quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef peaceman het volgende:
Gotver. Abel gemist! dat doet de deur dicht!
Dat komt door jou!quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef peaceman het volgende:
Washingtonquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef ShinyStar het volgende:
Kansas!
De babbelbox vraagt: ''Wat is jouw favoriete Amerikaanse staat?''
Ja die is allang verleden tijd.quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef peaceman het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ooh New Englandquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef ShinyStar het volgende:
Kansas!
Dat lijkt me dan voor niemand echt positief?quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat alle piemels 1 cm krimpen doordat alle swifties ongeveer tegelijkertijd Fuck the patriarchy zingen. That's why.
You my boy blue!quote:
Alabamaquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef ShinyStar het volgende:
Kansas!
Boston en Chicago ben ik een paar maanden geleden nog geweest, Kansas is een staatquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Kansas, Boston, Chicago... Zeg het maar...
Schandalig! Stemplaatgenot gemistquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef peaceman het volgende:
Grapjes / sarcasme / ironie kent niemand meer he?quote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan voor niemand echt positief?
Niall Horan?quote:
Ik ben er maar in twee geweest en daarvan kies ik New Yorkquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef ShinyStar het volgende:
Kansas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |