abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2025 @ 12:52:19 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217546691
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:49 schreef Servieskast het volgende:

Waarom mag ik dat niet vinden? Het is hier geen dictatuue
Je mag van mij alles vinden, maar ik ga niet meer serieus in op jouw trollgeblaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217546706
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:52 schreef golfer het volgende:

[..]
Je mag van mij alles vinden, maar ik ga niet meer serieus in op jouw trollgeblaat.
Dat hoeft ook niet. Niemand dwingt je
pi_217546756
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:48 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Wat staat hier?
:D
pi_217546868
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:47 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is maar een detail. Je moet naar het grote geheel kijken zonder de genocide en ethnic cleansing. Dat komt door.. Ja.. Je weet wel. Het is de schuld van hamas.
Sarcasme toch?
  maandag 5 mei 2025 @ 13:31:17 #230
28033 Pek
je moet wat
pi_217546891
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:49 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Waarom mag ik dat niet vinden? Het is hier geen dictatuue
Maar ook geen democratie.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_217547338
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:34 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Het verdrag was een westers iets, zij kwamen later.
Polen is westers hoor.
En dan nog durven sommige mensen te beweren dat Fok! niet educatief is :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 5 mei 2025 @ 14:27:10 #232
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217547485
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 12:28 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Die plegen geen genocide.
Als je het Polisario vraagt wel.
pi_217548104
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 13:25 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Sarcasme toch?
Yup
pi_217548121
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als je het Polisario vraagt wel.
Mensen uit de Sahara krijgen gratis een woning, scholing, kinderbijslag, mogen zich ook in andere deken van Marokko vestigen, vallen onder desserts wetgeving als de rest. Klinkt niet echt als Gaza...
  maandag 5 mei 2025 @ 16:12:24 #235
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217548323
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 15:51 schreef Chadi het volgende:

[..]
Mensen uit de Sahara krijgen gratis een woning, scholing, kinderbijslag, mogen zich ook in andere deken van Marokko vestigen, vallen onder desserts wetgeving als de rest. Klinkt niet echt als Gaza...
Ik zou hier nu natuurlijk een heel betoog kunnen schrijven over hoe dat irrelevant is aangezien hun land bezet wordt (met je "andere delen van Marokko") en dat dat best hypocriet is van je dat je daar niet tegen staat te demonstreren en wel voor een andere vermeende bezetting en dan nog een vergelijkbaar stukje tekst over Gaza eindigend in "klinkt niet echt als genocide" maar we gaan elkaar toch niet vinden.
pi_217550281
quote:

[..]
Nee, leugens. Alle moslims haten joden.
pi_217552578
quote:

[..]
"andere delen van Marokko". Aha, ze worden dus wel bezet. En uitgemoord door Marokko. Genocide dus.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 5 mei 2025 @ 23:13:04 #238
485843 crew  Jippie
pi_217552920
Graag ontopic blijven met de focus op de situatie in Nederland ^O^

Uit de OP

Tijd voor een algemeen topic omtrent het groeiend antisemitisme in Nederland.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 09:49:38 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217555005
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 11:31 schreef Servieskast het volgende:

[..]
En toch juich je voor westerlingen die in het midden oosten zijn gedumpt en een land hebben geclaimed. Beetje genocide plegen, heel Gaza willen innemen.
Make it make sense
Van genocide is natuurlijk helemaal geen sprake. En Westerlingen? Joden zijn de inheemse bewoners van de Levant. Hun terugkeer naar het land Israël was de zuiverste vorm van dekolonisatie, waarbij de inheemse bewoners de daadwerkelijke koloniserende macht (de Britten) wist te verdrijven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 15 mei 2025 @ 17:55:04 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_217643257
Wat een treurnis.

Maar bekijk het positief: deze eencellige levensvorm heeft het toch maar mooi gepresteerd om een woord van méér dan vier letters juist te spellen.
Huilen dan.
  donderdag 15 mei 2025 @ 19:30:54 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217643867
Joodse Nederlanders zijn dan ook echt een groep die gediscrimineerd wordt en gevaar loopt.

Maar dat past niet in het intersectionele narratief van onze woke progressieve nitwits, die enkel nog kunnen denken in kleur en religie.

Let maar op: dat antisemitisme gaat niet alleen erger worden, het gaat worden vergoeilijkt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:13:58 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217644373
quote:
Het doet mij letterlijk pijn. Ik heb zelf ook 4 Stolpersteine neergelegd bij de laatste woning van mijn vermoorde Opa, Oma en Tante en moet er niet aan denken dat een stel hersenloze idioten, zonder besef van de geschiedenis, die ook gaan onteren. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:15:07 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217644390
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Joodse Nederlanders zijn dan ook echt een groep die gediscrimineerd wordt en gevaar loopt.

Maar dat past niet in het intersectionele narratief van onze woke progressieve nitwits, die enkel nog kunnen denken in kleur en religie.

Let maar op: dat antisemitisme gaat niet alleen erger worden, het gaat worden vergoeilijkt.
Dat gebeurt helaas al. Denk aan het eufemisme 'Zionisten niet welkom' of meer van zulke slogans. En ook konden bepaalde media eind vorig jaar niet uitgeschreven raken over hoe het antisemitische geweld vorig jaar geen antisemitisme was.

En als men tóch antisemitisme afkeurt krijg je iets als 'We keuren antisemitisme en Islamofobie ten zeerste af'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:19:35 #245
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217644429
En had mag natuurlijk ook duidelijk zijn uit welke hoek de bekladding van die Stolpersteine komt. Het past immers in lijn met het bekladden van beeldjes van Anne Frank en soortgelijk vandalisme dat een paar weken terug in Brussel al zichtbaar was.

twitter
pi_217644535
Het slaat ook helemaal nergens op, je beklad de gedenkstenen van mensen die zijn omgebracht VOORDAT de huidige staat Israel uberhaupt is ontstaan. Weldenkend hebben die stenen niets te maken met huidige kwesties.
  donderdag 15 mei 2025 @ 20:37:17 #247
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_217644609
quote:
Nou is het bekladden natuurlijk ook écht propaganda maar dan wél van de moslimclub. :')

Ik heb toch zo'n bloedhekel aan dit soort afschuwelijk gedoe. Wat voor mensen doet dit nou ? Dan ben je toch achterlijk/dom of gewoon slécht/kwaadaardig ? :( :( :(
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 15 mei 2025 @ 22:03:54 #248
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217646972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 20:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het slaat ook helemaal nergens op, je beklad de gedenkstenen van mensen die zijn omgebracht VOORDAT de huidige staat Israel uberhaupt is ontstaan. Weldenkend hebben die stenen niets te maken met huidige kwesties.
Ja gek hè? Moord en brand wordt er geschreeuwd dat kritiek op Israël geen antisemitisme is, maar dan toch gericht dingen vernielen ter nagedachtenis van Joodse slachtoffers van gebeurtenissen van voor dat Israël een feit werd.

Ongelooflijk hoe die double think onder de radar blijft.
pi_217855018
quote:
Burgemeester Dijsselbloem waarschuwt voor antisemitisme in stad: 'Kinderen uitgescholden, rabbijn bespuugd'

Burgemeester Jeroen Dijsselbloem luidt de noodklok over antisemitisme in Eindhoven. Dit deed hij tijdens de commissievergadering dinsdagavond. Eindhovense Joden worden volgens de burgemeester belaagd en uitgescholden als gevolg van 'onrust elders in de wereld'.

https://studio040.nl/nieu(...)t-voor-antisemitisme
De expat subreddit r/Netherlands met 422k leden heeft er ook een mening over en het is niet wat je verwacht (of misschien toch wel): https://www.reddit.com/r/(...)oem_concerned_about/
  donderdag 5 juni 2025 @ 09:26:18 #250
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217855119
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 09:13 schreef oblo het volgende:

[..]
De expat subreddit r/Netherlands met 422k leden heeft er ook een mening over en het is niet wat je verwacht (of misschien toch wel): https://www.reddit.com/r/(...)oem_concerned_about/
quote:
Genocide denial should be treated in the same way holocaust denial is.
quote:
Israel is the biggest cause for the rise of antisemitism. You can't keep insisting there's no difference between the Jewish people and Zionism, then relentlessly shoot civilians for two years in front of the eyes world and expect people not to form an opinion about it.

The Jewish lobby knows this very well but chooses to continue supporting Israel's human rights violations. Moreover, since two years ago they brazenly claim that international law is antisemitic.

If you genuinely care about antisemitism, you must make a distinction between Zionism and the Jewish people. If not, you risk people believing you and holding the entire group accountable for all the massacres.
quote:
Actually there are no facts in this article. Beside that anti moslim fascism is a much bigger problem in our country PVV rings a bell?
quote:
Perhaps the easiest way to not get hate is to stop sniping children in the head under the banner of your religious symbol but what do I know
quote:
These days even Jews are called anti-semitic, simply for stating facts... Zionism is imperialism, nothing religious about it but its cover.
:')_!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')