quote:Op maandag 30 december 2024 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik luister hier met minstens één oor naar
Er zitten zoveel mooie momenten in die afleveringquote:Op maandag 30 december 2024 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit een linkje naar dat desbetreffende fragment gestuurd. Dat was erg bijzonder en emotioneel
Smaakt dat een beetje bij de friet?quote:
Een aflevering waarbij Doctor Who terug in de tijd reist en Vincent laat zien dat hij na zijn leven een legendarische legacy zou nalaten, als ik het me goed herinner.quote:
NEEquote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het maar een saai nummer
quote:
Is niet uit te leggenquote:
klinkt tof. Is die nog ergens te zien?quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een aflevering waarbij Doctor Who terug in de tijd reist en Vincent laat zien dat hij na zijn leven een legendarische legacy zou nalaten, als ik het me goed herinner.
quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee, probeer het eens uit!quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje bij de friet?
Aardappeleterquote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. iedereen voor het Melkmeisje of de Nachtwacht en niemand bij het indrukwekkende schilderij van de Bedreigde Zwaan van Jan Asseleynquote:Op maandag 30 december 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Ik vond het Rijks een stuk prettiger, zelfs in de Eregalerij was het relatief rustig.
Kan ik 'm los kijken? Hele serie nooit gevolgd..quote:
Absint is oprecht wel lekker, maar dan wel de moderne zonder de thujon. Het is dan gewoon een sterke variant van ouzo/pastis/etc.quote:
Bij patat wel.quote:Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |