Gister I Write Sins Not Tragedies nog gehoord tijdens het stappen!quote:Op maandag 30 december 2024 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken maar één nummer van die paniekige disco dus geen idee.
Die mag best bij mij aan de kettingquote:Op maandag 30 december 2024 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja toch, je kan wel lullen maar hier word ik wel blij van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:
Die ken ik! Goeie ouwe 3FM-tijd.quote:Op maandag 30 december 2024 00:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gister I Write Sins Not Tragedies nog gehoord tijdens het stappen!
Is geen antwoord op de vraag haha, maar wel een leuk feitjequote:Op maandag 30 december 2024 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat ik erachter kwam dat deze bootleg was opgenomen.
Dit is 900 meter bij mij huis vandaan
Ook regelmatig last van in deze tijd van het jaarquote:Op maandag 30 december 2024 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER
Morgenvroeg even huisartsje bellen, oren zitten dicht
Antwoord: ja.quote:Op maandag 30 december 2024 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is geen antwoord op de vraag haha, maar wel een leuk feitje
Zwaar, niet ondoenlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt wel een zware avond dan
quote:Op maandag 30 december 2024 00:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt knap, niet een waarvan ik denk hobba hobba
Sinéad O'Connor?quote:Op maandag 30 december 2024 00:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
1. Hannah Reid
2. Dua Lipa
3. Lorde
4. Taylor Swift
5. Amy Macdonald
6. Olivia Rodrigo
7. Froukje
8. Maan
9. Dido
10. Sophie Ellis-Bextor
11. Debbie Harry (Blondie)
12. Johanna Söderberg (First Aid Kit)
13. Billie Eilish
14. Lana Del Rey
15. Kylie Minogue
16. Laura Pausini
17. Christina Aguilera
18. Rihanna
19. Tori Amos
20. Hannah Mae
21. Meau
22. Maaike Ouboter
23. Nena
24. Suzanne Vega
25. Miley Cyrus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Maar Nederland is wel een smakeloos land.quote:
Als je goed kijkt, was die zeker ook wel knap.quote:
Helaas niet meer onder ons. En vond ik sowieso niet zo.quote:
Dit was zo mooi in de ArenA!quote:Op maandag 30 december 2024 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Den Helder noemen we dat soort dansen gewoon scharrebakken.quote:Op maandag 30 december 2024 00:41 schreef superniger het volgende:
Taylor Swift omdat bakvisjes ook mogen stemmen.
Broek uit op je hoofd.quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
Het halve topic zit nu met de broek op de knieën.
Mwah. Iets te zuur gezichtje in de vroege 90s meteen al.quote:Op maandag 30 december 2024 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, was die zeker ook wel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |