Hij is ook bijna afquote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef PzKpfw het volgende:
Deze R.E.M. ben ik onderhand wel een beetje op uitgeluisterd.
Ik vind ons best mild vandaag dus wie weetquote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb in het volgende uur een stemplaat waar jullie t waarschijnlijk niet mee eens gaan zijn
Nee heb er ook niks mee. Ik kan me er gewoon niet in vinden. Ben blij als dat voor anderen wel zo is.quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef houdjemond het volgende:
Hier knap ik mentaal dus juist niet van op, eerder af. Zeikplaat.
Metallica sandwhich met Mjoes erop.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de enige waar ik nu op kan komen is Metallica, ik gok dat ik daar wel veilig zit.
quote:
Ik gok Brabant. Zijn we dan ook mild?quote:Op maandag 30 december 2024 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind ons best mild vandaag dus wie weet
Abel zekerquote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik heb in het volgende uur een stemplaat waar jullie t waarschijnlijk niet mee eens gaan zijn
quote:
Fade to Blackquote:Op maandag 30 december 2024 20:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Als je depri bent is deze plaat echt helend.. Naja voor mij dan.
Daar is muziek toch voor uitgevondenquote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht fijn voor jeniet sarcastisch.
Ik haal het uit andere muziekjes
Ja lekkerquote:
Nare vrouw ben je soms hoorquote:
Abel genotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |