Een waterkoker is echt totaal, maar dan ook totaal niet te vergelijken.quote:Op maandag 30 december 2024 11:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb ik een waterkoker voor.
Ik probeer niet vervelend te zijn, maar serieus te snappen wat het dan toevoegt.
Ik heb altijd meteen kokend water als ik eitjes kook of voor rijst nodig heb. En het is snel en gemakkelijk. Ik zet geen waterkoker aan voor 1 kopje, met Quooker wel. Wij zijn beide theedrinkers.quote:Op maandag 30 december 2024 10:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat dan? Bubbletjes water wat ik sowieso smerig vind, maar wat dan nog meer?
Dodenmars!quote:Op maandag 30 december 2024 10:59 schreef Fred_B het volgende:
We beginnen komend uur met het beste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt, dus het kan geen slecht uur zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 30 december 2024 11:02 schreef essnhills het volgende:
ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
U heeft er verstand van!quote:
Ik vind oliebollen ook niet zoveel aan, maar krenten zijn niet erg lekker.quote:
Ik snap dat het makkelijker is in zo'n geval maar ik kook dan in de waterkoker. En als ik dat dagelijks nodig had (dus voor eitjes of zo, buiten thee) dan misschien maar dat doe ik zelden. Ikzelf al helemaal nooit, ik bak alleen eitjesquote:Op maandag 30 december 2024 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb altijd kokend water als ik eitjes kook of rijst. En het is snel en gemakkelijk. Ik zet geen waterkoker aan voor 1 kopje, met Quooker wel. Wij zijn beide theedrinkers.
Wel van rozijnen? Dat kan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |