Een van mijn standaardergernissen dat zoiets niet landelijk gelijk is. Ik betaal me scheel voor elk bezoek, al jarenlang.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef spicymchaggis het volgende:
Echter ieder nummer van Adele is vind ik verschrikkelijke zeikmuziek.
1x was er maar 1 Engelstalig liedje in 2010 meen ikquote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef essnhills het volgende:
Is er ook wel eens een uur geweest zonder Engelstalige liedjes?
Zie hierboven ergens.quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier is het gewoon altijd gratis. Behalve bouwpuin.
@Cyan9 is zelf vreemd of obscuur voor onsquote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vind het juist leuker omdat er gewoon meer goede muziek te horen is. Zeker de eerste duizend van de week zijn vaak best vreemd of obscuur voor me.
Dat ja. En matig liedje op plek 1800 is toch wat minder erg dan hier in de lijst. Of aardige nummers die best wel in de lijst horen, maar 1200 plekken te hoog staan.quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, de piek zit bij mij nu een beetje bij dag 4 en 5 merk ik. Vandaag en morgen heb je vooral nummers die je te vaak gehoord hebt of vies hoog staan.
Deze dan weer niet, JAAAAAAAAAAAAAAAA QOTSA
Ik vind dat wel een goede regeling. Dan ga je niet voor elk wissewasje naar de gemeentewerf en dan zorgt de gemeente er ook voor dat er minder in het bos gedumpt wordt.quote:Op maandag 30 december 2024 16:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
2x per jaar gratis? Wat is dat voor onzin? Hier betaal ik al jaren gewoon voor ieder stofje wat ik daar naar toe wil brengen.
Daarom dump ik altijd alles in de duinen. Dat is gewoon gratisquote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van mijn standaardergernissen dat zoiets niet landelijk gelijk is. Ik betaal me scheel voor elk bezoek, al jarenlang.
"Wat de boer nie kent dat vreet 'ie nie"quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik vind het juist leuker omdat er gewoon meer goede muziek te horen is. Zeker de eerste duizend van de week zijn vaak best vreemd of obscuur voor me.
Misschien betaal je in het algemeen minder afvalstofheffing.quote:Op maandag 30 december 2024 16:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een van mijn standaardergernissen dat zoiets niet landelijk gelijk is. Ik betaal me scheel voor elk bezoek, al jarenlang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |