Gen X denk ik eerderquote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Overrated muziek voor boomers die hun tienertijd willen herbeleven, maar goed ik ben dan ook niet de leukste op feestjes
Zo voelt het bij mij de hele week al, achjaquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef alopio het volgende:
Vandaag voelde het ook alsof er in mijn hoofd gehakt werd
Nieuwe kopenquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt en krijg ik nooit meer terug
Me aangesproken voeltquote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Overrated muziek voor boomers die hun tienertijd willen herbeleven, maar goed ik ben dan ook niet de leukste op feestjes
Misschien wat minder. Jaartje ouder, wat nostalgischer. Maar toen? Ja.quote:
Om 4 uur heb jij 10 minuten jouw muziek.quote:
Ik heb 10x gestemdquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Felagund het volgende:
Stelling: die andere Eddie, Eddie Cochran, moet terug de top 2000 in.
[poll=8229]
Witcher 3 of Red Dead Redemption 2 als je die nog niet gespeeld hebt.quote:Op maandag 30 december 2024 22:17 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een PS5. Ik hou van open world games.
Welk speel moet ik spelen om januari door te komen?
Wat doet die eigenlijk, naast Spijkers met Koppen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb twee weken terug Aron Elstak nog live gezien, komt wel dichtbij zo.
Boomersquote:Op maandag 30 december 2024 22:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |