Op zich leuk denk ik, maar misschien ook niet.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan mijn laptop niet meer dichtklappen zonder dat ie definitief kapot gaat. Dat wordt dus op de valreep van 2024 nog een extra uitgave morgen
Het is al laat.quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die er niet intrapt
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow.... ja..... keken ze daar allemaal naar viaplay natuurlijk
Ooit op kantoor gewerkt waar ook sky opstond, toen met een collega de zender veranderd, helaas is het q geworden toen. En ik haat mattie en marieke.quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is ook wel een van de irritantere collega's op mijn verdieping. Verder zijn het wel echt leukerds
Reeds benoemdquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Lubach natuurlijk
Wie spreekt daar?quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is super herkenbaar voor me helaas.
Ik krijg ook nooit antwoord.
Voor mij ook.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
Dit liedje is super herkenbaar voor me helaas.
Ik krijg ook nooit antwoord.
Mwah, je hebt voor een paar honderd euro al wel een nieuwe, maar dit zijn van die dingen die nu niet echt meteen in mijn plan zaten om mijn spaarrekening weer op pijl te brengen nadat ons huis is opgeleverdquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich leuk denk ik, maar misschien ook niet.
Ja waarom staan Linda, Roos & Jessica er eigenlijk niet inquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks kom ik in Ademnood
Want de kans js groot
Slaap lekker en werkze morgenquote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Nizno het volgende:
maar goed ladies en gentlepiepel
ik ga mn bed bezoeken anders krijg ik mn ogen echt niet open en ben ik te laat met werken.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor mij ook.
Mijn zwangere vrouw ligt nog in de kofferbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |