abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216855278
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:02 schreef Nober het volgende:
Nationaal Comité weer uit de bocht...

[ x ]

[ x ]
Wat een nare figuren zeg. Bah.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 27 februari 2025 @ 19:37:34 #152
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216855370
Kijk dat je Cestmocro als nieuwsbron gebruikt is niet serieus te nemen. Maar aan de andere kant kan je iemand die free palestina niet neerzetten als iemand die tegen Israel is vind ik
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216855793
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk dat je Cestmocro als nieuwsbron gebruikt is niet serieus te nemen. Maar aan de andere kant kan je iemand die free palestina niet neerzetten als iemand die tegen Israel is vind ik
Waarom niet?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216933106
De Telegraaf had wel weer smeuïge volledig uit hun duim gezogen "antisemitisme" stuk dat gelinkt werd met pro Palestina demonstranten :')
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216933515
Dit was ook een mooi stukje "antisemitisme" theater van de week

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 maart 2025 @ 13:05:27 #156
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216933780
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
"De Israël lobby" (lees: Joodse lobby, wat het meteen een complottheorie maakt). Bijzondere claim ook in het artikel:
quote:
In vette letters vestigt hij de aandacht op de 15 duizend kinderen die Israël in Gaza heeft vermoord.
Dit mag wel verder onderbouwd worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216934123
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit mag wel verder onderbouwd worden.
Hier het csv bestand met 47 duizend namen van omgekomen Gazanen. Je kan er zelf een mooi (draai)tabelletje van maken en zien of er eventueel gegevens ontbeken of er dubbelingen instaan.
https://app.filemail.com/d/ulxgtjdmzwjvrce
  woensdag 5 maart 2025 @ 14:09:04 #158
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216934548
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hier het csv bestand met 47 duizend namen van omgekomen Gazanen. Je kan er zelf een mooi (draai)tabelletje van maken en zien of er eventueel gegevens ontbeken of er dubbelingen instaan.
Die zijn niet 'vermoord'. Die zijn om het leven gekomen door het resultaat van een oorlog die de Palestijnen zelf zijn gestart én doordat de Palestijnen vervolgens (zoals we weten) hun terroristen tussen en onder de eigen burgers verschuilen, waarbij men het nalaat een scheiding tussen strijder en burger te maken wat eens schending van de Geneefse Conventies is.

Door het vervolgens anders te gaan framen, wordt er doelbewust het beeld geschept alsof het Israëlische leger opzettelijk tienduizenden kinderen heeft vermoord. Bij zulke narratieven is er een duidelijke weerklank is van ouderwetse bloedsprookjes.

We gaan ook niet zeggen 'De geallieerden hebben tijdens de Tweede Wereldoorlog doelbewust miljoenen Duitsers vermoord'. Nee, de schade aan Duitse kant was het resultaat van de genocidale en expansionistische oorlog die men zelf was gestart.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216934881
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die zijn niet 'vermoord'. Die zijn om het leven gekomen door het resultaat van een oorlog die de Palestijnen zelf zijn gestart én doordat de Palestijnen vervolgens (zoals we weten) hun terroristen tussen en onder de eigen burgers verschuilen, waarbij men het nalaat een scheiding tussen strijder en burger te maken wat eens schending van de Geneefse Conventies is.

Door het vervolgens anders te gaan framen, wordt er doelbewust het beeld geschept alsof het Israëlische leger opzettelijk tienduizenden kinderen heeft vermoord. Bij zulke narratieven is er een duidelijke weerklank is van ouderwetse bloedsprookjes.

We gaan ook niet zeggen 'De geallieerden hebben tijdens de Tweede Wereldoorlog doelbewust miljoenen Duitsers vermoord'. Nee, de schade aan Duitse kant was het resultaat van de genocidale en expansionistische oorlog die men zelf was gestart.
Oh ik had oprecht niet door dat je valt over de bewoording 'vermoord' (ben ik met je eens). Op die ellenlange lijst staan (bijna?) geen namen die vermoord zijn, de meeste zijn ongekomen bij aanvallen vanuit de lucht.

Het is een klein beetje gek dat we bij al deze doden per definitie spreken over omgekomen en de gijzelaars die bij dezelfde aanvallen overleden zijn dan spreken we toch over vermoord.
  woensdag 5 maart 2025 @ 15:27:57 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216935700
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 14:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oh ik had oprecht niet door dat je valt over de bewoording 'vermoord' (ben ik met je eens). Op die ellenlange lijst staan (bijna?) geen namen die vermoord zijn, de meeste zijn ongekomen bij aanvallen vanuit de lucht.

Het is een klein beetje gek dat we bij al deze doden per definitie spreken over omgekomen en de gijzelaars die bij dezelfde aanvallen overleden zijn dan spreken we toch over vermoord.
Nee, dat is het niet. Want de gijzelaars zijn met intentie gegijzeld en vaak omgebracht door de terroristen. Het Israëlische leger probeert in reactie op (zo gaat het altijd) het terreur van de Palestijnen, hun mogelijkheden hiertoe te verminderen door veel terroristische infrastructuur uit te schakelen en terroristen te elimineren, niet om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken.

De Palestijnen zetten hun terroristische infrastructuur doelbewust in dichtbevolkte gebieden en verschuilen ook hun terroristen in of onder de burgerbevolking (waarvan zoals we weten, een groot deel het terrorisme steunt) om zo immuniteit te creëren.

Nu zou het de Palestijnen sieren als zij in die 500 km tunnels, eens wat van hun vrouwen en kinderen hadden ondergebracht en boven de grond de terroristen, dan wel 'strijders', als mannen laten vechten.

Maar men doet het net andersom, dondersgoed wetende dat er zo een onnodig aantal burgers om het leven zullen komen, waarvan de beelden voor propaganda kunnen worden gebruikt en de terroristen de beste kans hebben om te overleven.
  woensdag 5 maart 2025 @ 15:35:51 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216935803
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 12:45 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
The Rights Forum als betrouwbare bron zien. 8)7
Je zit daar op dat Palestijnse propagandakanaal prima met jouw Hamas-vriendjes, maar gebruik die eenzijdige berichtgeving van ze niet hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216950792
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:35 schreef golfer het volgende:

[..]
Je zit daar op dat Palestijnse propagandakanaal prima met jouw Hamas-vriendjes, maar gebruik die eenzijdige berichtgeving van ze niet hier.
Gooi en Eemlander meer iets voor jou?

Onverwachte wending wel. De getrokken antisemitisme kaart van Israel lobbyist / opperrabijn Jacobs krijgt repliek van de Hilversumse gemeenteraad. Nu hopen datvie weer terug keert naar zijn post

https://www.gooieneemland(...)handig/47050118.html

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216950822
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:35 schreef golfer het volgende:

[..]
Of misschien past dit meer in jouw straatje?

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216951061
Circuleert er ergens een kopie van die reactie die die wethouder Bart Heller heeft verstuurd? De qoutes en een deel in hoofdletters klinkt op zijn zachtsgezegd bijzonder agressief
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:23:47 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216951096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2025 18:02 schreef egayalS het volgende:

[..]
Of misschien past dit meer in jouw straatje?

[ x ]
Dit is helaas vooral het niveau van de Twitter fuikjes waar jij je "nieuws" over de oorlog in Israël nog wel eens vandaan plukt.
  donderdag 6 maart 2025 @ 18:41:27 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216951360
Jan Tervoort staat al jaren bekend als anti-Israel lobbyist van het pro-Hamas Rightsforum. Niet echt objectief dus.
Maar blijf vooral jouw dubieuze tweets van dat clubje hier plaatsen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216951437
De reactie van Bart Heller waar het allemaal om draait

donderdag 6 maart 2025 @ 19:06:03 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216951656
Tja, in deze leugenachtige retoriek weerklinken toch duidelijk ouderwetse bloedsprookjes.

Waar men vroeger wilde beweren dat Joodse gemeenschappen, (Christelijke) kinderen zouden ontvoeren, vermoorden en gebruiken voor rituele doeleinden, is de aantijging nu dat Israël (de enige Joodse staat) doelbewust Palestijnse kinderen zou doden en executeren. Sterker nog, dit gebeurt volgens deze man zelfs op dagelijkse basis.

Het zijn bizarre aantijgingen, en dat van een gemeenteraadslid. Maar dit kunnen we helaas tegenwoordig verwachten bij een partij zoals GroenLinks, waar een deel is geradicaliseerd mbt deze oorlog. De pro-Palestijnse en anti-Israëlische propaganda, die helaas de norm is geworden in sommige media, is hun te veel geworden zo blijkt.
pi_216963381
twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 maart 2025 @ 18:57:25 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216964245
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 17:27 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Alweer zo'n dubieuze post van een vrouw die vooral bekend is van haar blogs en posts op The Electronic Intifada: een online platform met focus op Palestina.
Alweer maak je gebruik van een niet echt objectieve nieuwsbron. :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 07-03-2025 19:04:15 ]
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 maart 2025 @ 19:21:28 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216964484
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2025 17:59 schreef egayalS het volgende:

[..]
Gooi en Eemlander meer iets voor jou?

Onverwachte wending wel. De getrokken antisemitisme kaart van Israel lobbyist / opperrabijn Jacobs krijgt repliek van de Hilversumse gemeenteraad. Nu hopen datvie weer terug keert naar zijn post

https://www.gooieneemland(...)handig/47050118.html

[ x ]
Tribalist
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 7 maart 2025 @ 19:22:17 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216964492
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 17:27 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Krijg oprecht kotsneigingen van je berichten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216964665
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 13:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Is er ook een van de omgekomen joden van 7-10 en oekr en Russische burgers?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 18 maart 2025 @ 20:38:52 #174
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217099700
twitter

Dader laten wegkomen met schelden, spugen en duwen en dan het slachtoffer aanspreken op het filmen van zijn belager.

Beschamend.

"Dat je een akkefietje hebt kan gebeuren" zegt die inadequate kwal :r
  dinsdag 18 maart 2025 @ 21:55:50 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217100561
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 20:38 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Dader laten wegkomen met schelden, spugen en duwen en dan het slachtoffer aanspreken op het filmen van zijn belager.

Beschamend.

-O-
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 maart 2025 @ 22:01:17 #176
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217100603
quote:
[ x ]

Beschamend.

Hier zie je ook gelijk weer die onderdrukte agressie bovenkomen. Die moslim kan het gewoon niet inhouden.

Spugen als een klein kleutertje.
Zo laag.
  woensdag 19 maart 2025 @ 08:25:38 #177
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217102121
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Hier zie je ook gelijk weer die onderdrukte agressie bovenkomen. Die moslim kan het gewoon niet inhouden.

Spugen als een klein kleutertje.
Zo laag.
Tja, dit is ook een groot probleem bij veel Islamitische culturen, de snelle neiging naar intimidatie, agressie en geweld.

Men is autoritair (wil zelf de regels bepalen), licht ontvlambaar en bij het minste al hevig beledigd of getriggerd (dit zien we bijvoorbeeld ook bij de Koran verbrandingen) en dan ook nog eens vaak met losse handjes. Deze optelsom zorgt ook mede voor de enorme oververtegenwoordiging van mensen met een migratieachtergrond uit zulke landen in de criminaliteit.

Het blijft dan ook opmerkelijk dat het sommigen een goed idee leek om miljoenen mensen uit zulke landen naar het Westen te halen. Elk weldenkend mens had van te voren kunnen voorspellen dat dit problemen zou geven.
pi_217102818
quote:
[ x ]

Beschamend.

Dat soort mensen moeten aangepakt worden.
Absoluut.

Voor de verandering zou iets een keer wel antisemitisme kunnen zijn.
pi_217104088
quote:
13s.gif Op woensdag 19 maart 2025 11:57 schreef golfer het volgende:

[..]
Wie en waar? Namen en rugnummers graag.
Of anders moet je jouw (onbewezen) hersenscheten lekker voor jezelf houden.
Laat hem maar joh. :)

Hij kan het verder ook niet helpen.
Intolerant voor intolerantie
pi_217104729
quote:
Afghaan die Mona Keijzer alsnog gestraft wil zien voor Jodenhaat-uitspraak VERLIEST rechtszaak
Maar Mona Keijzer wil nog steeds het OM aanpakken

Hé kijk nou er is weer een reden om de uitspraak van Mona Keijzer dat Jodenhaat bijna onderdeel is van de cultuur in islamitische landen aan te halen. Nu blijkt namelijk dat het Hof in Amsterdam in januari uitspraak heeft gedaan in de zaak van een Afghaan die een artikel 12-procedure (bekend van de eerste zaak-Wilders) was begonnen om Keijzer alsnog door het OM te laten vervolgen. We wisten al dat 'iemand' dit had gedaan, maar nu blijkt het dus om een Afghaan te gaan die sinds 1999 in Nederland woont en het hier allemaal naar de ratsmodee ziet gaan omdat "mensen met een vluchtelingen achtergrond en/of islamitisch geloof, zoals hij, lichtvaardig en ongefundeerd worden beledigd".

https://www.geenstijl.nl/(...)at-islam-om#comments
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')