Mijn ratten geven tot nu toe geen fuck. Ben benieuwd hoe dat morgen is. Ben dan voor het eerst thuis met oud en nieuw.quote:Op maandag 30 december 2024 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd hoe de kittens van m'n moeder om gaan met vuurwerk straks. Die beesten vliegen al onder de bank als iemand iets te hard niest, dus dat wordt nog wat
Den Haagquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
In welke plaats/dorp valt morgen de eerste vuurwerkgerelateerde dode?
U kunt meedoen tot 30 december 23.59.
Zelfs in het jaar dat half Scheveningen in de fik stond vielen er geen doden. Moet wel heel raar lopen als dat vanavond wel gaat gebeuren terwijl ze al rekening houden met de wind.quote:Op maandag 30 december 2024 14:21 schreef kree het volgende:
En duindorp/ Scheveningen in de vlammen weer door die vreugde vuren, hoewel denk steken ze eerder aan ivm de weersverwachting.
schubbekutteveen, carbid schietenquote:Op maandag 30 december 2024 14:20 schreef Haags het volgende:
In welke plaats/dorp valt morgen de eerste vuurwerkgerelateerde dode?
U kunt meedoen tot 30 december 23.59.
doden wss niet. potentieel wat fikkende dingen enzo.quote:Op maandag 30 december 2024 14:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs in het jaar dat half Scheveningen in de fik stond vielen er geen doden. Moet wel heel raar lopen als dat vanavond wel gaat gebeuren terwijl ze al rekening houden met de wind.
Hmm, daar had ik niet aan gedacht. Maar inderdaad, de eerste dode zou wel eens heel goed bij het carbid schieten kunnen zijn.quote:
ik verwacht niet echt?quote:Op maandag 30 december 2024 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, daar had ik niet aan gedacht. Maar inderdaad, de eerste dode zou wel eens heel goed bij het carbid schieten kunnen zijn.
ja die zie ik hier niet?quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Zag net voor het eerst een hermelijn![]()
Dit dier dus.
[ afbeelding ]
Oh die ziet er cute uit. 🥹quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Dit dier dus.
[ afbeelding ]
Is toch één of twee jaar geleden nog iemand bij omgekomen?quote:Op maandag 30 december 2024 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik verwacht niet echt?
mss meer door dodelijk illegaal vuurwerk, dat carbid is oude traditie plus ze weten wss van kinds af aan wat ze doen.
weet niet was dat niet iets met een hamer ofzo?quote:Op maandag 30 december 2024 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch één of twee jaar geleden nog iemand bij omgekomen?
Als jas of als levend dier?quote:Op maandag 30 december 2024 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Dit dier dus.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2024 14:40 schreef kree het volgende:
trouwens hier in Katwijk ook hoor en verhaal gaat nu nog, maar dacht ff boven een massive pot te gaan kijken ofzo en hele hoofd eraf geblazen.
https://nos.nl/artikel/24(...)rbidschieten-diessenquote:Op maandag 30 december 2024 14:39 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet was dat niet iets met een hamer ofzo?
nou dat weet ik niet eens? Ik ken het verhaal en gaat nog rond.quote:Op maandag 30 december 2024 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Darwin zou trots zijn. Hoe illegaal was die pot wel niet ook
Als levend dierquote:
owh das ander verhaal idd.quote:Op maandag 30 december 2024 14:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)rbidschieten-diessen
Jeetjequote:Op maandag 30 december 2024 14:40 schreef kree het volgende:
trouwens hier in Katwijk ook hoor en verhaal gaat nu nog, maar dacht ff boven een massive pot te gaan kijken ofzo en hele hoofd eraf geblazen.
kan nu al vertellen dat iedereen er schijt aan heeftquote:Op maandag 30 december 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik lees net dat ze in Leiden ook voor een totaal vuurwerkverbod willen gaan.
"Ikke vind het niet leuk dus mag niemand ervan genieten"
blij dat ik dat niet heb hoeven zien iig. was vlak naast de vuurtoren, weet t verhaal nog wel.quote:
Denk ik ook, maar het is toch wel een dingetje.quote:Op maandag 30 december 2024 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
kan nu al vertellen dat iedereen er schijt aan heeft
Nee dat is verboden.quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar het is toch wel een dingetje.
Ik wil mensen die alles willen verbieden verbieden. Kan dat ook?
eens hiermee trouwens. het is wel zeiken om het zeiken. hoewel ik wel denk dat iedereen er met verantwoording mee om moet gaan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar het is toch wel een dingetje.
Ik wil mensen die alles willen verbieden verbieden. Kan dat ook?
Donder op met die vertuttelingquote:Vanwege de verwachte wind, gepaard met hoogwater, gaat de nieuwjaarsduik op de stranden van Wijk aan Zee en Egmond aan Zee niet door. Over de duiken van Zandvoort en Texel wordt morgen een beslissing genomen, meldt NH Nieuws.
Toch is de verwachting dat veel mensen zelf de zee in gaan. De KNRM en de Reddingsbrigade van Wijk aan Zee raden dit af. "Kom niet zelfstandig naar het strand en doe geen eigen poging om een duik in zee te nemen. De omstandigheden maken dit te gevaarlijk", citeert NH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |