Ongetwijfeld op de high seas.quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
klinkt tof. Is die nog ergens te zien?
quote:"Vincent and the Doctor" is the tenth episode of the fifth series."
Preciesquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. iedereen voor het Melkmeisje of de Nachtwacht en niemand bij het indrukwekkende schilderij van de Bedreigde Zwaan van Jan Asseleyn
Ik ken het niet. Ouzo en pastis wel overigens.quote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Absint is oprecht wel lekker, maar dan wel de moderne zonder de thujon. Het is dan gewoon een sterke variant van ouzo/pastis/etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Hmmquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kan ik 'm los kijken? Hele serie nooit gevolgd..
Kan ik me even niet herinneren tbhquote:Op maandag 30 december 2024 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
PreciesOf dat je helemaal in je eentje oog in oog kon staan met het zelfportret van Jan Steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |