Dat is het ookquote:Op maandag 30 december 2024 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik eigenlijk maar een zeiknummer. Ook alweer een tijdje de enige Kayak in de lijst volgens mij.
abbaoma,abbafritz,abbasepp,abbarosi,abbatheresa,abbagenovevaquote:Op maandag 30 december 2024 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ABBAmama, ABBApapa, ABBAbee, ABBAlala, ABBAbientje, ABBAbob, ABBAbella, ABBAbenno en ABBAborre...
Daaraan merk je wel dat het geen native speakers zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 12:33 schreef Bargehassus het volgende:
Toch blijft dat ruthLESS queen vreemd qua klemTOON.
Maar wel een mooi zeiknummer al mag Starlight Dancer of Merlin er ook wel in wat mij betreftquote:Op maandag 30 december 2024 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik eigenlijk maar een zeiknummer. Ook alweer een tijdje de enige Kayak in de lijst volgens mij.
Krijgen nog 1x een DABquote:Op maandag 30 december 2024 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Deze gaat de komende jaren wel verder wegzakken gok ik zo
#viesdikquote:Op maandag 30 december 2024 12:35 schreef Zorro het volgende:
Ben ik weer
Katten zitten zich weer vol te vreten.
Zou ik niet zo'n drama vinden eerlijk gezegdquote:Op maandag 30 december 2024 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ja, dat zag ik ook. Maar dit was dus dat nummer. Heb meer van dit soort plaatjes waar ik niet uit kom.quote:
Die zal niet heel ruim zijn.quote:
Vergeet Mammoth niet, inclusief een Hollands draaiorgel...quote:Op maandag 30 december 2024 12:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maar wel een mooi zeiknummer al mag Starlight Dancer of Merlin er ook wel in wat mij betreft
Wel terecht, een beetje een niemendalletje.quote:Op maandag 30 december 2024 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Net als zoveel hits uit de sixties en seventies.quote:Op maandag 30 december 2024 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Als het aan hun ligt zeker.quote:
Dat KAN toch niet Johan!quote:
Die moet nog komen?? Dat had ik echt niet gedachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |