Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Jaaaaahh. Koptelefoon op en het gaat doooor je hoofd
Maarja staat er wel Led Zeppelinquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular opinion: dit is maar een matige led zeppelin
Fouten zijn gelukkig ook maar menselijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular opinion: dit is maar een matige led zeppelin
Bazenband is dat toch ook welquote:
Dit vliegt ook altijd door heel de autoquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Jaaaaahh. Koptelefoon op en het gaat doooor je hoofd
ONNNNN Verstandig.... fbto verzekering afsluitenquote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik heb 3 min door de woonkamer gesprongen. Mijn kuiten doen nu pijn
Wie is hier nou de snackbar ? Gij of ikquote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Isorden het volgende:
HOEZO DOEDE GIJ EEN BROODJE BAPAO IN DE FRITUUR
MET EEN BOUNTY ERBIJ?
Sowieso is Charly Lownoise wel van flinke invloed geweest op mijn muzikale opvoeding. Was ook de man achter Bitte ein Beat!quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Op nature one gezien, jaarlijks. Echt top feestjes altijd, al die Duitsers vonden het ook geweldig
Heb deze al meerdere malen begin van de middag/eind vd ochtend de 31e gehoord. Zonde.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is 22:21 dus zo vroeg is het niet
quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 4 uur heb jij 10 minuten jouw muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Die mag op een tegeltjequote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Boomer is meer een mentaliteit dan een leeftijd
Worth itquote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar hoort ie welquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb deze al meerdere malen begin van de middag/eind vd ochtend de 31e gehoord. Zonde.
Ik las iets anders en dacht: hoezo heb je er 2quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan heb je kuiten getraindquote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat laatste wist ik nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is Charly Lownoise wel van flinke invloed geweest op mijn muzikale opvoeding. Was ook de man achter Bitte ein Beat!
Hij werkte ook mee als producer bij Deepack en Starsplashquote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik nietleuk om te weten
mijn blaas heeft daar een andere mening overquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat springen (zekers op een trampoline) beter voor je is dan een rondje rennen?
Yes. Dat merk je zodra je kinderen hebt. En een trampoline.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat springen (zekers op een trampoline) beter voor je is dan een rondje rennen?
Maarquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Herman Brood is het hier niet mee eensquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Da's pas liefde voor muziekquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hoor hem tijdens zijn eigen nummer klaarkomen. Genieten dit zeg.
Die krijgen ze bij de ingang ja.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef AgeEll het volgende:
Luchtgitaren zijn zeker grats in t cafe
Ik luister eigenlijk alleen maar albums als ik muziek luister dus als ze dan weer een radio-edit van het een of ander draaien raak ik helemaal uit balans.quote:
Ik bel per definitie nooit iemand.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn theezakje vraagt zich af wie jullie zouden bellen als je iemand vermoord zou hebben.
jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn theezakje vraagt zich af wie jullie zouden bellen als je iemand vermoord zou hebben.
Matig plaatje.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand want dan kunnen ze mijn telefoon tracerenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Een potje voor Van Inkelquote:
Jij hebt altijd van die lugubere theezakje-vragenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja hij trekt die gitaarsolo daar even goed uit elkaar!quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Da's pas liefde voor muziek
Hoi AIVDquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
112. Gooi het op ontoerekeningsvatbaar of zelfverdediging.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben jij niet een beetje oud voor de generatie die te bang is om te bellen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bel per definitie nooit iemand.
Ik vind deze nog wel netjes eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die lugubere theezakje-vragen
Ik dacht dat je zei dat je een boomer was? Ik ken zoveel mensen rond mijn leeftijd die een hekel hebben aan bellenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bel per definitie nooit iemand.
En mis je dan ook altijd het nummer wat er dan na moet komen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk alleen maar albums als ik muziek luister dus als ze dan weer een radio-edit van het een of ander draaien raak ik helemaal uit balans.
Er schijnt nog iemand een hitlergroet te hebben gedaan in het café tijdens Rammstein - Zeit.quote:
jezelf eerst even steken of beschieten ofzoquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
112. Gooi het op ontoerekeningsvatbaar of zelfverdediging.
quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt nog iemand een hitlergroet te hebben gedaan in het café tijdens Rammstein - Zeit.
Nee dit kan nietquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er schijnt nog iemand een hitlergroet te hebben gedaan in het café tijdens Rammstein - Zeit.
Die vraag kreeg ik laatst van mijn balzakquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Saul Goodmanquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij albums die ik veel luister wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En mis je dan ook altijd het nummer wat er dan na moet komen?
Precies.quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
jezelf eerst even steken of beschieten ofzo
Van Zep weet ik het niet, maar Roger Waters van Pink Floyd kraamt al heel wat jaren onzin uit, dus vermoedelijk denk je aan hemquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef EDMAN- het volgende:
Wie van die ouwe knakkers was nu weer antisemiet geworden?
Da's Dazed and Confused, die was al veel eerderquote:
Ik ben niet bang, ik vind het onbeleefd.quote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje oud voor de generatie die te bang is om te bellen?
Die zit wel een beetje in het Weghorst kampt jaquote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Van Zep weet ik het niet, maar Roger Waters van Pink Floyd kraamt al heel wat jaren onzin uit, dus vermoedelijk denk je aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |