quote:Kijk nou eens! @gl_pvda houdt vandaag een #internationale dodenherdenking. De slachtoffers in Srebrenica, Rwanda, Oekrane en Gaza worden ook herdacht. Niet die in Syri, Soedan, Iran, Jemen en niet de 1200 Isralische burgers die door Hamas vermoord werden. Past niet in het politieke plaatje, want de daders zijn Islamisten of Arabische potentaten.
Abject hoe onze nationale 2 minuten stilte door opvolgers van Drees, Vorrink en Burger gepolitiseerd worden.
Wat een heerlijke opmerking over 1 grote groep.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hier zie je ook gelijk weer die onderdrukte agressie bovenkomen. Die moslim kan het gewoon niet inhouden.
Spugen als een klein kleutertje.
Zo laag.
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed. Beetje genocide plegen, heel Gaza willen innemen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit is ook een groot probleem bij veel Islamitische culturen, de snelle neiging naar intimidatie, agressie en geweld.
Men is autoritair (wil zelf de regels bepalen), licht ontvlambaar en bij het minste al hevig beledigd of getriggerd (dit zien we bijvoorbeeld ook bij de Koran verbrandingen) en dan ook nog eens vaak met losse handjes. Deze optelsom zorgt ook mede voor de enorme oververtegenwoordiging van mensen met een migratieachtergrond uit zulke landen in de criminaliteit.
Het blijft dan ook opmerkelijk dat het sommigen een goed idee leek om miljoenen mensen uit zulke landen naar het Westen te halen. Elk weldenkend mens had van te voren kunnen voorspellen dat dit problemen zou geven.
De grote groep kleuters bedoel je?quote:Op maandag 5 mei 2025 11:29 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat een heerlijke opmerking over 1 grote groep.
Wat had je verwacht van het CIDI? Als Gaza er niet tussen had gestaan, hadden ze er niet op gereageerd.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:20 schreef Nober het volgende:
RIP Dodenherdenking.
[..]
[ afbeelding ]
[ x ]
https://x.com/RonnyNaftaniel/status/1918972526689996867
Heerlijke reactie.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van het CIDI? Als Gaza er niet tussen had gestaan, hadden ze er niet op gereageerd.
Zo kennen we ze, tochquote:Op maandag 5 mei 2025 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van het CIDI? Als Gaza er niet tussen had gestaan, hadden ze er niet op gereageerd.
Je mag niks over Gaza zeggen en als je dat toch doet moet je hamas benoemen en de Isralische slachtoffers en alle andere ellende op de wereld. Anders ben je een antisemitische...quote:
Gaza.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mag niks over Gaza zeggen en als je dat toch doet moet je hamas benoemen en de Isralische slachtoffers en alle andere ellende op de wereld. Anders ben je een antisemitische...
Zullen we daar 100 euro voor een goed doel naar keuze om wedden van niet?quote:
Gokken is niet kosher vriend.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we daar 100 euro voor een goed doel naar keuze om wedden van niet?
Ik ben dan ook niet religieus.quote:
Is ook wel zo eerlijk, want we juichen ook voor middenoosterlingen die in het westen zijn gedumpt en daar de openbare ruimte claimen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:31 schreef Servieskast het volgende:
[..]
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed. Beetje genocide plegen, heel Gaza willen innemen.
Make it make sense
Ik zou de les geschiedenis nog eens een keer over doen, want lang niet alle joden in Isral komen uit het Westen.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:31 schreef Servieskast het volgende:
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed.
Het verdrag was een westers iets, zij kwamen later.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou de les geschiedenis nog eens een keer over doen, want lang niet alle joden in Isral komen uit het Westen.
Je vergeet dat er ook veel uit bijvoorbeeld Marokko (Sefardisch), Polen (Asjkenazisch) of Jemen (Mizrachi) komen. Niet bepaald Westerlingen.
Destijds behoorde Polen tot het OOST-blok, net als de vele Russische joden die vervolgd werden (Pogroms).quote:Op maandag 5 mei 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:
Het verdrag was een westers iets, zij kwamen later.
Polen is westers hoor.
Je haalt wat dingen door de war, is dit tactiek of weet je het echt niet. Anyhow stop.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Destijds behoorde Polen tot het OOST-blok, net als de vele Russische joden die vervolgd werden (Pogroms).
Ik ga er vanuit dat ik wel iets meer van het jodendom en de geschiedenis van Isral weet dan jij.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:37 schreef Servieskast het volgende:
Je haalt wat dingen door de war, is dit tactiek of weet je het echt niet. Anyhow stop.
Dat moet je niet doen. Stop deze discussie.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik wel iets meer van het jodendom en de geschiedenis van Isral weet dan jij.
Als jij dan ook stopt met jouw domme opmerkingen en troll-gedrag. (Idioten die schreeuwen tijdens de dodenherdenking helden noemen en het jammer vinden dat het er maar 2 waren).quote:Op maandag 5 mei 2025 12:41 schreef Servieskast het volgende:
Dat moet je niet doen. Stop deze discussie.
Wat staat hier?quote:Op maandag 5 mei 2025 12:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is maar een detail. Je moet naar het grote geheel kijken zonder de genocide en ethnic cleansing. Dat komt door.. Ja.. Je weet wel. Het is de schuld van hamas.
Waarom mag ik dat niet vinden? Het is hier geen dictatuuequote:Op maandag 5 mei 2025 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij dan ook stopt met jouw domme opmerkingen en troll-gedrag. (Idioten die schreeuwen tijdens de dodenherdenking helden noemen en het jammer vinden dat het er maar 2 waren).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |