SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
La Koeksterquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat kanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder noemenswaardige problemen. Meer zin in oud-en-nieuw welquote:Op maandag 30 december 2024 13:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hihibent u de kerst een beetje doorgekomen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hey ja hey ja hoooooquote:Op maandag 30 december 2024 13:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey marlous wil met jou onder de douche:')![]()
Oh wilde plannen ja?quote:Op maandag 30 december 2024 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder noemenswaardige problemen. Meer zin in oud-en-nieuw wel![]()
Nou wild niet. Met wat goed volk net een tikkie teveel drinken en dan lekker uitslapen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekler hoorquote:Op maandag 30 december 2024 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou wild niet. Met wat goed volk net een tikkie teveel drinken en dan lekker uitslapen.![]()
En jij, rustig aan of in de lampen hangen tot 5 uur 's ochtends?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
euhhhquote:Op maandag 30 december 2024 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij blijft goed
Ik krijg net de laatste bolkrijm van 2025 overhandigd van een zekere vogel () .
Nu alleen niet vergeten te plaatsen voordat ik morgen de hort op ga
Hoi Marlousquote:Op maandag 30 december 2024 13:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey marlous wil met jou onder de douche![]()
![]()
Oeh dat plan hebben we hier ookquote:Op maandag 30 december 2024 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou wild niet. Met wat goed volk net een tikkie teveel drinken en dan lekker uitslapen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zijn ook gewoon goeie plannen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Niks mis meequote:Op maandag 30 december 2024 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon goeie plannen toch.![]()
Mijn beste vriendin komt waarschijnlijk hier en anders optijd naar bedquote:Op maandag 30 december 2024 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En jij, rustig aan of in de lampen hangen tot 5 uur 's ochtends?![]()
![]()
Oeps, zeker niet vergeten anders fgooi je hem er nu in, verliezen kan hij toch niet meerquote:Op maandag 30 december 2024 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik krijg net de laatste bolkrijm van 2025 overhandigd van een zekere vogel () .
Nu alleen niet vergeten te plaatsen voordat ik morgen de hort op gaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Die gast is toch homoquote:Op maandag 30 december 2024 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie glijdt vd bank
:')![]()
Nee, da's echt te vroeg hoorquote:Op maandag 30 december 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, zeker niet vergeten anders fgooi je hem er nu in, verliezen kan hij toch niet meer![]()
In lang vervlogen tijden werd de bolkrijm zelfs pas in het nieuwe seizoen geplaatst
1 neequote:Op maandag 30 december 2024 13:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die gast is toch homo
2 al zou het zo zijn vind ik het nog steeds een mooie man![]()
Dan moet je het maar goed in je geheugen zetten voor morgen of 1 janquote:Op maandag 30 december 2024 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, da's echt te vroeg hoor![]()
In lang vervlogen tijden werd de bolkrijm zelfs pas in het nieuwe seizoen geplaatstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zal wel goed komen, ik wilde alleen de spanning een beetje opvoeren hè.quote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je het maar goed in je geheugen zetten voor morgen of 1 jan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind er dus niets moois aan zitten aan die hele man nietquote:Op maandag 30 december 2024 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
1 nee
2 al zou het zo zijn vind ik het nog steeds een mooie manWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal wel goed komen, ik wilde alleen de spanning een beetje opvoeren hè.![]()
Welke man wel?quote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er dus niets moois aan zitten aan die hele man niet![]()
Als niet op mannen vallende man vraag ik me regelmatig af waarom sommige mannen als 'hot' worden bestempeld maar bij hem kan ik het me wel goed voorstellen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind er dus niets moois aan zitten aan die hele man niet"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Hij is echt wel hotquote:Op maandag 30 december 2024 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als niet op mannen vallende man vraag ik me regelmatig af waarom sommige mannen als 'hot' worden bestempeld maar bij hem kan ik het me wel goed voorstellen.
Als ik ooit iets met een man zou moeten doen onder dwang...:')![]()
Jan kooijman en Dorian Bindels en nog een maar weet zo een twee drie zijn naam niet meerquote:
En natuurlijk onze eigenste Justin niet te vergetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt. Nou ik word er niet warm of koud van. Maar je mag hem hebbuhhhhhhhquote:Op maandag 30 december 2024 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als niet op mannen vallende man vraag ik me regelmatig af waarom sommige mannen als 'hot' worden bestempeld maar bij hem kan ik het me wel goed voorstellen.
pppfff ik dacht even dat ik de enige wasquote:
Hey Greyss
Een paar maanden plaatste ik hem op de laatste dag en werd ie er vakkundig uitgehaaldquote:Op maandag 30 december 2024 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, da's echt te vroeg hoor![]()
In lang vervlogen tijden werd de bolkrijm zelfs pas in het nieuwe seizoen geplaatst![]()
Een maand later werd diegene die hem eruit gesloopt had ziedend omdat ik geen felicitatietopic van een andere winnaar deed de laatste dag van de maand![]()
![]()
nope not my cup of teaquote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
pppfff ik dacht even dat ik de enige was
Hey Greyss
en hey Dot
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb net limoncello gemaakt van citroenen uit mijn boompje. Ik hoorde dat je daar ook van houdtquote:Op maandag 30 december 2024 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou wild niet. Met wat goed volk net een tikkie teveel drinken en dan lekker uitslapen.![]()
Jan snap ik ook. En Justin snap ik sws. Die Dorian doet mij nietsquote:Op maandag 30 december 2024 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jan kooijman en Dorian Bindels en nog een maar weet zo een twee drie zijn naam niet meer
En natuurlijk onze eigenste Justin niet te vergeten![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope not my cup of tea
en hey Dotik ook niet
Oliebollen al op
Tr gemaakt want niet geproeft is niet gebeurtquote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb net limoncello gemaakt van citroenen uit mijn boompje. Ik hoorde dat je daar ook van houdt![]()
Maar Arie en Jan Kooijman lijken toch wel wat op elkaar?quote:Op maandag 30 december 2024 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jan kooijman en Dorian Bindels en nog een maar weet zo een twee drie zijn naam niet meer
En natuurlijk onze eigenste Justin niet te vergetenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Met moonshine gemaakt?quote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb net limoncello gemaakt van citroenen uit mijn boompje. Ik hoorde dat je daar ook van houdtI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb er inmiddels twee gegeten dit jaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zo zie je maar, smaken verschillenquote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jan snap ik ook. En Justin snap ik sws. Die Dorian doet mij niets
Er is er nog een maar kan verdorie niet op zijn naam komen
Ik dacht iets van Yoefet of zo, een getinte man, die kan ook goed dansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
net als alle chinezen lijken op elkaar?quote:Op maandag 30 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar Arie en Jan Kooijman lijken toch wel wat op elkaar?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Arie kan niet aan Jan tippenquote:Op maandag 30 december 2024 13:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar Arie en Jan Kooijman lijken toch wel wat op elkaar?
quote:Op maandag 30 december 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als alle chinezen lijken op elkaar?![]()
![]()
Heb je zoveel gebakken?quote:Op maandag 30 december 2024 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee![]()
dat zijn er even iets teveelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeetje Dotquote:Op maandag 30 december 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar, smaken verschillen
Er is er nog een maar kan verdorie niet op zijn naam komen
Ik dacht iets van Yoefet of zo, een getinte man, die kan ook goed dansenje weet de knappe mannen ook wel te vinden
![]()
Ja, alleen zij mij nietquote:Op maandag 30 december 2024 13:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jeetje Dotje weet de knappe mannen ook wel te vinden
Rawrrrrrrrquote:Op maandag 30 december 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Jan is misschien wat smaller![]()
Komkommertijd voor woestboze mensen. Gun ze ook eens een ziedend pleziertjequote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een paar maanden plaatste ik hem op de laatste dag en werd ie er vakkundig uitgehaald![]()
Een maand later werd diegene die hem eruit gesloopt had ziedend omdat ik geen felicitatietopic van een andere winnaar deed de laatste dag van de maand![]()
ik vind Jan een verwaande kop hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Jan is misschien wat smaller
Wie is deze latente liefhebber van mannen-aries?quote:Op maandag 30 december 2024 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Jan is misschien wat smaller![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie fluistert tegen @:Dotteke heb je devzero al eens gezien![]()
![]()
Ik word agressief van dat hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jan een verwaande kop hebben![]()
![]()
heeft hij elke keer zijn zaad in een niet arie geschotenquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wie is deze latente liefhebber van mannen-aries?
domme janThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, maar ook geen behoefte aanquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
* Monsterkoekie fluistert tegen @:Dotteke heb je devzero al eens gezien
Zak over zijn kop doenquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind Jan een verwaande kop hebben![]()
![]()
Dat heb ik b ij Ariequote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat hoofd
ik zou er best een trucje op kunnen doen maar het is niet dat ik denk wowwwwwquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat hoofd
op Arie zou ik geen trucje willen doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vermoed dat Jan op de cuckstoel moest toen zijn vrouw haar bull bezig wasquote:Op maandag 30 december 2024 13:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij elke keer zijn zaad in een niet arie geschoten
domme jan![]()
Duivelsdrank is het.quote:Op maandag 30 december 2024 13:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb net limoncello gemaakt van citroenen uit mijn boompje. Ik hoorde dat je daar ook van houdt![]()
Maar wel lekker
Geef mij maar Victor.quote:Op maandag 30 december 2024 13:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ja ik denk als we dan toch mooie mannen onder de loep nemen
Of Sinan Eroglu![]()
![]()
Dat, citroen, suiker en ook nog een beetje water erbij, of hou je van sterk?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Victor omgquote:Op maandag 30 december 2024 13:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geef mij maar Victor.
[ afbeelding ]
Of Sinan Eroglu
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind alle mensen wel op elkaar lijken eigenlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
net als alle chinezen lijken op elkaar?
Ik herken ook met moeite mensen. Regelmatig dat iemand mn naam noemt en ik me afvraag wie het is
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Eerst een tijdje in de alcohol laten trekken. Daarna misschien nog een beetje verdunnen, maar suiker doe ik er eigenlijk nooit bijquote:Op maandag 30 december 2024 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat, citroen, suiker en ook nog een beetje water erbij, of hou je van sterk?![]()
Ik wist wel dat je me niet herkendequote:Op maandag 30 december 2024 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind alle mensen wel op elkaar lijken eigenlijk.
Ik herken ook met moeite mensen. Regelmatig dat iemand mn naam noemt en ik me afvraag wie het is![]()
![]()
als we voor oud gaan dan Johnny Depp
met of zonder extra kilo'sThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou mijn eventuele vriendin vrije doorgang voor Depp gevenquote:Op maandag 30 december 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
als we voor oud gaan dan Johnny Depp
met of zonder extra kilo's![]()
Victor is ook een mooie manquote:Op maandag 30 december 2024 13:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geef mij maar Victor.
[ afbeelding ]
Of Sinan Eroglu
[ afbeelding ]Die is zo lelijk, dat hij van lelijkheid leuk is om te zienquote:
Maar o o o wat een lelijkert is datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt als een heftige limoncelloquote:Op maandag 30 december 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerst een tijdje in de alcohol laten trekken. Daarna misschien nog een beetje verdunnen, maar suiker doe ik er eigenlijk nooit bij
I'm surrounded by morons!
Das ware liefdequote:Op maandag 30 december 2024 13:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou mijn eventuele vriendin vrije doorgang voor Depp geven![]()
die man heeft ietsquote:Op maandag 30 december 2024 13:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou mijn eventuele vriendin vrije doorgang voor Depp geven
En euhhh als ze maar de juiste snaar weten te rakenquote:Op maandag 30 december 2024 13:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
Oud jong. Ik maak geen onderscheid als het er gezellig uitziet.
Ja sorry.quote:Op maandag 30 december 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me niet herkende
Maar ik zwaaide wel gewoon, want als iemand me groet, dan groet ik beleefd terug!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En euhhh als ze maar de juiste snaar weten te rakenprecies
![]()
Nu wilde ik wat zeggen.quote:Maar ga ik lekker niet doen
scheelt dat ik getrouwd ben
hoef ik me nergens meer druk om te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu wilde ik wat zeggen.Maar ga ik lekker niet doen
mag hoor heb een goede bui.
![]()
Odin pics?quote:Op maandag 30 december 2024 13:53 schreef greysbones het volgende:
hoef ik me nergens meer druk om te maken![]()
In de staat Georgia kun je 95% graan alcohol kopen, maar dat is te sterk om puur te drinken. En als je een paar ijsklontjes bij een glaasje limoncello doet, dan verwaterd het vamzelfquote:![]()
Wil proeven nu eigenlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerst een tijdje in de alcohol laten trekken. Daarna misschien nog een beetje verdunnen, maar suiker doe ik er eigenlijk nooit bij
Ik maak mij er sowieso niet druk om. Heb ook geen posters boven mij bed etc etcquote:Op maandag 30 december 2024 13:53 schreef greysbones het volgende:
hoef ik me nergens meer druk om te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook al een paar dagen geen cadeautje gekregenquote:Op maandag 30 december 2024 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja sorry.
Maar ik zwaaide wel gewoon, want als iemand me groet, dan groet ik beleefd terug!![]()
![]()
dass war einmalquote:Op maandag 30 december 2024 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik maak mij er sowieso niet druk om. Heb ook geen posters boven mij bed etc etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind dat hij een echte gepenbek heeftquote:Op maandag 30 december 2024 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Of Ryan Reynolds, denk dat je daar wel mee kan lachen![]()
Dan wil ik Gosslingquote:Op maandag 30 december 2024 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Of Ryan Reynolds, denk dat je daar wel mee kan lachen![]()
Een wat?quote:Op maandag 30 december 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een echte gepenbek heeftI'm surrounded by morons!
Oh sorryquote:Op maandag 30 december 2024 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar dagen geen cadeautje gekregenwil je Londen of Praag?
Ben jij hetero of bi?quote:Op maandag 30 december 2024 13:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een echte gepenbek heeft![]()
Juvat![]()
Mijn buurman komt af en toe op bezoek en neem dat een 5l kan 96% mee. Smerig spul. Zelfs gemengd niet lekker.quote:Op maandag 30 december 2024 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
In de staat Georgia kun je 95% graan alcohol kopen, maar dat is te sterk om puur te drinken. En als je een paar ijsklontjes bij een glaasje limoncello doet, dan verwaterd het vamzelfI'm surrounded by morons!
O echt, die vind wel meer mannen leukquote:Op maandag 30 december 2024 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat vond die knakker van Meiland ook!
ja ik ook anders zou ik niet weten wat ik me erbij moet voorstellen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Do what you love, love what you do!![]()
Naja ik kan me nog steeds niet iets bij een gepenbek voorstellen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook anders zou ik niet weten wat ik me erbij moet voorstellen.
Zelf gestookt/gedistilleerd? Zo sterk is het inderdaad niet erg smakelijkquote:Op maandag 30 december 2024 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn buurman komt af en toe op bezoek en neem dat een 5l kan 96% mee. Smerig spul. Zelfs gemengd niet lekker.![]()
ditquote:Op maandag 30 december 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik kan me nog steeds niet iets bij een gepenbek voorstellen.
https://www.tronixfishing(...)kn-garfish-intro.jpgDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik kan me nog steeds niet iets bij een gepenbek voorstellen.quote:gepenbek
(2016) (inf.) te grote onderkaak. De geep is een soort snoek. • Ze had een breed, plat gezicht als een mopshond die in volle vaart tegen een brandkast is aangelopen en de lichte onderbeet die door orthodontisten wel een “gepenbek” wordt genoemd. (Ilja Gort: Leven als God in Frankrijk. 2016)![]()
Ergens in een hut in Verdal, door een "vriend" van hem. 100% illegaal.quote:Op maandag 30 december 2024 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelf gestookt/gedistilleerd? Zo sterk is het inderdaad niet erg smakelijkI'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 30 december 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja ik kan me nog steeds niet iets bij een gepenbek voorstellen.
Dit is een gepenbek![]()
nee ik ook niet echt? maar weet ook niet hoe het strookt met als een mopshond die tegen een brandkast is aangelopen
Naja, maakt me ook niet uit, in dit geval gaat het me vooral om zn humorquote:Op maandag 30 december 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een gepenbek
En of ie een nerd is, toch?quote:Op maandag 30 december 2024 14:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, maakt me ook niet uit, in dit geval gaat het me vooral om zn humor
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2024 14:02:10 ]![]()
hoe klopt dat met een geep of iets??????quote:Op maandag 30 december 2024 14:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een gepenbek
* kree confused.Do what you love, love what you do!![]()
Wat doet hij er zelf mee?quote:Op maandag 30 december 2024 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ergens in een hut in Verdal, door een "vriend" van hem. 100% illegaal.![]()
Ja als het geen nerd is, dan knap ik er wel op af!quote:Op maandag 30 december 2024 14:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En of ie een nerd is, toch?
Hopelijk speelt hij met lego
Een kin waarmee je een blik sperziebonen kunt openen, gok ik zo.quote:Op maandag 30 december 2024 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
hoe klopt dat met een geep of iets??????
* kree confused.![]()
Bonuspunten voor Amiequote:Op maandag 30 december 2024 14:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als het geen nerd is, dan knap ik er wel op af!
Hopelijk speelt hij met lego![]()
![]()
hmmms zie het niet zo als je het vergelijkt met die normale foto ?quote:Op maandag 30 december 2024 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kin waarmee je een blik sperziebonen kunt openen, gok ik zo.
anyway ik val wel beetje op nerd achtige typjes, aDo what you love, love what you do!![]()
Door de koffie. Is een lokaal gebruik.quote:I'm surrounded by morons!
Koffiebonen in laten weken en dan mengen met wat room, eventueel wat bruine suiler. Heb je je eigen koffielikeurquote:Op maandag 30 december 2024 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Door de koffie. Is een lokaal gebruik.![]()
Goede survival skills dus. Daar valt @MizzezAmy wel opquote:Op maandag 30 december 2024 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kin waarmee je een blik sperziebonen kunt openen, gok ik zo.![]()
Nee, koffie zetten, een koperen munt in de koffiekop gooien, koffie erbij, alcohol erbij totdat de munt weer zichtbaar is. Dan heb je "karsk".quote:Op maandag 30 december 2024 14:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Koffiebonen in laten weken en dan mengen met wat room, eventueel wat bruine suiler. Heb je je eigen koffielikeurI'm surrounded by morons!
wat? :Squote:Op maandag 30 december 2024 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, koffie zetten, een koperen munt in de koffiekop gooien, koffie erbij, alcohol erbij totdat de munt weer zichtbaar is. Dan heb je "karsk".
ik leer bij hier vandaag
Huh, doe ik dat?quote:Op maandag 30 december 2024 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Goede survival skills dus. Daar valt @:mizzezamy wel op
Ik heb niet zo'n behoefte aan samen survivallen hoor, zit toch liever in een hotel
Het sneeuwt al de hele dag. Hou op!I'm surrounded by morons!
Dan dood je gelijk de ongewervelde organismes in je lijfquote:Op maandag 30 december 2024 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, koffie zetten, een koperen munt in de koffiekop gooien, koffie erbij, alcohol erbij totdat de munt weer zichtbaar is. Dan heb je "karsk".![]()
![]()
En kun je dus gewoon weer met je mobiel bolken tijdens het eten!quote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan dood je gelijk de ongewervelde organismes in je lijf
Neequote:![]()
Ik moet morgen nog 190 km rijden, dan liever geen sneeuw.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
arrensleequote:Op maandag 30 december 2024 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet morgen nog 190 km rijden, dan liever geen sneeuw.
En je lever heeft ook wat overuren.quote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan dood je gelijk de ongewervelde organismes in je lijfI'm surrounded by morons!
Oh moet ik mijn huis opruimen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik moet morgen nog 190 km rijden, dan liever geen sneeuw.![]()
Nee hoor, ik voel me wel thuis tussen de rommel.quote:Op maandag 30 december 2024 14:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh moet ik mijn huis opruimen?
Als er maar geen legosteentjes op de grond liggen
ben ook klaar met die grijze lucht
als het nu nog eens grijs was van de sneeuwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier begint er op dit moment meer en meer Lego op de grond te komen.quote:Op maandag 30 december 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel me wel thuis tussen de rommel.
Als er maar geen legosteentjes op de grond liggen![]()
![]()
Je wil Amy niet op bezoek hebben?quote:Op maandag 30 december 2024 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier begint er op dit moment meer en meer Lego op de grond te komen.I'm surrounded by morons!
oooh Fogeltjenquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hier, pak aan. Moest helemaal mijn voordeur openmaken om die foto te maken.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hier, pak aan. Moest helemaal mijn voordeur openmaken om die foto te maken.Je zult hier maar meoten wonen zeg....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]Je zult hier maar meoten wonen zeg....
spaanse zomersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noorse winters
dat lijkt me
quote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
spaanse zomers
noorse winters
dat lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Ja, dat is wel weer duidelijk!quote:
Of hij wil "subtiel" vertellen dat hij ook met lego speelt
quote:Op maandag 30 december 2024 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb medelijden met je
quote:Op maandag 30 december 2024 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]heeeeerlijk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk toch?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar onsubtiel op de grond...quote:Op maandag 30 december 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer duidelijk!
Of hij wil "subtiel" vertellen dat hij ook met lego speeltJa, ik ook.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:![]()
Om naar te kijken, tja, maar om op te ruimen, nee!I'm surrounded by morons!
Beter in je hoofd dan in je Ariequote:Op maandag 30 december 2024 14:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu heb ik Zanger Rinus in mijn hoofd zitten![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 14:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar onsubtiel op de grond...
[..]
Ja, ik ook.lekker laten liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee![]()
Om naar te kijken, tja, maar om op te ruimen, nee!
Dat begreep ik. Ik probeerde een alternatieve drank te verzinnenquote:Op maandag 30 december 2024 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, koffie zetten, een koperen munt in de koffiekop gooien, koffie erbij, alcohol erbij totdat de munt weer zichtbaar is. Dan heb je "karsk".![]()
Hij mag zijn kneut lekker zelf opdrinkenquote:Op maandag 30 december 2024 14:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat begreep ik. Ik probeerde een alternatieve drank te verzinnen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4550 / +70 / +34 / 16564 / 17480
2. FreshFruit / 1747 / +108 / +3 / 3917 / 4723
3. Dr.Mikey / 1303 / +62 / +37 / 1902 / 2413
4. mario390 / 846 / +13 / +9 / 765 / 1133
5. KillemWieft / 752 / +37 / +32 / 604 / 932
6. hemarookworst / 612 / +20 / +28 / 2023 / 2419
7. _UserName_ / 602 / +26 / +5 / 706 / 903
8. HappyCharly / 582 / +24 / +30 / 2624 / 2955
9. gebrokenglas / 553 / +15 / +16 / 3139 / 3562
10. AardappelSchotel / 462 / +0 / +19 / 2527 / 2844
11. greysbones / 422 / +5 / +11 / 3684 / 3906
12. MizzezAmy / 416 / +30 / +24 / 2025 / 2372
13. Lovely / 409 / +3 / +1 / 3321 / 3724
14. ToT / 403 / +18 / +6 / 4007 / 4317
15. Rob / 315 / +0 / +1 / 299 / 399
16. kree / 310 / +15 / +40 / 1302 / 1497
17. loveyoulongtime / 306 / +5 / +0 / 1491 / 1649
18. mascara-klodder / 300 / +2 / +2 / 822 / 997
19. Pinnenmutske / 216 / +6 / +4 / 978 / 1161
20. Bally-b / 208 / +0 / +0 / 115 / 159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ja tijd voor koffie
met een oliebol
of appelbeignetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een van ieder pakken, scheelt kiezen.quote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
ja tijd voor koffie
met een oliebol
of appelbeignetI'm surrounded by morons!
* gebrokenglas schuift gezellig aanquote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
ja tijd voor koffie
met een oliebol
of appelbeignetAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een Arie in je hoofdquote:Op maandag 30 december 2024 14:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beter in je hoofd dan in je Arie![]()
AmybolkI'm surrounded by morons!
GlasbolkI'm surrounded by morons!
Båååååååååålk(De i speciaal voor @ToT)
Hoe spreekt je dat uit? De å komt overeen met een o ?quote:Op maandag 30 december 2024 14:39 schreef Fogel het volgende:
Båååååååååålk(De i speciaal voor @:tot)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En zo'n o met zo'n streep erdoor? Is dat een 'eu'? Als in 'reus' ?
øAutocorrect
(zelfst. naamw.)
De å lijkt qua uitspraak inderdaad erg op een o.quote:Op maandag 30 december 2024 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe spreekt je dat uit? De å komt overeen met een o ?
Maar de Noorse o is een oe, en ø is eu, om het allemaal makkelijk te houden.I'm surrounded by morons!
* Fogel geeft wat lego en een kusjequote:I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
De å lijkt qua uitspraak inderdaad erg op een o.
Maar de Noorse o is een oe, en ø is eu, om het allemaal makkelijk te houden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik hou eigenlijk niet zo van lego.quote:Op maandag 30 december 2024 14:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft wat lego en een kusje
Ik hou vooral van mannen met lego zien spelen
We hebben ook nog een æ, die je ongeveer uitspreekt als de e in erg.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet zo van lego.
Ik hou vooral van mannen met lego zien spelen![]()
![]()
Oh, dan hou ik de lego en krijg je alleen een kusje. Beter?quote:Op maandag 30 december 2024 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk niet zo van lego.
Ik hou vooral van mannen met lego zien spelenI'm surrounded by morons!
Ik zeg gewoon Bolk!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tenzij het een lego-bloemetje is!quote:Op maandag 30 december 2024 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dan hou ik de lego en krijg je alleen een kusje. Beter?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die 3 sprietjes met bloemetjes vond ik altijd geweldig (want heb vroeger natuurlijk ook gewoon met lego gespeeld, het is meer dat ik er nu geen tijd meer voor heb en al teveel andere hobbies heb liggen wachten)Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die sneeuw he?
Het blijft nog even doorgaan. Twee dagen met twee verschillende code geel voor sneeuw. De ene is voor de hoeveelheid in het algemeen, de andere specifiek voor opgewaaide sneeuw wat veel compacter is.I'm surrounded by morons!
Daar hebben ze tegenwoordig hele series vanquote:Op maandag 30 december 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tenzij het een lego-bloemetje is!
Een schaal met gele lego zonder nopquote:
Daar kan je beter op gaan staan dan echte Legoquote:Op maandag 30 december 2024 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een schaal met gele lego zonder nop![]()
![]()
Die lego blokjes mag je misschien wel in je mond stoppen!quote:Op maandag 30 december 2024 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een schaal met gele lego zonder nopCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 14:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die lego blokjes mag je misschien wel in je mond stoppen!![]()
![]()
![]()
We hadden gisteren toch al geconcludeerd dat niets moet?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja dat onthoud ik niet allemaal hoorquote:Op maandag 30 december 2024 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
We hadden gisteren toch al geconcludeerd dat niets moet?![]()
Zit jij gewoon even lekker de leef te leven tussen het bolken doorquote:
Dat moet ook nietquote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat onthoud ik niet allemaal hoor![]()
Oh, dan moet je een schriftje gaan bijhoudenquote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat onthoud ik niet allemaal hoorCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat doet ggg alquote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan moet je een schriftje gaan bijhouden![]()
![]()
Afgelopen zaterdagquote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit jij gewoon even lekker de leef te leven tussen het bolken door![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan moet je een schriftje gaan bijhoudenquote:![]()
Moet?quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dan moet je een schriftje gaan bijhouden![]()
![]()
Ziet er uit als een prima zaterdag iigquote:
Ook een beetje last van demand avoidance?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Deze term ken ik nietquote:Op maandag 30 december 2024 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook een beetje last van demand avoidance?
Je moet naar de plee om te hopen, je moet ademhalen en je moet belasting betalen.
Dat zijn de enige drie dingen die moeten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moet dat dan?quote:Op maandag 30 december 2024 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook een beetje last van demand avoidance?![]()
Eten en drinken zijn toch ook wel vrij essentieelquote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet naar de plee om te hopen, je moet ademhalen en je moet belasting betalen.
Dat zijn de enige drie dingen die moeten.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zijn de enige drie dingen die moeten.Maar moet het ook echt?quote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eten en drinken zijn toch ook wel vrij essentieel![]()
Ja, maar dat duurt langer voor je mee in de problemen komt als je ze niet doetquote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eten en drinken zijn toch ook wel vrij essentieel.
Nee, gewoon aan het infuus en beademingsapparaatquote:
Ik moet even een bad nemen van mezelf nu.
Lekkerquote:Op maandag 30 december 2024 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet even een bad nemen van mezelf nu.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: