Bohhhquote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft al heel wat meters lul gehad. Frikandel in de gang godin.
Jezus gristusquote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
2️⃣ 𝗩𝗔𝗡 𝗚𝗘𝗥𝗪𝗘𝗡🇳🇱 𝟭𝟬𝟯.𝟮𝟮
𝘔𝘪𝘨𝘩𝘵𝘺 𝘔𝘪𝘬𝘦
🆚
0️⃣ 𝗗𝗘 𝗚𝗥𝗔𝗔𝗙🇸🇪 𝟴𝟵.𝟯𝟵
𝗦𝗘𝗧 𝟮: 𝟯-𝟬
📊 102.5 - ❄️78.9❄️
➒ 116.4 - ❄️68.7❄️
🎙 1 - 0
🎯 60% (3/5) - x (0/0)
Als er één avond is om later naar bed te gaan dan is het wel de avond voor oudjaarsdag!quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga maar slapen. Ik wil al mijn vrienden een gelukkig nieuwjaar wensen!
Jij geeft net aan dat niemand mij mag.quote:
Haring met poedersuikerquote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat eet jij rond oud en nieuw het liefst?
Nou nou nou.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Landverrader krijgt op zijn klotuh.
Heel mooi.
Echt niet waar. Echt, gewoon niet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een standaard tosti.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Gohquote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef Evangelion het volgende:
Is Pikachu autistisch?
[ afbeelding ]
Ik moet morgen werken. Moet wel fit zijn voor het bier zuipen!quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Als er één avond is om later naar bed te gaan dan is het wel de avond voor oudjaarsdag!
Ik denk niet dat iemand die de Pokémon theme song als walk-on heeft autistisch kan zijnquote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef Evangelion het volgende:
Is Pikachu autistisch?
[ afbeelding ]
15th plus 3 weeks? Rekenen kan hij ook al niet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:50 schreef Evangelion het volgende:
Is Pikachu autistisch?
[ afbeelding ]
Morgen werkenquote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Moet wel fit zijn voor het bier zuipen!
Stond ooit in de top 2000.quote:Op maandag 30 december 2024 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die de Pokémon theme song als walk-on heeft autistisch kan zijn
Corona is geschiedenis. Wappie zijn mag weer.quote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit er een wappie in de studio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |