Eigenlijk geen idee.quote:
Mooi liedje staat veel lager.quote:
Wel Volbeat, nu.quote:Op maandag 30 december 2024 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ligt het aan mij of valt 30 december dit jaar mee? Geen totaal overbodige Muse ofzo gehoord nog.
Ik kwam al koekeloeren of deze wel braaf werd gepostquote:
Isorden is er niet dus hier was mijn kansquote:Op maandag 30 december 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam al koekeloeren of deze wel braaf werd gepost
Is soms wel even lekkerquote:Op maandag 30 december 2024 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
Verder is dit echt simpele raggen om het raggen rock. Next.
Tail GlowGODquote:
Wil je niet steeds op je mobiel tijdens de wandeling? Ik wees je net al op de lieve eendjes maar jij had niks doorquote:Op maandag 30 december 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam al koekeloeren of deze wel braaf werd gepost
Nou doe mij dan maar gewoon AC/DC of zo. Hier kan ik helemaal niks mee.quote:
Dat ja.quote:Op maandag 30 december 2024 15:40 schreef AgeEll het volgende:
Ze hebben zoveel leukere dan dit, maar fijn dat wat metal voorbij komt
Deze vind ik nog wel leuk. Beter dan Lola wat zo achterlijk hoog staat.quote:Op maandag 30 december 2024 15:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou doe mij dan maar gewoon AC/DC of zo. Hier kan ik helemaal niks mee.
Dat weet ie dan goed te verbergenquote:Op maandag 30 december 2024 15:42 schreef Bugno3 het volgende:
Maar wat is ie getalenteeeeeeerd he????
quote:Op maandag 30 december 2024 15:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat weet ie dan goed te verbergen
Wat heeft ie ontwikkeld dan? De door producers aangeleverde plaatjes inhijgen?quote:Op maandag 30 december 2024 15:42 schreef Strani het volgende:
Ik heb wel respect voor Harry Styles. Heeft zich toch heel knap ontwikkeld de laatste jaren. En volgens mij nog een sympathieke kerel ook.
heintje?quote:Op maandag 30 december 2024 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet je wie ook van Blondie hield?
Wát een muzikale ontwikkeling, een tiental producers wat zielloze diabetespop in elkaar laten draaien.quote:Op maandag 30 december 2024 15:42 schreef Strani het volgende:
Ik heb wel respect voor Harry Styles. Heeft zich toch heel knap ontwikkeld de laatste jaren. En volgens mij nog een sympathieke kerel ook.
Ik vind mazzeltov.quote:
Zeker. Het is alleen (net als bij Taylor Swift) opeens gemeengoed om maar te benadrukken hoe geweldig getalenteerd ze zijn, ook al maken ze inwisselbare 4-chord songs, met uitgemolken akkoordenschema's.quote:Op maandag 30 december 2024 15:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat weet ie dan goed te verbergen
Ik ben alweer terug. Kan toch niet zo lang wandelenquote:Op maandag 30 december 2024 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je niet steeds op je mobiel tijdens de wandeling? Ik wees je net al op de lieve eendjes maar jij had niks door
Z'n live performances zijn ook primaquote:Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat heeft ie ontwikkeld dan? De door producers aangeleverde plaatjes inhijgen?
Chris Stein?quote:Op maandag 30 december 2024 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet je wie ook van Blondie hield?
Het hoort ook niet echt bij een van mijn favoriete styles.quote:Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef Zorro het volgende:
Dat dit zo hoog staat vind ik geen Styles
Nee muzikaal is het slechts catchy, en dat werkt voor sommige mensen prima, maar dit soort muziek ga je mij niet mee vermakenquote:Op maandag 30 december 2024 15:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker. Het is alleen (net als bij Taylor Swift) opeens gemeengoed om maar te benadrukken hoe geweldig getalenteerd ze zijn, ook al maken ze inwisselbare 4-chord songs, met uitgemolken akkoordenschema's.
Oh dan moet ik zelf minder op m'n mobiel, ik had niet door dat je alweer naar huis wasquote:Op maandag 30 december 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug. Kan toch niet zo lang wandelen
Dan zou ik nu niet kijken.quote:Op maandag 30 december 2024 15:44 schreef Paul het volgende:
Mario en ik kijken voor de blonde meisjes van 21
Kan je nagaan wat jij van jou vindenquote:Op maandag 30 december 2024 15:45 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is al 30 jaar oud, ik vind dit eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2024 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat jij van jou vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat jij van jou vindenHier gaat iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |