Het zijn ook niets dan drogredens en onderbuikuitspraken wat van die drammers komt. Nu is de politie weer heel vocaal, want er zijn al heel veel incidenten met cobra's en dergelijke geweest de afgelopen weken.quote:Op maandag 30 december 2024 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
eens hiermee trouwens. het is wel zeiken om het zeiken. hoewel ik wel denk dat iedereen er met verantwoording mee om moet gaan.
maar verbod gaat mij ook te ver.
Maar als ze het wel door laten gaan er en valt een dode, dan roept heel Nederland weer: "Ja ze hadden het ook nooit mogen laten doorgaan bij dat weer!!!".quote:
het probleem begon al met vuurwerk deels verbod....quote:Op maandag 30 december 2024 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn ook niets dan drogredens en onderbuikuitspraken wat van die drammers komt. Nu is de politie weer heel vocaal, want er zijn al heel veel incidenten met cobra's en dergelijke geweest de afgelopen weken.
Denken die mensen nou echt niet na over wat voor onzin ze proberen te verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Het is veel veiliger als het gewoon georganiseerd wordt met duidelijke afbakening dan als je mensen maar gewoon hun gang laat gaan.quote:Op maandag 30 december 2024 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als ze het wel door laten gaan er en valt een dode, dan roept heel Nederland weer: "Ja ze hadden het ook nooit mogen laten doorgaan bij dat weer!!!".
Het is nooit goed
quote:Op maandag 30 december 2024 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem begon al met vuurwerk deels verbod....
Ok je kon toch op je vingers uittellen (als je ze nog hebt). dat het dan illegaal er wel komt?
naja mss denk ik te simpel ofzo, maar zeg allang al. kree for president.Mijn stem heb je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Maar dan is de organisatie verantwoordelijk, en op deze manier niet.quote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is veel veiliger als het gewoon georganiseerd wordt met duidelijke afbakening dan als je mensen maar gewoon hun gang laat gaan.
als hun politieke reet maar veilig is hequote:Op maandag 30 december 2024 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is veel veiliger als het gewoon georganiseerd wordt met duidelijke afbakening dan als je mensen maar gewoon hun gang laat gaan.
wacht ff trouwens, hier hadden we de EU voor die miljarden kost.quote:
Ik leef met je mee, wonende in mijn zolderkamer in een buurt met buskruitfetisj.quote:Op maandag 30 december 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Ik vind het nu voor een keer wel jammer dat mijn woonkamer aan de kant zit waar geen huizen meer tegenover staan en alleen maar bomen en een weg erachter met platteland.
Kan ik morgen het vuurwerk niet zien vanuit de woonkamer.
Het meest wilde wat we hier in huis haalden vroeger was wat fonteintjes en een Romeinse kaars of twee. Had niet echt het gevoel dat ik wat te kort kwam of zo.quote:Op maandag 30 december 2024 15:02 schreef kree het volgende:
heb een collega. die had voor 2000 euro aan vuurwerk. LOL
Tja ik vond het vroeger leuk enzo, nu kijk ik vooral.
Ik vind het nog steeds leukquote:Op maandag 30 december 2024 15:02 schreef kree het volgende:
heb een collega. die had voor 2000 euro aan vuurwerk. LOL
Tja ik vond het vroeger leuk enzo, nu kijk ik vooral.
Een zeldzaam positieve eigenschapquote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef kree het volgende:
hier in Katwijk enzo gaat het toch wel weer los, geen twijfel over. wij katwijkers houden niet zo van die regulering. wordt er alleen nog maar erger door zelfs
het heeft wat idd, veroordeel het ook niet echt, naja hij rookt niet, dus mss wat ik uitgeef per jaar aan roken stookt hij op op oudejaarsavond, helemaal prima.quote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk
Vorig jaar wat uitgegeven, dit jaar niet. Hangt er ook een beetje van af wat m'n plannen zijn voor de rest.
Misschien kan ik het nog net zien van de mensen die daar aan die platteland weggetjes wonen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, wonende in mijn zolderkamer in een buurt met buskruitfetisj.
yupquote:Op maandag 30 december 2024 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een zeldzaam positieve eigenschap
Met krenten?quote:Op maandag 30 december 2024 14:58 schreef Ama het volgende:
Zo die twee oliebollen gingen er goed in.
Katwijkers zijn ook enorme boeren.quote:Op maandag 30 december 2024 15:03 schreef kree het volgende:
hier in Katwijk enzo gaat het toch wel weer los, geen twijfel over. wij katwijkers houden niet zo van die regulering. wordt er alleen nog maar erger door zelfs
vissersquote:Op maandag 30 december 2024 15:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Katwijkers zijn ook enorme boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |