Bruce Horny & the Range?quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
Moeders, berg uw dochters maar voor horny Bruce.
Maar ik welquote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niet op gestemd.
We maken alles kapotstuk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Hier gaat iets gruwelijk mis.
he's on firequote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef peaceman het volgende:
Ik heb een slecht verlangen...
Hoe duidelijk wil je het hebben..
it's still a you problemquote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en ik had daarvoor al minutenlang niet gepost
Dat kan Niall lang niet meer, die komen we in de lijst niet meer tegen dit jaar.quote:
Ballen in mn buik Genotquote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Pssst... meisje, is je papa thuis
[ afbeelding ]
Daarbij zei je dit in reactie op wat van mij toch wel weer een vrij duidelijke grap was (dacht ik). Anyway, we gaan door met ons levenquote:
ik hoor mijn eigen stemnummers al nauwelijks.. als ik die van anderen ook nog bij moet houden...quote:
Polly wil een cracker.quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef LTVDK het volgende:
Pssst... meisje, is je papa thuis
[ afbeelding ]
Bruce zit écht constant op prime time jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef ShinyStar het volgende:
Staat er wel een plaat van Bruce diep in de nacht? Voor mijn gevoel heb ik ze echt allemaal gehoord.
Edit: Gecheckt en echt maar 2 ofzo.
Je was helemaal niet alleen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben alleen in New York geweest. Geen idee hoe de andere staten zijn.
Ohquote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en ik had daarvoor al minutenlang niet gepost
Meestal als het over piemels gaat, zijn het grapjesquote:Op maandag 30 december 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarbij zei je dit in reactie op wat van mij toch wel weer een vrij duidelijke grap was (dacht ik). Anyway, we gaan door met ons leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |