Hier kunnen we het mee eens zijn mien jongquote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef Strani het volgende:
Ik vind deze wel mooi van Adele, maar de mooiste is Skyfall.
2x per jaar gratis? Wat is dat voor onzin? Hier betaal ik al jaren gewoon voor ieder stofje wat ik daar naar toe wil brengen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Combinatie van dat het PMD afval na 31 december niet meer gratis is en dat je vanaf 1 januari niet meer 2x per jaar gratis grof vuil kan storten.
[..]
mijn netjes gesorteerde pmd-afval van het hele jaar dumpen. Kom ik daar, na bijna 2,5 uur wachten, aan, zegt die man: "alle pmdcontainers zitten vol. Gooi maar bij het restafval" .
[..]
Ik heb geen kerstcadeaus gekregenLekker dat het bij jullie wel goed geregeld was. Hier stond een enorme wachtrij.
Skyfall is mooi ja.quote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef Strani het volgende:
He gadverquote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oliebol met pistache creme en chocola
Ja, lekker! Dat deed je goed.quote:Op maandag 30 december 2024 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ontzettend gezwijnd heb qua timing
Goede film was dat.quote:Op maandag 30 december 2024 16:09 schreef Strani het volgende:
Ja, de piek zit bij mij nu een beetje bij dag 4 en 5 merk ik. Vandaag en morgen heb je vooral nummers die je te vaak gehoord hebt of vies hoog staan.quote:Op maandag 30 december 2024 16:10 schreef Redefine het volgende:
De laatste paar dagen van de lijst zijn vaak toch net iets minder. Dan heb je echt een artiest of tien die om de haverklap langskomt
Hier is het gewoon altijd gratis. Behalve bouwpuin.quote:Op maandag 30 december 2024 16:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
2x per jaar gratis? Wat is dat voor onzin? Hier betaal ik al jaren gewoon voor ieder stofje wat ik daar naar toe wil brengen.
Hmm ik vind het juist leuker omdat er gewoon meer goede muziek te horen is. Zeker de eerste duizend van de week zijn vaak best vreemd of obscuur voor me.quote:Op maandag 30 december 2024 16:10 schreef Redefine het volgende:
De laatste paar dagen van de lijst zijn vaak toch net iets minder. Dan heb je echt een artiest of tien die om de haverklap langskomt
Een van mijn standaardergernissen dat zoiets niet landelijk gelijk is. Ik betaal me scheel voor elk bezoek, al jarenlang.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef spicymchaggis het volgende:
Echter ieder nummer van Adele is vind ik verschrikkelijke zeikmuziek.
1x was er maar 1 Engelstalig liedje in 2010 meen ikquote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef essnhills het volgende:
Is er ook wel eens een uur geweest zonder Engelstalige liedjes?
Zie hierboven ergens.quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier is het gewoon altijd gratis. Behalve bouwpuin.
@Cyan9 is zelf vreemd of obscuur voor onsquote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vind het juist leuker omdat er gewoon meer goede muziek te horen is. Zeker de eerste duizend van de week zijn vaak best vreemd of obscuur voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |