Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Jaaaaahh. Koptelefoon op en het gaat doooor je hoofd
Maarja staat er wel Led Zeppelinquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular opinion: dit is maar een matige led zeppelin
Fouten zijn gelukkig ook maar menselijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular opinion: dit is maar een matige led zeppelin
Bazenband is dat toch ook welquote:
Dit vliegt ook altijd door heel de autoquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef PippenScottie het volgende:
Jaaaaahh. Koptelefoon op en het gaat doooor je hoofd
ONNNNN Verstandig.... fbto verzekering afsluitenquote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik heb 3 min door de woonkamer gesprongen. Mijn kuiten doen nu pijn
Wie is hier nou de snackbar ? Gij of ikquote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Isorden het volgende:
HOEZO DOEDE GIJ EEN BROODJE BAPAO IN DE FRITUUR
MET EEN BOUNTY ERBIJ?
Sowieso is Charly Lownoise wel van flinke invloed geweest op mijn muzikale opvoeding. Was ook de man achter Bitte ein Beat!quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Op nature one gezien, jaarlijks. Echt top feestjes altijd, al die Duitsers vonden het ook geweldig
Heb deze al meerdere malen begin van de middag/eind vd ochtend de 31e gehoord. Zonde.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is 22:21 dus zo vroeg is het niet
quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 4 uur heb jij 10 minuten jouw muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Die mag op een tegeltjequote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef PippenScottie het volgende:
Boomer is meer een mentaliteit dan een leeftijd
Worth itquote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik heb 3 min door de woonkamer gesprongen. Mijn kuiten doen nu pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |