Hoeveel meer dan vier?quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef Momo het volgende:
The Weeknd verdiend wel meer nummers in de Top 2000
Ik probeer al jarenlang stug Kavinsky - Nightcall er in te krijgen, maar Nederland heeft geen smaakquote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Stargirl samen met Lana oh Lana
Die heeft het wel eens gezongen ja.quote:
Ja lekker hoorquote:
Langer of korter dan die van Bart?quote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh lieve mensen, beetje irrelevant aan de Top 2000 maar wel echt leuk om te weten: morgenavond om 23:00 draait Ben Liebrand(!) een nooit uitgezonden jaarmix die hij heeft gemaakt van liedjes uit 1994.![]()
![]()
Is op Radio Veronica!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Halve dag maar? Behoorlijk leven heb je er nog naast dus.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zit de halve dag hier dat zegt wel genoeg
Nou langer lijkt me wel een flinke opgavequote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Langer of korter dan die van Bart?
Gewoon gunstige werkdagen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zit de halve dag hier dat zegt wel genoeg
euh... jij kent de opmerking....quote:Op maandag 30 december 2024 21:58 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/re(...)the-weeknd~aad23a57/
Je denkt toch zeker niet dat we dat laatste uurtje naar een ander station schakelen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh lieve mensen, beetje irrelevant aan de Top 2000 maar wel echt leuk om te weten: morgenavond om 23:00 draait Ben Liebrand(!) een nooit uitgezonden jaarmix die hij heeft gemaakt van liedjes uit 1994.![]()
![]()
Is op Radio Veronica!
En ik dank 'm hartelijkquote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef EDMAN- het volgende:
The weeknd heeft het huis van Arnie Alberts gekocht in LA
dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |