Vooruitquote:Op maandag 30 december 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi er wel wat extra groenten in.
Dit uur weer Nirvana in de Top2000quote:Op maandag 30 december 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Jumbo had schijnbaar ook alweer oliebollen te koop en zijn iets goedkoper dan bij de kraam maar ik denk ook minder lekker.
Welkequote:Op maandag 30 december 2024 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit uur weer Nirvana in de Top2000
Wereldhandelaartjequote:
The Man Who Sold the World (Unplugged)quote:
Ik laat het altijd doen. Hoe precies ik ook ben, het ziet er altijd beter uit als een goede professional het gedaan heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trap ah schilderen na renovatie. Wat een gepriegel joh
fabriek olie sponsen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Jumbo had schijnbaar ook alweer oliebollen te koop en zijn iets goedkoper dan bij de kraam maar ik denk ook minder lekker.
ik kan me nog goed herinneren met die hond van ons toen ik nog thuis woonde,. was wel pilletje voor.quote:Op maandag 30 december 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe de kittens van m'n moeder om gaan met vuurwerk straks. Die beesten vliegen al onder de bank als iemand iets te hard niest, dus dat wordt nog wat
Ik verberg mij dan ook niet.quote:
Het voordeel van zulke mietjes is dat ze waarschijnlijk niet heel erg anders zullen reageren waarschijnlijk. Gewoon onder de bank vliegen en daar lekker chillenquote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren met die hond van ons toen ik nog thuis woonde,. was wel pilletje voor.
Geloof alleen dat mijn ma de dosering niet helemaal juist had. beest knock out geweest tot lang al na oudejaar
Den Haagquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
In welke plaats/dorp valt morgen de eerste vuurwerkgerelateerde dode?
U kunt meedoen tot 30 december 23.59.
Rotterdam > Amsterdam > Den Haagquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
Mijn ratten geven tot nu toe geen fuck. Ben benieuwd hoe dat morgen is. Ben dan voor het eerst thuis met oud en nieuw.quote:Op maandag 30 december 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe de kittens van m'n moeder om gaan met vuurwerk straks. Die beesten vliegen al onder de bank als iemand iets te hard niest, dus dat wordt nog wat
Den Haagquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
Zelfs in het jaar dat half Scheveningen in de fik stond vielen er geen doden. Moet wel heel raar lopen als dat vanavond wel gaat gebeuren terwijl ze al rekening houden met de wind.quote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef kree het volgende:
En duindorp/ Scheveningen in de vlammen weer door die vreugde vuren, hoewel denk steken ze eerder aan ivm de weersverwachting.
schubbekutteveen, carbid schietenquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
doden wss niet. potentieel wat fikkende dingen enzo.quote:Op maandag 30 december 2024 14:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs in het jaar dat half Scheveningen in de fik stond vielen er geen doden. Moet wel heel raar lopen als dat vanavond wel gaat gebeuren terwijl ze al rekening houden met de wind.
Hmm, daar had ik niet aan gedacht. Maar inderdaad, de eerste dode zou wel eens heel goed bij het carbid schieten kunnen zijn.quote:
ik verwacht niet echt?quote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, daar had ik niet aan gedacht. Maar inderdaad, de eerste dode zou wel eens heel goed bij het carbid schieten kunnen zijn.
ja die zie ik hier niet?quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Zag net voor het eerst een hermelijn![]()
Dit dier dus.
[ afbeelding ]
Oh die ziet er cute uit. 🥹quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Dit dier dus.
[ afbeelding ]
Is toch één of twee jaar geleden nog iemand bij omgekomen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik verwacht niet echt?
mss meer door dodelijk illegaal vuurwerk, dat carbid is oude traditie plus ze weten wss van kinds af aan wat ze doen.
weet niet was dat niet iets met een hamer ofzo?quote:Op maandag 30 december 2024 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch één of twee jaar geleden nog iemand bij omgekomen?
Als jas of als levend dier?quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Dit dier dus.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2024 14:40 schreef kree het volgende:
trouwens hier in Katwijk ook hoor en verhaal gaat nu nog, maar dacht ff boven een massive pot te gaan kijken ofzo en hele hoofd eraf geblazen.
https://nos.nl/artikel/24(...)rbidschieten-diessenquote:Op maandag 30 december 2024 14:39 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet was dat niet iets met een hamer ofzo?
nou dat weet ik niet eens? Ik ken het verhaal en gaat nog rond.quote:Op maandag 30 december 2024 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Darwin zou trots zijn. Hoe illegaal was die pot wel niet ook
Als levend dierquote:
owh das ander verhaal idd.quote:Op maandag 30 december 2024 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rbidschieten-diessen
Jeetjequote:Op maandag 30 december 2024 14:40 schreef kree het volgende:
trouwens hier in Katwijk ook hoor en verhaal gaat nu nog, maar dacht ff boven een massive pot te gaan kijken ofzo en hele hoofd eraf geblazen.
kan nu al vertellen dat iedereen er schijt aan heeftquote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik lees net dat ze in Leiden ook voor een totaal vuurwerkverbod willen gaan.
"Ikke vind het niet leuk dus mag niemand ervan genieten"
blij dat ik dat niet heb hoeven zien iig. was vlak naast de vuurtoren, weet t verhaal nog wel.quote:
Denk ik ook, maar het is toch wel een dingetje.quote:Op maandag 30 december 2024 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
kan nu al vertellen dat iedereen er schijt aan heeft
Nee dat is verboden.quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar het is toch wel een dingetje.
Ik wil mensen die alles willen verbieden verbieden. Kan dat ook?
eens hiermee trouwens. het is wel zeiken om het zeiken. hoewel ik wel denk dat iedereen er met verantwoording mee om moet gaan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar het is toch wel een dingetje.
Ik wil mensen die alles willen verbieden verbieden. Kan dat ook?
Donder op met die vertuttelingquote:Vanwege de verwachte wind, gepaard met hoogwater, gaat de nieuwjaarsduik op de stranden van Wijk aan Zee en Egmond aan Zee niet door. Over de duiken van Zandvoort en Texel wordt morgen een beslissing genomen, meldt NH Nieuws.
Toch is de verwachting dat veel mensen zelf de zee in gaan. De KNRM en de Reddingsbrigade van Wijk aan Zee raden dit af. "Kom niet zelfstandig naar het strand en doe geen eigen poging om een duik in zee te nemen. De omstandigheden maken dit te gevaarlijk", citeert NH.
Het zijn ook niets dan drogredens en onderbuikuitspraken wat van die drammers komt. Nu is de politie weer heel vocaal, want er zijn al heel veel incidenten met cobra's en dergelijke geweest de afgelopen weken.quote:Op maandag 30 december 2024 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
eens hiermee trouwens. het is wel zeiken om het zeiken. hoewel ik wel denk dat iedereen er met verantwoording mee om moet gaan.
maar verbod gaat mij ook te ver.
Maar als ze het wel door laten gaan er en valt een dode, dan roept heel Nederland weer: "Ja ze hadden het ook nooit mogen laten doorgaan bij dat weer!!!".quote:
het probleem begon al met vuurwerk deels verbod....quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn ook niets dan drogredens en onderbuikuitspraken wat van die drammers komt. Nu is de politie weer heel vocaal, want er zijn al heel veel incidenten met cobra's en dergelijke geweest de afgelopen weken.
Denken die mensen nou echt niet na over wat voor onzin ze proberen te verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Het is veel veiliger als het gewoon georganiseerd wordt met duidelijke afbakening dan als je mensen maar gewoon hun gang laat gaan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze het wel door laten gaan er en valt een dode, dan roept heel Nederland weer: "Ja ze hadden het ook nooit mogen laten doorgaan bij dat weer!!!".
Het is nooit goed
quote:Op maandag 30 december 2024 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem begon al met vuurwerk deels verbod....
Ok je kon toch op je vingers uittellen (als je ze nog hebt). dat het dan illegaal er wel komt?
naja mss denk ik te simpel ofzo, maar zeg allang al. kree for president.Mijn stem heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Maar dan is de organisatie verantwoordelijk, en op deze manier niet.quote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is veel veiliger als het gewoon georganiseerd wordt met duidelijke afbakening dan als je mensen maar gewoon hun gang laat gaan.
als hun politieke reet maar veilig is hequote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is veel veiliger als het gewoon georganiseerd wordt met duidelijke afbakening dan als je mensen maar gewoon hun gang laat gaan.
wacht ff trouwens, hier hadden we de EU voor die miljarden kost.quote:
Ik leef met je mee, wonende in mijn zolderkamer in een buurt met buskruitfetisj.quote:Op maandag 30 december 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Ik vind het nu voor een keer wel jammer dat mijn woonkamer aan de kant zit waar geen huizen meer tegenover staan en alleen maar bomen en een weg erachter met platteland.
Kan ik morgen het vuurwerk niet zien vanuit de woonkamer.
Het meest wilde wat we hier in huis haalden vroeger was wat fonteintjes en een Romeinse kaars of twee. Had niet echt het gevoel dat ik wat te kort kwam of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 15:02 schreef kree het volgende:
heb een collega. die had voor 2000 euro aan vuurwerk. LOL
Tja ik vond het vroeger leuk enzo, nu kijk ik vooral.
Ik vind het nog steeds leukquote:Op maandag 30 december 2024 15:02 schreef kree het volgende:
heb een collega. die had voor 2000 euro aan vuurwerk. LOL
Tja ik vond het vroeger leuk enzo, nu kijk ik vooral.
Een zeldzaam positieve eigenschapquote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef kree het volgende:
hier in Katwijk enzo gaat het toch wel weer los, geen twijfel over. wij katwijkers houden niet zo van die regulering. wordt er alleen nog maar erger door zelfs
het heeft wat idd, veroordeel het ook niet echt, naja hij rookt niet, dus mss wat ik uitgeef per jaar aan roken stookt hij op op oudejaarsavond, helemaal prima.quote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk
Vorig jaar wat uitgegeven, dit jaar niet. Hangt er ook een beetje van af wat m'n plannen zijn voor de rest.
Misschien kan ik het nog net zien van de mensen die daar aan die platteland weggetjes wonen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, wonende in mijn zolderkamer in een buurt met buskruitfetisj.
yupquote:Op maandag 30 december 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een zeldzaam positieve eigenschap
Met krenten?quote:Op maandag 30 december 2024 14:58 schreef Ama het volgende:
Zo die twee oliebollen gingen er goed in.
Katwijkers zijn ook enorme boeren.quote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef kree het volgende:
hier in Katwijk enzo gaat het toch wel weer los, geen twijfel over. wij katwijkers houden niet zo van die regulering. wordt er alleen nog maar erger door zelfs
vissersquote:Op maandag 30 december 2024 15:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Katwijkers zijn ook enorme boeren.
Ja in een kort rokje?quote:Op maandag 30 december 2024 15:19 schreef gianni61 het volgende:
11000 stapjes gedaan. wat een hoerenweer
Als het feest met Vlinder niet doorgaat, is @gianni61 de volgende kandidaat?quote:
nee, dat is me te koudquote:
feest met de imaginaire vriendin van Etto?quote:Op maandag 30 december 2024 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het feest met Vlinder niet doorgaat, is @:gianni61 de volgende kandidaat?
He, jij bent nog niet klaar met je lego geloof ik. Aan de bak!quote:Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef Ama het volgende:
Pakketjes ook eindelijk retour gebracht. Nu kan ik echt gaan chillen op de bank.
Maar dat doe ik altijd aan mijn salontafel dus dat kan nog steeds.quote:Op maandag 30 december 2024 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, jij bent nog niet klaar met je lego geloof ik. Aan de bak!
Oké, dan heb ik niets gezegd. Carry on.quote:Op maandag 30 december 2024 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat doe ik altijd aan mijn salontafel dus dat kan nog steeds.
quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Dit dier dus.
[ afbeelding ]
Ik ook. Maar moet zo de buurhond uitlaten en dan koken, dus dat wordt niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |