Oh dan moet ik zelf minder op m'n mobiel, ik had niet door dat je alweer naar huis wasquote:Op maandag 30 december 2024 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug. Kan toch niet zo lang wandelen
Dan zou ik nu niet kijken.quote:Op maandag 30 december 2024 15:44 schreef Paul het volgende:
Mario en ik kijken voor de blonde meisjes van 21
Kan je nagaan wat jij van jou vindenquote:Op maandag 30 december 2024 15:45 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is al 30 jaar oud, ik vind dit eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2024 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat jij van jou vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat jij van jou vindenHier gaat iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |