentlepiepel
ik ga mn bed bezoeken anders krijg ik mn ogen echt niet open en ben ik te laat met werken.
Opblaaspop genotquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Mijn zwangere vrouw ligt nog in de kofferbak.
Waarom heet modelspoorformaat H0 eigenlijk zo?quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij stelt ook vaak de verkeerde vragen.
Omdat H6 te veel associaties met een dikke volkszanger zou gevenquote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom heet modelspoorformaat H0 eigenlijk zo?
Die naam wil je toch in je trouwboekjequote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Dido Florian Cloud De Bounevialle O'Malley Armstrong.
Gek, het is al drie uur 's nachts!quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef ok01 het volgende:
Update van dronken ok01, probeer om 12 uur weer thuis te zijn
Die hebben ademnood?quote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je typt nog ok01, dus het valt mee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef ok01 het volgende:
Update van dronken ok01, probeer om 12 uur weer thuis te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |