Heb je daar een recept voor?quote:Op maandag 30 december 2024 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor vanavond maar eens een steak+ale pie maken
Gooi er wel wat extra groenten in.quote:Op maandag 30 december 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag niet. Alleen gezond eten om de kerstzooi eraf te halen.
Uiteindelijk doe ik maar wat. Bladerdeeg is ook gewoon kant en klaar spul als ik dat gebruik.quote:Op maandag 30 december 2024 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar een recept voor?
Nog nooit gemaakt, maar zou het weleens willen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 13:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dat is niet heerlie de peerlie hè
burgervader ook nogquote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
Ik zeg Halsema eruit en een keiharde no-nonsens burgervader erin die met de harde hand weer orde op zaken stelt.
Anders komt dat niet meer goed daar.
Nee, hou die kansloze heks daar maar. Amsterdam verdient haar.quote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
Ik zeg Halsema eruit en een keiharde no-nonsens burgervader erin die met de harde hand weer orde op zaken stelt.
Anders komt dat niet meer goed daar.
kansloze heks ook nogquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hou die kansloze heks daar maar. Amsterdam verdient haar.
Vooruitquote:Op maandag 30 december 2024 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi er wel wat extra groenten in.
Dit uur weer Nirvana in de Top2000quote:Op maandag 30 december 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Jumbo had schijnbaar ook alweer oliebollen te koop en zijn iets goedkoper dan bij de kraam maar ik denk ook minder lekker.
Welkequote:Op maandag 30 december 2024 14:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit uur weer Nirvana in de Top2000
Wereldhandelaartjequote:
The Man Who Sold the World (Unplugged)quote:
Ik laat het altijd doen. Hoe precies ik ook ben, het ziet er altijd beter uit als een goede professional het gedaan heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trap ah schilderen na renovatie. Wat een gepriegel joh
fabriek olie sponsen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:02 schreef Ama het volgende:
Jumbo had schijnbaar ook alweer oliebollen te koop en zijn iets goedkoper dan bij de kraam maar ik denk ook minder lekker.
ik kan me nog goed herinneren met die hond van ons toen ik nog thuis woonde,. was wel pilletje voor.quote:Op maandag 30 december 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe de kittens van m'n moeder om gaan met vuurwerk straks. Die beesten vliegen al onder de bank als iemand iets te hard niest, dus dat wordt nog wat
Ik verberg mij dan ook niet.quote:
Het voordeel van zulke mietjes is dat ze waarschijnlijk niet heel erg anders zullen reageren waarschijnlijk. Gewoon onder de bank vliegen en daar lekker chillenquote:Op maandag 30 december 2024 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren met die hond van ons toen ik nog thuis woonde,. was wel pilletje voor.
Geloof alleen dat mijn ma de dosering niet helemaal juist had. beest knock out geweest tot lang al na oudejaar
Den Haagquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
In welke plaats/dorp valt morgen de eerste vuurwerkgerelateerde dode?
U kunt meedoen tot 30 december 23.59.
Rotterdam > Amsterdam > Den Haagquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
In welke plaats/dorp valt morgen de eerste vuurwerkgerelateerde dode?
U kunt meedoen tot 30 december 23.59.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |