Mensen die zo oordelen over iemands muzieksmaak moet je sowieso negeren.quote:Op maandag 30 december 2024 17:12 schreef Eightyone het volgende:
Toen ik Still got the blues ooit (15 jaar terug of zo) prominent op m'n muzieksite had staan (inhoudelijk vergelijkbaar met m'n Spotify, maar dan puur tekstueel) kwam er zeer kort erna al iemand in m'n nek hijgen "dit had ik nooit verwacht van jou, dat je dit op zou zetten". In negatieve zin. Met zo'n vingertje.
Het is inderdaad wel glad, maar veel is er ook niet mis mee.
'Hey little girl is your daddy home'quote:
Jeetje.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Nooit ver gelopen, wel regelmatig 200+ km gefietst.
Oei.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef Eightyone het volgende:
Misschien hoor ik zelfs de Bankzitters nog liever dan dit.
quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, als Luc en ik bij je op bezoek komen, dan is een avond al gereserveerd voor karaoke in Alicante dus
Oeh pijnlijk. Mijn stream loopt achter. Ik zat in de solo van Gary Moorequote:
Hierquote:
Dan heb je volgend uur geluk.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef Eightyone het volgende:
Misschien hoor ik zelfs de Bankzitters nog liever dan dit.
Het staat zwart op wit, de schade is al gedaan vrees ik.quote:Op maandag 30 december 2024 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oeh pijnlijk. Mijn stream loopt achter. Ik zat in de solo van Gary Moore
Dit jaar ook eerst 250+ km gefietst. Het voordeel van fietsen is dat je er de volgende dag niet veel last van hebt, wat minder belastend.quote:Op maandag 30 december 2024 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Nooit ver gelopen, wel regelmatig 200+ km gefietst.
Dat is ook maar betrekkelijkquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn vader stemt hier op
Heeft zijn dochter 22 jaar geleden het huis uitgeschopt, maar he. Past wel goed erbij dat hypocriete gedonder.
Deze had sowieso niet door dat 'ie toen al best wat verschillende kanten op schoot.quote:Op maandag 30 december 2024 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen die zo oordelen over iemands muzieksmaak moet je sowieso negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |