Da's pas liefde voor muziekquote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
Hoor hem tijdens zijn eigen nummer klaarkomen. Genieten dit zeg.
Die krijgen ze bij de ingang ja.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef AgeEll het volgende:
Luchtgitaren zijn zeker grats in t cafe
Ik luister eigenlijk alleen maar albums als ik muziek luister dus als ze dan weer een radio-edit van het een of ander draaien raak ik helemaal uit balans.quote:
Ik bel per definitie nooit iemand.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn theezakje vraagt zich af wie jullie zouden bellen als je iemand vermoord zou hebben.
jouquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn theezakje vraagt zich af wie jullie zouden bellen als je iemand vermoord zou hebben.
Matig plaatje.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand want dan kunnen ze mijn telefoon tracerenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Een potje voor Van Inkelquote:
Jij hebt altijd van die lugubere theezakje-vragenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja hij trekt die gitaarsolo daar even goed uit elkaar!quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Da's pas liefde voor muziek
Hoi AIVDquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
112. Gooi het op ontoerekeningsvatbaar of zelfverdediging.quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben jij niet een beetje oud voor de generatie die te bang is om te bellen?quote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bel per definitie nooit iemand.
Ik vind deze nog wel netjes eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2024 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die lugubere theezakje-vragen
Ik dacht dat je zei dat je een boomer was? Ik ken zoveel mensen rond mijn leeftijd die een hekel hebben aan bellenquote:Op maandag 30 december 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bel per definitie nooit iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |