quote:Kijk nou eens! @gl_pvda houdt vandaag een #internationale dodenherdenking. De slachtoffers in Srebrenica, Rwanda, Oekrane en Gaza worden ook herdacht. Niet die in Syri, Soedan, Iran, Jemen en niet de 1200 Isralische burgers die door Hamas vermoord werden. Past niet in het politieke plaatje, want de daders zijn Islamisten of Arabische potentaten.
Abject hoe onze nationale 2 minuten stilte door opvolgers van Drees, Vorrink en Burger gepolitiseerd worden.
Wat een heerlijke opmerking over 1 grote groep.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hier zie je ook gelijk weer die onderdrukte agressie bovenkomen. Die moslim kan het gewoon niet inhouden.
Spugen als een klein kleutertje.
Zo laag.
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed. Beetje genocide plegen, heel Gaza willen innemen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is ook een groot probleem bij veel Islamitische culturen, de snelle neiging naar intimidatie, agressie en geweld.
Men is autoritair (wil zelf de regels bepalen), licht ontvlambaar en bij het minste al hevig beledigd of getriggerd (dit zien we bijvoorbeeld ook bij de Koran verbrandingen) en dan ook nog eens vaak met losse handjes. Deze optelsom zorgt ook mede voor de enorme oververtegenwoordiging van mensen met een migratieachtergrond uit zulke landen in de criminaliteit.
Het blijft dan ook opmerkelijk dat het sommigen een goed idee leek om miljoenen mensen uit zulke landen naar het Westen te halen. Elk weldenkend mens had van te voren kunnen voorspellen dat dit problemen zou geven.
De grote groep kleuters bedoel je?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:29 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat een heerlijke opmerking over 1 grote groep.
Wat had je verwacht van het CIDI? Als Gaza er niet tussen had gestaan, hadden ze er niet op gereageerd.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:20 schreef Nober het volgende:
RIP Dodenherdenking.
[..]
[ afbeelding ]
[ x ]
https://x.com/RonnyNaftaniel/status/1918972526689996867
Heerlijke reactie.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van het CIDI? Als Gaza er niet tussen had gestaan, hadden ze er niet op gereageerd.
Zo kennen we ze, tochquote:Op maandag 5 mei 2025 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van het CIDI? Als Gaza er niet tussen had gestaan, hadden ze er niet op gereageerd.
Je mag niks over Gaza zeggen en als je dat toch doet moet je hamas benoemen en de Isralische slachtoffers en alle andere ellende op de wereld. Anders ben je een antisemitische...quote:
Gaza.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mag niks over Gaza zeggen en als je dat toch doet moet je hamas benoemen en de Isralische slachtoffers en alle andere ellende op de wereld. Anders ben je een antisemitische...
Zullen we daar 100 euro voor een goed doel naar keuze om wedden van niet?quote:
Gokken is niet kosher vriend.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we daar 100 euro voor een goed doel naar keuze om wedden van niet?
Ik ben dan ook niet religieus.quote:
Is ook wel zo eerlijk, want we juichen ook voor middenoosterlingen die in het westen zijn gedumpt en daar de openbare ruimte claimen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:31 schreef Servieskast het volgende:
[..]
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed. Beetje genocide plegen, heel Gaza willen innemen.
Make it make sense
Ik zou de les geschiedenis nog eens een keer over doen, want lang niet alle joden in Isral komen uit het Westen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:31 schreef Servieskast het volgende:
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed.
Het verdrag was een westers iets, zij kwamen later.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou de les geschiedenis nog eens een keer over doen, want lang niet alle joden in Isral komen uit het Westen.
Je vergeet dat er ook veel uit bijvoorbeeld Marokko (Sefardisch), Polen (Asjkenazisch) of Jemen (Mizrachi) komen. Niet bepaald Westerlingen.
Destijds behoorde Polen tot het OOST-blok, net als de vele Russische joden die vervolgd werden (Pogroms).quote:Op maandag 5 mei 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:
Het verdrag was een westers iets, zij kwamen later.
Polen is westers hoor.
Je haalt wat dingen door de war, is dit tactiek of weet je het echt niet. Anyhow stop.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds behoorde Polen tot het OOST-blok, net als de vele Russische joden die vervolgd werden (Pogroms).
Ik ga er vanuit dat ik wel iets meer van het jodendom en de geschiedenis van Isral weet dan jij.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Servieskast het volgende:
Je haalt wat dingen door de war, is dit tactiek of weet je het echt niet. Anyhow stop.
Dat moet je niet doen. Stop deze discussie.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik wel iets meer van het jodendom en de geschiedenis van Isral weet dan jij.
Als jij dan ook stopt met jouw domme opmerkingen en troll-gedrag. (Idioten die schreeuwen tijdens de dodenherdenking helden noemen en het jammer vinden dat het er maar 2 waren).quote:Op maandag 5 mei 2025 12:41 schreef Servieskast het volgende:
Dat moet je niet doen. Stop deze discussie.
Wat staat hier?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is maar een detail. Je moet naar het grote geheel kijken zonder de genocide en ethnic cleansing. Dat komt door.. Ja.. Je weet wel. Het is de schuld van hamas.
Waarom mag ik dat niet vinden? Het is hier geen dictatuuequote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij dan ook stopt met jouw domme opmerkingen en troll-gedrag. (Idioten die schreeuwen tijdens de dodenherdenking helden noemen en het jammer vinden dat het er maar 2 waren).
Je mag van mij alles vinden, maar ik ga niet meer serieus in op jouw trollgeblaat.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:49 schreef Servieskast het volgende:
Waarom mag ik dat niet vinden? Het is hier geen dictatuue
Dat hoeft ook niet. Niemand dwingt jequote:Op maandag 5 mei 2025 12:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag van mij alles vinden, maar ik ga niet meer serieus in op jouw trollgeblaat.
Sarcasme toch?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is maar een detail. Je moet naar het grote geheel kijken zonder de genocide en ethnic cleansing. Dat komt door.. Ja.. Je weet wel. Het is de schuld van hamas.
Maar ook geen democratie.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Waarom mag ik dat niet vinden? Het is hier geen dictatuue
En dan nog durven sommige mensen te beweren dat Fok! niet educatief isquote:Op maandag 5 mei 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het verdrag was een westers iets, zij kwamen later.
Polen is westers hoor.
Mensen uit de Sahara krijgen gratis een woning, scholing, kinderbijslag, mogen zich ook in andere deken van Marokko vestigen, vallen onder desserts wetgeving als de rest. Klinkt niet echt als Gaza...quote:
Ik zou hier nu natuurlijk een heel betoog kunnen schrijven over hoe dat irrelevant is aangezien hun land bezet wordt (met je "andere delen van Marokko") en dat dat best hypocriet is van je dat je daar niet tegen staat te demonstreren en wel voor een andere vermeende bezetting en dan nog een vergelijkbaar stukje tekst over Gaza eindigend in "klinkt niet echt als genocide" maar we gaan elkaar toch niet vinden.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mensen uit de Sahara krijgen gratis een woning, scholing, kinderbijslag, mogen zich ook in andere deken van Marokko vestigen, vallen onder desserts wetgeving als de rest. Klinkt niet echt als Gaza...
Nee, leugens. Alle moslims haten joden.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mensen uit de Sahara krijgen gratis een woning, scholing, kinderbijslag, mogen zich ook in andere deken van Marokko vestigen, vallen onder desserts wetgeving als de rest. Klinkt niet echt als Gaza...
"andere delen van Marokko". Aha, ze worden dus wel bezet. En uitgemoord door Marokko. Genocide dus.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Van genocide is natuurlijk helemaal geen sprake. En Westerlingen? Joden zijn de inheemse bewoners van de Levant. Hun terugkeer naar het land Isral was de zuiverste vorm van dekolonisatie, waarbij de inheemse bewoners de daadwerkelijke koloniserende macht (de Britten) wist te verdrijven.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:31 schreef Servieskast het volgende:
[..]
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed. Beetje genocide plegen, heel Gaza willen innemen.
Make it make sense
Het doet mij letterlijk pijn. Ik heb zelf ook 4 Stolpersteine neergelegd bij de laatste woning van mijn vermoorde Opa, Oma en Tante en moet er niet aan denken dat een stel hersenloze idioten, zonder besef van de geschiedenis, die ook gaan onteren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het is weer zo ver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://x.com/MichaelVis_(...)Fwww.geenstijl.nl%2F
https://www.geenstijl.nl/(...)damse-struikelstenen
Dat gebeurt helaas al. Denk aan het eufemisme 'Zionisten niet welkom' of meer van zulke slogans. En ook konden bepaalde media eind vorig jaar niet uitgeschreven raken over hoe het antisemitische geweld vorig jaar geen antisemitisme was.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Joodse Nederlanders zijn dan ook echt een groep die gediscrimineerd wordt en gevaar loopt.
Maar dat past niet in het intersectionele narratief van onze woke progressieve nitwits, die enkel nog kunnen denken in kleur en religie.
Let maar op: dat antisemitisme gaat niet alleen erger worden, het gaat worden vergoeilijkt.
Nou is het bekladden natuurlijk ook cht propaganda maar dan wl van de moslimclub.quote:Op donderdag 15 mei 2025 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het is weer zo ver.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://x.com/MichaelVis_(...)Fwww.geenstijl.nl%2F
https://www.geenstijl.nl/(...)damse-struikelstenen
Ja gek h? Moord en brand wordt er geschreeuwd dat kritiek op Isral geen antisemitisme is, maar dan toch gericht dingen vernielen ter nagedachtenis van Joodse slachtoffers van gebeurtenissen van voor dat Isral een feit werd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op, je beklad de gedenkstenen van mensen die zijn omgebracht VOORDAT de huidige staat Israel uberhaupt is ontstaan. Weldenkend hebben die stenen niets te maken met huidige kwesties.
De expat subreddit r/Netherlands met 422k leden heeft er ook een mening over en het is niet wat je verwacht (of misschien toch wel): https://www.reddit.com/r/(...)oem_concerned_about/quote:Burgemeester Dijsselbloem waarschuwt voor antisemitisme in stad: 'Kinderen uitgescholden, rabbijn bespuugd'
Burgemeester Jeroen Dijsselbloem luidt de noodklok over antisemitisme in Eindhoven. Dit deed hij tijdens de commissievergadering dinsdagavond. Eindhovense Joden worden volgens de burgemeester belaagd en uitgescholden als gevolg van 'onrust elders in de wereld'.
https://studio040.nl/nieu(...)t-voor-antisemitisme
quote:Op donderdag 5 juni 2025 09:13 schreef oblo het volgende:
[..]
De expat subreddit r/Netherlands met 422k leden heeft er ook een mening over en het is niet wat je verwacht (of misschien toch wel): https://www.reddit.com/r/(...)oem_concerned_about/
quote:Genocide denial should be treated in the same way holocaust denial is.
quote:Israel is the biggest cause for the rise of antisemitism. You can't keep insisting there's no difference between the Jewish people and Zionism, then relentlessly shoot civilians for two years in front of the eyes world and expect people not to form an opinion about it.
The Jewish lobby knows this very well but chooses to continue supporting Israel's human rights violations. Moreover, since two years ago they brazenly claim that international law is antisemitic.
If you genuinely care about antisemitism, you must make a distinction between Zionism and the Jewish people. If not, you risk people believing you and holding the entire group accountable for all the massacres.
quote:Actually there are no facts in this article. Beside that anti moslim fascism is a much bigger problem in our country PVV rings a bell?
quote:Perhaps the easiest way to not get hate is to stop sniping children in the head under the banner of your religious symbol but what do I know
quote:These days even Jews are called anti-semitic, simply for stating facts... Zionism is imperialism, nothing religious about it but its cover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |