Oh ja, die is van dit niveau. Daar wordt de mens niet vrolijk van.quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Eminem geen rap vindt: Coolio is dat sowieso wel, die moet ook nog
Dit is zo'n dooddoener.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Uit de tijd dat ze nog een verhaal vertelden in een rapnummer ipv alleen maar over bitches, ho's & money brabbelen
He ho coolio zit elke dag in Jeroens opening.quote:Op zondag 29 december 2024 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Eminem geen rap vindt: Coolio is dat sowieso wel, die moet ook nog
van 5 tot 6 meen ik, dus geen geweldige tijd.quote:
Ja, ik vind dat ook niet bijzonder.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, die is van dit niveau. Daar wordt de mens niet vrolijk van.
Ik wilde een ander gedag zeggen....quote:
Ooit krijgen wij de Geto Boys in de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel de meest troosteloze mogelijk, gezien de opties op de welbekende keuzelijst.
Opa vertelt hoorquote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Uit de tijd dat ze nog een verhaal vertelden in een rapnummer ipv alleen maar over bitches, ho's & money brabbelen
Ik voel me al naar de klote, dus yolo.quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
van 5 tot 6 meen ik, dus geen geweldige tijd.
Dat was machtig.quote:
Ja nou pech!quote:Op zondag 29 december 2024 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wilde een ander gedag zeggen....
Nee, wees blijquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef ok01 het volgende:
Zal voor altijd een voorstander zijn van meer hip hop in de lijst
En ook zo halverwege jaren 90 was gangsterrap al een ding.quote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja eens. King Kunta vind ik niet mooi maar het gaat wel ergens over.
King Kunta is wel een van mijn alltime favo'squote:Op zondag 29 december 2024 23:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja eens. King Kunta vind ik niet mooi maar het gaat wel ergens over.
En gelukkig vindt die ellende veelal niet de weg naar de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2024 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook zo halverwege jaren 90 was gangsterrap al een ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |