Ik ook. Op het werk wel een Quooker, is op zich best handigquote:Op maandag 30 december 2024 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ik drink heul veel thee maar heb gewoon een waterkoker hoor
Ja die.quote:Op maandag 30 december 2024 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die knalrode met zo'n zon erop of zo? Die kan ik me ook nog wel herinneren. Als kind lustte ik ze nog wel, later niet meer.
Wij kochten 3 jaar geleden een nieuwe keuken… toen meteen de Quooker erbij gedaan. Tot die tijd ook altijd een waterkoker hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ik drink heul veel thee maar heb gewoon een waterkoker hoor
Ik kreeg dat nooit weg en dan zat ik een half uur te kauwen. Als kauwgom, maar dan vies. En dan gaf het vaak op een gegeven moment een soort verstikkend gevoel.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kreeg dat nooit weg en dan zat ik een half uur te kauwen. Als kauwgom, maar dan vies. En dan gaf het vaak op een gegeven moment een soort verstikkend gevoel.
SPRRRRRUITJESALARMMMMquote:Op maandag 30 december 2024 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ah, weer dat vervelende accentje van Boudewijn
zijn mooiste! Lennard Nijghquote:Op maandag 30 december 2024 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Prachtige uuropener wel. Begin deze steeds mooier te vinden
Oh. Ik vond het wel lekker volgens mijquote:Op maandag 30 december 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kreeg dat nooit weg en dan zat ik een half uur te kauwen. Als kauwgom, maar dan vies. En dan gaf het vaak op een gegeven moment een soort verstikkend gevoel.
Behoorlijk lekkere spruitjes dit keer.quote:Op maandag 30 december 2024 11:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mm, bij mij gaat het spruitjesalarm af. Daarnaast is De Verzoening ook al geweest
Je moest natuurlijk wel het doosje eraf halen. Wist je dat niet?quote:Op maandag 30 december 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2024 01:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus! De @:luctor.et.emergo vast niet.
Het is niet alsof ik tijd tekort hebquote:Op maandag 30 december 2024 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom duurt het ook elke keer zo lang
quote:Op maandag 30 december 2024 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
Deze vind ik wel leuk, maar niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |