SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 30-12-2024 11:50:28 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wat loop je te stalken.quote:Op maandag 30 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op dinsdag 21 juli 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind mezelf ook hartstikke lelijk. Ben totaal niet fotogeniek, dat helpt ook niet. Nu ik ouder word (oma vertelt) kijk ik naar foto;s van vroeger, toen ik mezelf echt een dood vogeltje voelde, en denk ik: kind, je zag er goed uit
Maar over tien jaar denk ik waarschijnlijk ook zo terug naar nu.
Volgens mij gaat het zo: hoe minder je erover nadenkt, hoe spontaner en leuker je eruitziet.
Ik heb wel zelfkennis.quote:Op maandag 30 december 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd daar ook in getagged en toen zag ik jouw voorspellende gaven.
Warm bad hier.quote:Op maandag 30 december 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi, gelukkig mag ik hier dan ook posten als een echt KSC er
Heftig.quote:Op maandag 30 december 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Iemand heeft gaapcaaf weer gesaboteerd
Ik moest best ver terug jaquote:Op maandag 30 december 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
Was vorige topic ook al maar oke en die ervoor.
Sympathiek van je.quote:Op maandag 30 december 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
Mensen mogen zelf ook (volgende keer) met kerst of nu rond oud en nieuw een ander plaatje kiezen he. Ik vind wel grappig dat die van mij blijven staan maar voel je vrij om zelf een leukere te zoeken.
GA EENS WERKENquote:Op maandag 30 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op dinsdag 21 juli 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind mezelf ook hartstikke lelijk. Ben totaal niet fotogeniek, dat helpt ook niet. Nu ik ouder word (oma vertelt) kijk ik naar foto;s van vroeger, toen ik mezelf echt een dood vogeltje voelde, en denk ik: kind, je zag er goed uit
Maar over tien jaar denk ik waarschijnlijk ook zo terug naar nu.
Volgens mij gaat het zo: hoe minder je erover nadenkt, hoe spontaner en leuker je eruitziet.
Zo zo.quote:
Nee je had de goeie, maar het was een beetje raarquote:Op maandag 30 december 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
Oh ik quote de verkeerd, was voor us bedoeld, excuus
Wat doe jequote:Op maandag 30 december 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ter zijn verdediging; hij werd gequote.
Dat mag.quote:
Verplaatst naar 2 januari 9.00 uur.quote:Op maandag 30 december 2024 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Krijg net een mail dat de meeting van morgenochtend is geannuleerd. Fijn.
Ik.quote:Op maandag 30 december 2024 12:14 schreef Karzai het volgende:
Ik ga eens in de maand naar de huisarts
Mag misschien een beetje gek doen op het internet, maja wie doet dat niet?
Zo ver zij weten, ben ik de hele week vrij. Dus ik kom dan gewoon nietquote:Op maandag 30 december 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verplaatst naar 2 januari 9.00 uur.
Wel met een setje oliebollen ernaast, mag ik hopen?quote:Op maandag 30 december 2024 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vorig jaar rond oud en nieuw heb ik echt tientallen clowns lopen doodschieten op GTA V.
Gedenkwaardig spelletje! Hopelijk gaan we dat herhalen.
Leendieren.quote:Op maandag 30 december 2024 12:41 schreef kwiwi het volgende:
Straks weer stukje wandelen met de hond van de buren
Vind ik toch behoorlijk wat. Ik heb er misschien 10 gelezen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n boek niet uit krijgen dit jaar, dus de teller blijft staan op 37.
Dat zijn er 32 meer dan ik heb kunnen lezen dit jaar, dus ik ben wel een beetje jaloers op dat aantalquote:Op maandag 30 december 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Er zit wel een kort verhaal bij van 24 blz.quote:Op maandag 30 december 2024 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn er 32 meer dan ik heb kunnen lezen dit jaar, dus ik ben wel een beetje jaloers op dat aantal.
Ohhhhh, JA DAT TELT NIET HÈquote:Op maandag 30 december 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit wel een kort verhaal bij van 24 blz.
Je hebt nog bijna 36 uur om te lezen.quote:Op maandag 30 december 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog bijna 36 uur om te lezen.
En ik zag dat wij volgend jaar samen naar Disney gaan?
Dit is pas nieuws op 31 december.quote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
Er stond gewoon geen rij bij de oliebollenkraam.
Ja hallo. Ik ga dan maar even de achterkant van de fles zeep op het toilet registreren op goodreads.quote:Op maandag 30 december 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit wel een kort verhaal bij van 24 blz.
Mensen willen gewoon verse oliebollenquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
Er stond gewoon geen rij bij de oliebollenkraam.
Dus jij voelde je wel thuis, lekker meeklagen met de oudjesquote:Op maandag 30 december 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is het tussen 11 en 12 het bejaardenuurtje in de sportschool.
quote:Op maandag 30 december 2024 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij voelde je wel thuis, lekker meeklagen met de oudjes
quote:Op maandag 30 december 2024 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Ze hadden mango's in de bonus bij de AH, 2 voor 2 euro, en het waren echt joekels, bijna formaat meloen
Het schilderen is het minste werk dan.quote:Op maandag 30 december 2024 13:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trap ah schilderen na renovatie. Wat een gepriegel joh
Het opschuren is het kutste werk daaraanquote:Op maandag 30 december 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het schilderen is het minste werk dan.
Bij de trap hier had ik ook nog eens het geluk dat ze over de lijm van de bekleding heen geverfd hadden. Dat was hels om allemaal eraf te krijgen. Laatste keer verven was gewoon snel opschuren en in de traplak.quote:Op maandag 30 december 2024 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het opschuren is het kutste werk daaraan
Bij mij zat er destijds zware gitzwarte oliebeits op. Heeft heel wat schuurpapier en een schuurmachine gekost om dat tot blank hout te kunnen schurenquote:Op maandag 30 december 2024 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij de trap hier had ik ook nog eens het geluk dat ze over de lijm van de bekleding heen geverfd hadden. Dat was hels om allemaal eraf te krijgen. Laatste keer verven was gewoon snel opschuren en in de traplak.
Dat hoeft bij renovatie niet eens. Dat ze de trap bekleden helemaal met hout of fineer.quote:Op maandag 30 december 2024 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het opschuren is het kutste werk daaraan
Mag niet. Alleen gezond eten om de kerstzooi eraf te halen.quote:Op maandag 30 december 2024 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor vanavond maar eens een steak+ale pie maken
Heb je daar een recept voor?quote:Op maandag 30 december 2024 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor vanavond maar eens een steak+ale pie maken
Gooi er wel wat extra groenten in.quote:Op maandag 30 december 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag niet. Alleen gezond eten om de kerstzooi eraf te halen.
Uiteindelijk doe ik maar wat. Bladerdeeg is ook gewoon kant en klaar spul als ik dat gebruik.quote:Op maandag 30 december 2024 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar een recept voor?
Nog nooit gemaakt, maar zou het weleens willen proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 13:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dat is niet heerlie de peerlie hè
burgervader ook nogquote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
Ik zeg Halsema eruit en een keiharde no-nonsens burgervader erin die met de harde hand weer orde op zaken stelt.
Anders komt dat niet meer goed daar.
Nee, hou die kansloze heks daar maar. Amsterdam verdient haar.quote:Op maandag 30 december 2024 13:41 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
Ik zeg Halsema eruit en een keiharde no-nonsens burgervader erin die met de harde hand weer orde op zaken stelt.
Anders komt dat niet meer goed daar.
kansloze heks ook nogquote:Op maandag 30 december 2024 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hou die kansloze heks daar maar. Amsterdam verdient haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |