Ik post juist meer als ik moet werken.quote:Op maandag 30 december 2024 17:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn schuld, slechte planning dat ik nog gewoon moet werken dit jaar.
Terechtquote:
Toch geen Ed Sheeran hè?quote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef Evenstar het volgende:
Zo, even lego lopen bouwen, nu weer FOK! voordat ik en de pannenkoeken begin
Half zes nu.quote:
Fucking hell laat daar een bel voor klinken.quote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is op zich het punt van dit liedje
Ik snap het wel.quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom deze van Rammstein zo hoog staat.
Dat geldt voor een groter deel van hun oeuvre, maar ik heb gemerkt dat ik daar vrij alleen in sta.quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, ik denk niet per se hieraan als ik aan hun beste nummers moet denken. Kan wmb ingewisseld worden voor een ander willekeurig nummer van ze. Maar goed, ik klaag niet met Rammstein in de lijstquote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Venkelrisotto met zalm een optie?quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg honger. Even wat eten bedenken
Luistertip voor het nieuwe jaar: Vriendin Van Vroeger van Roel C. Verburgquote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook
Hij heeft zelf toch ook weleens gezegd dat hij niet snapt dat mensen het als romantisch zien omdat het overduidelijk over een stalker gaat?
Ik ken het nummer niet, maar op het eerste gezicht lijkt dit zo'n bombastische aanstekerballade. Stadion-materiaal.quote:Op maandag 30 december 2024 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ken het niet:quote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef Isorden het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Rammstein setlists
Was wel even een rustpuntje in de show
Bijna alles is beter dan Jaap Reesemaquote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat geldt voor een groter deel van hun oeuvre, maar ik heb gemerkt dat ik daar vrij alleen in sta.
Royaal beter dan Jaap Reesema uiteraard
Klinkt ingewikkeldquote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Venkelrisotto met zalm een optie?
Met eventueel een scheutje alpaca wijn door de saus?quote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Venkelrisottoquote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Behalve Bankzitters. En Paul de Leeuw.quote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna alles is beter dan Jaap Reesema
Mein Teilquote:Op maandag 30 december 2024 17:31 schreef Isorden het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Rammstein setlists
Was wel even een rustpuntje in de show
Gewoon een semi willekeurige suggestiequote:
Was dat nummer 007?quote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef Bargehassus het volgende:
Bij de volgende toon is het....
Wie weet wat dit betekent is waarschijnlijk oud.
Die mag op dezelfde bank gaan zitten als die Bankdowniesquote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonder veel te weten over Jaap Reesema ben ik het wel met deze stelling eensquote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oude man meld zichquote:Op maandag 30 december 2024 17:32 schreef Bargehassus het volgende:
Bij de volgende toon is het....
Wie weet wat dit betekent is waarschijnlijk oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |