abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216141108
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 21:16 schreef egayalS het volgende:
Hoe mensen in het westen heel casual antisemitisme voeden om vervolgens te huilen over antisemitisme

[ x ]
Het Holocaustmuseum was bedoeld om oorlogsmisdaden, zoals tijdens de Holocaust, te voorkomen. Dus zou Emile Schrijver de Israëlische oorlogsmisdaden, zoals de nederzettingen, moeten veroordelen. In plaats daarvan valt hij de Palestina-supporters aan door hen als Jodenhaters weg te zetten en te eisen dat linkse partijen hen monddood maken.

[ x ]
Dat van die linkse partijen heb je er zelf bij verzonnen.
pi_216198054
Antisemitisme is altijd zuurstof geweest voor het zionistische project. Daarom hoe meer antisemitisme hoe beter voor het zionisme.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216363669
quote:
Laffe twatten van Boom Chicago cancelen Joods-Israëlische komiek Yohay Sponder
https://www.geenstijl.nl/(...)komiek-yohay-sponder

Boom Chicago, de Amsterdamse comedyclub bekend van optredens van soms grappige Engelstalige mensen en die ene hele ongrappige Amerikaan.

Daar zouden dus 2 shows worden gespeeld door Yohay Sponder, iemand die best grappig is maar ook uit Israël komt en zelfs Joods is. Dan wordt het natuurlijk allemaal een beetje te veel voor Amsterdam en het duurde dan ook niet lang voor er werd geprotesteerd.

Er werd opgeroepen om massaal naar de comedyclub te mailen dat het natuurlijk niet de bedoeling is om een Jood uit Israël een podium te geven. Hij maakt soms zelfs grapjes over de IDF, kun je nagaan. Dan zou je natuurlijk kunnen zeggen 'dondertyfstraal op, wij bepalen hier wie we grapjes laten maken op ons podium', maar in plaats daarvan heeft Boom Chicago de shows van Yohay Sponder geannuleerd.

"Gezien de reacties konden we niet anders", aldus Boom Chicago. Er wordt geschermd met 'de veiligheid' die in het geding zou zijn, maar daar zeggen zowel de gemeente als de politie helemaal NIETS van te hebben vernomen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216364574
Er is geen groei in antisemitisme als je geen onderscheid maakt in zionisme en jodendom.

De selectieve verontwaardiging in dit topic ook :')
  maandag 20 januari 2025 @ 11:27:31 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216364701
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:14 schreef Servieskast het volgende:
Er is geen groei in antisemitisme als je geen onderscheid maakt in zionisme en jodendom.

De selectieve verontwaardiging in dit topic ook :')
Keep on dreaming.
Leer eerst maar eens begrijpend alle onderzoeken lezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216364721
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:27 schreef golfer het volgende:

[..]
Keep on dreaming.
Leer eerst maar eens begrijpend alle onderzoeken lezen.
Niet zo selectief doen, mattie.
  maandag 20 januari 2025 @ 11:30:59 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216364733
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:29 schreef Servieskast het volgende:

Niet zo selectief doen, mattie.
Ik ben zeker jouw mattie niet en er is niks selectiefs aan alle rapporten en ervaringen met overduidelijk bewijs van groeiend antisemitisme.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216364822
Als je de griezelige beelden ziet van de vrijlating van 3 vrouwen, duizenden Hamas soldaten, goed gekleed, er niet hongerig uit zien. Kinderen met geweren en een uitzinnig woest blik in ogen, zouden al die linkse types doorhebben dat ze in de val van een slim uitgevoerde Hamas propaganda campagne zijn getrapt?
  maandag 20 januari 2025 @ 11:40:31 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216364849
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:38 schreef ConnerJohn het volgende:
Als je de griezelige beelden ziet van de vrijlating van 3 vrouwen, duizenden Hamas soldaten, goed gekleed, er niet hongerig uit zien. Kinderen met geweren en een uitzinnig woest blik in ogen, zouden al die linkse types doorhebben dat ze in de val van een slim uitgevoerde Hamas propaganda campagne zijn getrapt?
Wat heeft dat met links of rechts te maken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_216364919
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:38 schreef ConnerJohn het volgende:
Als je hoort dat Israël vrouwen en kinderen gevangen neemt, hun soldaten gevangenen verkrachten, hun huizen zomaar even inpikken en nog veel meer, zouden die ratten die Israël nu steunen niet doorhebben dat ze dom zijn?
  maandag 20 januari 2025 @ 12:36:51 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216365420
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 11:48 schreef Servieskast het volgende:

Als je hoort dat Israël vrouwen en kinderen gevangen neemt, hun soldaten gevangenen verkrachten, hun huizen zomaar even inpikken en nog veel meer, zouden die ratten die Israël nu steunen niet doorhebben dat ze dom zijn?
Laat me raden? Jij bent een Hamasaanhanger en gelooft zomaar alle propaganda van hun? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_216365528
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Laat me raden? Jij bent een Hamasaanhanger en gelooft zomaar alle propaganda van hun? :')
Laat me raden? Jij bent een Zionisme aanhanger en gelooft zomaar alle propaganda van hun? :')
  maandag 20 januari 2025 @ 12:56:00 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216365558
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:51 schreef Servieskast het volgende:

Laat me raden? Jij bent een Zionisme aanhanger en gelooft zomaar alle propaganda van hun? :')
Nee.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216365722
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 12:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Nee.
pi_216366945
Slayage, post nog even wat propaganda alsjeblieft... dit topic wordt vervelend.
Intolerant voor intolerantie
pi_216375826
Schrappen van optreden Israëlische cabaretier leidt tot raadsvragen
https://www.at5.nl/nieuws(...)eidt-tot-raadsvragen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:46:43 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216394421
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:16 schreef Cuendillar het volgende:
Slayage, post nog even wat propaganda alsjeblieft... dit topic wordt vervelend.
Pour vous :*

Israël lobby clubje en zogenaamd antisemitisme bestrijder CIDI en hun Amerikaanse evenknie. Zien uiteraard geen Hitlergroet in de Hitlergroet van musk omdat Nazis omarmen daar waar ze er een slaatje uit kunnen slaan altijd al werd gedaan door zionisten ^O^

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216394607
Tja

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216395043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 20:20 schreef egayalS het volgende:

[..]
Pour vous :*

Israël lobby clubje en zogenaamd antisemitisme bestrijder CIDI en hun Amerikaanse evenknie. Zien uiteraard geen Hitlergroet in de Hitlergroet van musk omdat Nazis omarmen daar waar ze er een slaatje uit kunnen slaan altijd al werd gedaan door zionisten ^O^

[ x ]
*O*
Intolerant voor intolerantie
pi_216395973
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 21:06 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
*O*
En twee cartoons als bonus ;)

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216396029
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:17 schreef Aether het volgende:
Schrappen van optreden Israëlische cabaretier leidt tot raadsvragen
https://www.at5.nl/nieuws(...)eidt-tot-raadsvragen
Für Juden verboten.

Lekker gewerkt weer Halsema. Antisemitisch shithole.
  woensdag 22 januari 2025 @ 22:52:31 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216396990
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:06 schreef RotatoR het volgende:

Für Juden verboten.

Lekker gewerkt weer Halsema. Antisemitisch shithole.
Leer le-zen.
Niet Halsema, maar de club zelf heeft het optreden gecancelled.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216397368
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:52 schreef golfer het volgende:

[..]
Leer le-zen.
Niet Halsema, maar de club zelf heeft het optreden gecancelled.
"vanwege het klimaat in Amsterdam"

Daar is Halsema voor verantwoordelijk.
  woensdag 22 januari 2025 @ 23:19:43 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216397540
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:06 schreef RotatoR het volgende:

"vanwege het klimaat in Amsterdam"

Daar is Halsema voor verantwoordelijk.
Helemaal in haar eentje? :')
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')