SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 30-12-2024 11:50:28 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wat loop je te stalken.quote:Op maandag 30 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op dinsdag 21 juli 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind mezelf ook hartstikke lelijk. Ben totaal niet fotogeniek, dat helpt ook niet. Nu ik ouder word (oma vertelt) kijk ik naar foto;s van vroeger, toen ik mezelf echt een dood vogeltje voelde, en denk ik: kind, je zag er goed uit
Maar over tien jaar denk ik waarschijnlijk ook zo terug naar nu.
Volgens mij gaat het zo: hoe minder je erover nadenkt, hoe spontaner en leuker je eruitziet.
Ik heb wel zelfkennis.quote:Op maandag 30 december 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd daar ook in getagged en toen zag ik jouw voorspellende gaven.
Warm bad hier.quote:Op maandag 30 december 2024 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi, gelukkig mag ik hier dan ook posten als een echt KSC er
Heftig.quote:Op maandag 30 december 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Iemand heeft gaapcaaf weer gesaboteerd
Ik moest best ver terug jaquote:Op maandag 30 december 2024 11:51 schreef Ama het volgende:
Was vorige topic ook al maar oke en die ervoor.
Sympathiek van je.quote:Op maandag 30 december 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
Mensen mogen zelf ook (volgende keer) met kerst of nu rond oud en nieuw een ander plaatje kiezen he. Ik vind wel grappig dat die van mij blijven staan maar voel je vrij om zelf een leukere te zoeken.
GA EENS WERKENquote:Op maandag 30 december 2024 11:41 schreef UitStraling het volgende:
Op dinsdag 21 juli 2015 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind mezelf ook hartstikke lelijk. Ben totaal niet fotogeniek, dat helpt ook niet. Nu ik ouder word (oma vertelt) kijk ik naar foto;s van vroeger, toen ik mezelf echt een dood vogeltje voelde, en denk ik: kind, je zag er goed uit
Maar over tien jaar denk ik waarschijnlijk ook zo terug naar nu.
Volgens mij gaat het zo: hoe minder je erover nadenkt, hoe spontaner en leuker je eruitziet.
Zo zo.quote:
Nee je had de goeie, maar het was een beetje raarquote:Op maandag 30 december 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
Oh ik quote de verkeerd, was voor us bedoeld, excuus
Wat doe jequote:Op maandag 30 december 2024 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ter zijn verdediging; hij werd gequote.
Dat mag.quote:
Verplaatst naar 2 januari 9.00 uur.quote:Op maandag 30 december 2024 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Krijg net een mail dat de meeting van morgenochtend is geannuleerd. Fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |