Oh God.. die krijgen we ook nog. Daar heb ik zo'n hekel aan. Dan is dit nog beter.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier had ook Sweet Caroline kunnen staan
Als je 10 drollen op een rij zet is er altijd één de knapstequote:
Ook gezien dit jaar.quote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]Scorpions ook. Al is het bij dan wel met meerdere liedjes.
Alsjeblieft niet. Die is verpest door BBB..quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier had ook Sweet Caroline kunnen staan
Goedemorgen.quote:
Rock you like a hurricane, Guitar Hero GENOTquote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook gezien dit jaar.
ROCK YOU LIKE A HURRICANE
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Scorpions setlists
Sorryquote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet ik nou echt terugkomen van mn dutje bij dit boerengedrocht?
Die was daarvoor allang kapot.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Die is verpest door BBB..
Niet alles hoeft een wedstrijd te zijn.quote:
Niet alleen Achterhoekersquote:
Alleen als je het ook kan uitspreken.quote:
Empire en Jet City Woman zijn wel aanraders.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geef je bandje dan maar eens door. Ken eerlijk gezegd niets anders van deze band.
Is het ook niet, want alleen Oerend Hard is luisterbaar.quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet alles hoeft een wedstrijd te zijn.
Wat vind je van Band Zonder Banaan?quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Boerenrockbandjes tijdens een dorpsfeest ofzo ben ik echt allergisch voor
Die komt dit jaar op een ongelooflijk laat (of vroeg) tijdstip. Ik zelf lig dan nog te slapen...quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh God.. die krijgen we ook nog. Daar heb ik zo'n hekel aan. Dan is dit nog beter.
Ken alleen Koning Pintenman. Nja wel lolligquote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik
[..]
Wat vind je van Band Zonder Banaan?
Live bij zijn prima feestje.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik
[..]
Wat vind je van Band Zonder Banaan?
quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Empire en Jet City Woman zijn wel aanraders.
even gespiekt. ik slaap dan hoop ik.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die komt dit jaar op een ongelooflijk laat (of vroeg) tijdstip. Ik zelf lig dan nog te slapen...
Wat zalf op je elleboog smeren dan.quote:
In het achterhoekje?quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zit ook boos te kijken in een hoekje hoor.
Niet te hard eraan krabben he.quote:
Ha, daar was ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook gezien dit jaar.
ROCK YOU LIKE A HURRICANE
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Scorpions setlists
en dan aflikkenquote:Op maandag 30 december 2024 20:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat zalf op je elleboog smeren dan.
'Ik val altied um' vind ik persoonlijk ook erg leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 20:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is het ook niet, want alleen Oerend Hard is luisterbaar.
Vind het veel hetzelfde klinkenquote:
Høken, brekken & angoanquote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen als je het ook kan uitspreken.
Album heet Operation: Mindcrimequote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geef je bandje dan maar eens door. Ken eerlijk gezegd niets anders van deze band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |