Kan je voor mij een berenklauw met satésaus meenemen? En patat natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
Het tweede liedje na 18 uur is een van mijn favoriete liedjes, dus ik ga nu maar patat halen, dan ben ik vast net op tijd terug
Dat weet ik dan niet meer...quote:
Je bent zelf een semi willekeurige suggestiequote:Op maandag 30 december 2024 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een semi willekeurige suggestie
Best wel ingewikkeld.quote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Venkelrisotto met zalm een optie?
Tja, het staat links al. Bijna middelbare leeftijd.quote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef Bargehassus het volgende:
Bij de volgende toon is het....
Wie weet wat dit betekent is waarschijnlijk oud.
quote:Op maandag 30 december 2024 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat wordt ja
Ik weet wel waar je het over hebt maar heb dat zelf niet meegemaakt.quote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef Bargehassus het volgende:
Bij de volgende toon is het....
Wie weet wat dit betekent is waarschijnlijk oud.
Bück dichquote:
Zoiets zei ik ook alquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent zelf een semi willekeurige suggestie
quote:
Sowieso Lindeman solo met echt vis t publiek in schietenquote:Op maandag 30 december 2024 17:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bück dich![]()
Sommige van die live optredens bij dit nummer sloegen echt nergens op
Zou in bad gaan liggen en de radio in het bad gooienquote:Op maandag 30 december 2024 17:34 schreef Isorden het volgende:
Vandaag op het werk wel gewoon White Rabbit gemist verdomme.....![]()
![]()
![]()
Nee, hebben we hier een gifje van?quote:Op maandag 30 december 2024 17:35 schreef Melleyn het volgende:
Niemand de hitlergroet gezien op de stream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |