Welles. Al staat er nog veel meer tofs op die LP.quote:
QUEENSREICHquote:
Origineel: Danza kuduroquote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Origineel van Third Reich....
Die zijn nog wel extremer ja. Get the Funk Out is representatiever. En ook veel beter.quote:
Dat heb ik nou ook, maar tis toch wel een mooi nummer weerquote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef MTheBassman het volgende:
en ja ik vergeet eerlijk gezegd altijd hoe deze gaat, ook al hoor ik hem eigenlijk elk jaar.
BIEMquote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
Daar gaan even een paar 100 ¤ aan potjes de lucht in
Ik ben idd met mijn teksten hier niet representatief voor de rest van mn aanwezigheid op t forum. Zit t hele jaar in t keldertjequote:Op maandag 30 december 2024 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]Scorpions ook. Al is het bij dan wel met meerdere liedjes.
Ja hoor, niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, maar tis toch wel een mooi nummer weer
Fuck the patriarchyquote:Op maandag 30 december 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En de wasmachine heet Sammy.
Ik laat het huishouden graag doen door mannen.
Geef je bandje dan maar eens door. Ken eerlijk gezegd niets anders van deze band.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welles. Al staat er nog veel meer tofs op die LP.
Nee dit is een serieuze hobby met intelligente vragen soms. Uiterst leerzaam.. Niet voor niks moet je er een week van bijkomen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is niet dit hele topic 1 grote gimmick dan?
Even testenquote:Op maandag 30 december 2024 20:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Ooit komt de dag dat we ý maar dan met een umlaut kunnen posten!
Jij? Wij zijn druk met de Top 2000.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
2013 al denk ik. Toen stond het nummer voor het eerst op een christelijk tijdstip. Misschien 2012 zelfs al. Wie zoekt het terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |