quote:Op maandag 30 december 2024 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Mariska Veres ten tijde van Venus. De tweede vind ik lastig.. Misschien de jonge Madonna.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:34 schreef Evenstar het volgende:
Ben ik de enige die Taylor niet aantrekkelijk vindt dan?
Trouwens origineel van Nightwish.
Ik vind haar ook niet zó geweldig (hoewel ik haar in het echt vast aantrekkelijker zou vinden).quote:Op maandag 30 december 2024 00:34 schreef Evenstar het volgende:
Ben ik de enige die Taylor niet aantrekkelijk vindt dan?
Trouwens origineel van Nightwish.
Ik vind haar echt niet aantrekkelijk, maar goed. Smaken verschillen gelukkig. Meer Dua Lipa voor mij.quote:Op maandag 30 december 2024 00:32 schreef Strani het volgende:
Inmiddels wordt het bij Taylor wel een aardige gangbang zo te zien. Nou ja, ook gezellig.
Weet je wel hoe druk die vrouw isquote:Op maandag 30 december 2024 00:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoeft toch niet allemaal in één keer?
Als dit wat is dan is het te laag.quote:Op maandag 30 december 2024 00:35 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Pink Floyd is wel echt broekje uit genot![]()
Ja basic en gewoon gee tieten, geen kont, rechte plank, leuk koppie en dat is het dan ook wel.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 30 december 2024 00:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
https://upload.wikimedia.(...)8_cropped.png/640px[ afbeelding ]
Dit is toch een snoepje
Fijne nacht!quote:Op maandag 30 december 2024 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De klok luidt dat ik moet gaan slapen. Ciao
Edit nee. Dua Lipa en Hannah mogen ook meedoenquote:Op maandag 30 december 2024 00:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taylor Swift en Lana del Rey![]()
![]()
![]()
Floor Jansen mag kijken
Daarom ook STEMPLAATGENOTquote:Op maandag 30 december 2024 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit is wel een van mijn favoriete Pink Floyds, denk ik![]()
![]()
Het hoeft ook niet per se een vrouw te zijn?quote:Op maandag 30 december 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zó geweldig (hoewel ik haar in het echt vast aantrekkelijker zou vinden).
Ik zit nu al een tijdje naar de lijst te kijken en ik kan niet één vrouw vinden waar ik echt enthousiast van word.
Ja dat is het m, leuk koppie maar verder geen vlees op de botten en dat vind ik wel een beetje belangrijk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja basic en gewoon gee tieten, geen kont, rechte plank, leuk koppie en dat is het dan ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |