someone called me pretty today...quote:Op maandag 30 december 2024 21:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Toen ik nog functioneerde vond ik mezelf ook erg amusant in het echtniet iedereen was het daarmee eens maar dat is hun probleem.
Jij mag zuipen jochie.quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
Die aankondiging van Morad telt als een keer Inkelen no?
Dus stiekem origineel van Broes?quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef Dagoduck het volgende:
Origineel van Manfred Mann's Earth Band...
Mijn radiostem?quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het lijstje korter is om te zeggen waar hij niet jaloers op is.
D.D. mag er ook in.quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sowieso is alles voor deze beter dan alles sinds.
Had al genoeg nummers op 28 en 29 december.quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef Momo het volgende:
The Weeknd verdiend wel meer nummers in de Top 2000
Mijn favoriet is Stargirl samen met Lana oh Lanaquote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
The Weeknd heeft maar 1 werkelijke briljante plaat, die staat alleen niet in de lijst. Odd Look tezamen met Kavinsky![]()
![]()
zit niet te jennen manquote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef EDMAN- het volgende:
The weeknd heeft het huis van Arnie Alberts gekocht in LA
dus
En maar jennen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef EDMAN- het volgende:
The weeknd heeft het huis van Arnie Alberts gekocht in LA
dus
Dit dusquote:Op maandag 30 december 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
someone called me pretty today...
they said pretty annoying but i like to see the good in people
Dat is het enige ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vond het eigenlijk wel een fijne periode achteraf gezien, lekker rustigquote:Op maandag 30 december 2024 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Dit nummer heeft me wel geholpen door de eerste corona periode te komen
Je hebt geen leven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |