Dus jij voelde je wel thuis, lekker meeklagen met de oudjesquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is het tussen 11 en 12 het bejaardenuurtje in de sportschool.
quote:Op maandag 30 december 2024 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij voelde je wel thuis, lekker meeklagen met de oudjes
quote:Op maandag 30 december 2024 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Ze hadden mango's in de bonus bij de AH, 2 voor 2 euro, en het waren echt joekels, bijna formaat meloen
Het schilderen is het minste werk dan.quote:Op maandag 30 december 2024 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trap ah schilderen na renovatie. Wat een gepriegel joh
Het opschuren is het kutste werk daaraanquote:Op maandag 30 december 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het schilderen is het minste werk dan.
Bij de trap hier had ik ook nog eens het geluk dat ze over de lijm van de bekleding heen geverfd hadden. Dat was hels om allemaal eraf te krijgen. Laatste keer verven was gewoon snel opschuren en in de traplak.quote:Op maandag 30 december 2024 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het opschuren is het kutste werk daaraan
Bij mij zat er destijds zware gitzwarte oliebeits op. Heeft heel wat schuurpapier en een schuurmachine gekost om dat tot blank hout te kunnen schurenquote:Op maandag 30 december 2024 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de trap hier had ik ook nog eens het geluk dat ze over de lijm van de bekleding heen geverfd hadden. Dat was hels om allemaal eraf te krijgen. Laatste keer verven was gewoon snel opschuren en in de traplak.
Dat hoeft bij renovatie niet eens. Dat ze de trap bekleden helemaal met hout of fineer.quote:Op maandag 30 december 2024 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het opschuren is het kutste werk daaraan
Mag niet. Alleen gezond eten om de kerstzooi eraf te halen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor vanavond maar eens een steak+ale pie maken
Heb je daar een recept voor?quote:Op maandag 30 december 2024 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor vanavond maar eens een steak+ale pie maken
Gooi er wel wat extra groenten in.quote:Op maandag 30 december 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag niet. Alleen gezond eten om de kerstzooi eraf te halen.
Uiteindelijk doe ik maar wat. Bladerdeeg is ook gewoon kant en klaar spul als ik dat gebruik.quote:Op maandag 30 december 2024 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar een recept voor?
Nog nooit gemaakt, maar zou het weleens willen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 13:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dat is niet heerlie de peerlie hè
burgervader ook nogquote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
Ik zeg Halsema eruit en een keiharde no-nonsens burgervader erin die met de harde hand weer orde op zaken stelt.
Anders komt dat niet meer goed daar.
Nee, hou die kansloze heks daar maar. Amsterdam verdient haar.quote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
Ik zeg Halsema eruit en een keiharde no-nonsens burgervader erin die met de harde hand weer orde op zaken stelt.
Anders komt dat niet meer goed daar.
kansloze heks ook nogquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hou die kansloze heks daar maar. Amsterdam verdient haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |