quote:Op maandag 30 december 2024 11:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij blau om dat en schnelle lied was geen drum-loop op
eind nur becken en eind
Ik haal altijd een mix, helft met helft zonder.quote:
Rozijnen en krenten smaken toch identiek dus dat maakt hem ook niet. Allebei even goor.quote:Op maandag 30 december 2024 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik lust alleen zonder krenten, maar ik doen ook geen krenten erin. Ik doe rozijnen in de oliebollen. Die eet ik trouwens ook niet.
Mwah. Daar merk ik in ieder geval wat minder van dus dat kan nog wel denk ik. Maar zonder vind ik gewoon prima. Ik vind de poedersuiker belangrijker bij oliebollen.quote:
Ik krijg er altijd zuurbranden vanquote:Op maandag 30 december 2024 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind oliebollen ook niet zoveel aan, maar krenten zijn niet erg lekker.
Van suiker dan? Wel opletten als het regent.quote:
zonder krenten!quote:
Minder drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zuurbranden van
Zeg dat maar niet te hard, dadelijk vervangen ze die voor nóg meer kutreclamesquote:Op maandag 30 december 2024 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Die nieuwsbulletins met fragmenten van non-items van Hart van Nederland, bespaar je gewoon de moeite
Ja snap ik hoor. Daarom heeft Twan ook geen Quooker gekocht toen hij een nieuwe keuken kreeg. Het is trouwens ook goedkoper dan een waterkoker.quote:Op maandag 30 december 2024 11:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat het makkelijker is in zo'n geval maar ik kook dan in de waterkoker. En als ik dat dagelijks nodig had (dus voor eitjes of zo, buiten thee) dan misschien maar dat doe ik zelden. Ikzelf al helemaal nooit, ik bak alleen eitjes
Amen.quote:Op maandag 30 december 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb trauma's aan die doosjes rozijnen van vroeger.
Rennies door het beslag.quote:Op maandag 30 december 2024 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zuurbranden van
Maar dan droog ik uit.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 30 december 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die knalrode met zo'n zon erop of zo? Die kan ik me ook nog wel herinneren. Als kind lustte ik ze nog wel, later niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja die, lekker!quote:Op maandag 30 december 2024 11:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die knalrode met zo'n zon erop of zo? Die kan ik me ook nog wel herinneren. Als kind lustte ik ze nog wel, later niet meer.
Die spoilers hebben dus ook geen zinquote:
daarom duurt het ook elke keer zo langquote:Op maandag 30 december 2024 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ik drink heul veel thee maar heb gewoon een waterkoker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |