Ik heb er helemaal niet op gestemd.quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig! Stemplaatgenot gemist
Wil je niet mee naar het café voor All Too Well GENOT?quote:Op maandag 30 december 2024 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS all too well
Nee dat is gewoon dat je te snel achter elkaar post zonder abboquote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Hier gaat iets gruwelijk mis.
Jawel. Maar die's bij jou niet altijd te herkennen merk ik al.quote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Grapjes / sarcasme / ironie kent niemand meer he?
Dat heb ik niet een keer gedaan.quote:Op maandag 30 december 2024 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wie had ook alweer een all-nighter gedaan een keer voor de Top 2000 de laatste nacht? Was dat @:Isorden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Montanaquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef ShinyStar het volgende:
Kansas!
De babbelbox vraagt: ''Wat is jouw favoriete Amerikaanse staat?''
Darts en Top 2000 tegelijk kan natuurlijk nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef PzKpfw het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Hier gaat iets gruwelijk mis.
Als het niet midden in de nacht was geweest, was ik met je mee gegaanquote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wil je niet mee naar het café voor All Too Well GENOT?
Oregonquote:Op maandag 30 december 2024 22:45 schreef ShinyStar het volgende:
Kansas!
De babbelbox vraagt: ''Wat is jouw favoriete Amerikaanse staat?''
Ik heb een abbo en ik had daarvoor al minutenlang niet gepostquote:Op maandag 30 december 2024 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon dat je te snel achter elkaar post zonder abbo
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel. Maar die's bij jou niet altijd te herkennen merk ik al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |