Nare vrouw ben je soms hoorquote:
Abel genotquote:
Abelquote:
Ik loop achter hé, ik luister digitale radio namelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik elke ster mag genieten van Rick Astley
Die is niet echt opbeurend maar die tekst is wel zo raak als het maar kan.quote:
Hier zijn ze al een tijdje opgehouden, blij dat ze in jouw richting zijn gegaan.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
Nou de vuurwerkbrigade is inmiddels helemaal los hier
DagoVuurwerk.png
Die staat in de top 100 he, om het extra lachwekkend te maken.quote:Op maandag 30 december 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
Oh nee wacht niet Brabant, ik keek weer eens helemaal verkeerd.
Daarover gesproken, op welke plaats vinden we die terug?quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik elke ster mag genieten van Rick Astley
Haha, nou ja blijkbaar zijn ze op Brabant toch zo trots als een Fries.quote:Op maandag 30 december 2024 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die staat in de top 100 he, om het extra lachwekkend te maken.
WE inderdaadquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |